חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צלילה בתאילנד איים ושוניות אלמוגים

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/20112276 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צלילה באיים של תאילנד

אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

הצלילה במונחים הספרותיים שלי היא תצפית על הטבע הנמצא מתחת לפני המים. כמו על הקרקע יש כאן הרים גבעות גאיות צמחים וחיות אין ספור ואת כל אלה אנחנו בני האדם אוהבים לראות.

באופן מיוחד תאילנד היא אחד היעדים המועדפים על צוללי כל העולם. לאחר שנפלה ההחלטה על צלילה בתאילנד חייבים אתם להחליט היכן ולא להגיע ואחר כך להחליט. אזורי הצלילה העיקריים של תאילנד הם האיים הדרומיים, חלקם בצד המערבי של רצועת החוף וזה אומר האי פוקט ומערכות האיים שסביבו ואיים בשם איי סימילאן , בצד המזרחי של דרום תאילנד נמצאים האיים קו-פאנגן וקו-טאו. יש הרבה ביקוש לספורט ימי זה.

לאחר שהוחלט היכן לבצע את הצלילות מתקשרים עם אחד ממועדוני הצלילה על החוף המבוקש.

חיות הים שתראו כאן אין בשום מקום אחר בעולם, כרישי נמר גדולים וקטנים, סוסונים צבעוניים, חופים מיוחדים לצבי הים המטילים את ביציהם על החוף והתאילנדים מקפידים שהתיירים לא ישברו אותם ולא ייקחו הביתה, החופים המבודדים של איי תאילנד הם המקום לשקט ושלווה , ואם אינכם לחוצים בזמן אז חצי שנה זה הזמן המינימאלי למצות את נושא הצלילות בתאילנד .

מאחר וזהו ספורט הדורש עזרה מקומית על החופים נמצאים מרכזי צלילה מקצועיים שנותנים את כל השירותים הכרוכים בצלילה.

וזה אומר הגעה ועזיבה, מדריכים, ציוד, ליווי במים אוכל, לינות, אמצעי שייט, בטיחות, סירות, מצופים, בלוני חמצן, משקולות ,חליפות סנפירים שעוני מד עומק. ראוי לציין שישנם מועדוני צלילה המנוהלים על ידי ישראלים למי שמעוניין להתגבר על נושא השפה למרות שהמדריכים מדברים אנגלית.

כמו כן ניתן לשלם עבור קורס צלילה מזורז כוכב אחד שני כוכבים או מאסטר.

המחירים סבירים כמו בכל העולם ואם החלטתם הנאה מובטחת.

מי שרוצה לראות את הטבע הימי ללא קורסי צלילה מסובכים, יכול לצוף על המים ולצפות דרך משקפת ושנורקל , דבר זה אינו מצריך קורס מיוחד וכמעט כל אחד יכול. יש מקומות המחזיקים ציוד לאמודאים שמים לך על הראש קסדה מחוברת לצינור אוויר ואתה נושם את האוויר החיצון דרך הצינור, לא מחייב קורס צלילה קצת אימון ואתם במים, בשנים האחרונות זה נפוץ מאוד גם באקווריומים גדולים לתיירים.

הנחיתה כמובן נעשית ישירות בבנגקוק לנים לילה אחד להתארגנות ומנוחה שלאחרי טיסה כי אחרי 11 שעות טיסה עוד עייפים, בבוקר עולים על טיסה למקום חלומי דרום תאילנד , לפי ההחלטה זמן הטיסה הוא עד 4 שעות תלוי ביעד הנחיתה, אם החלטתם להגיע ברכבת זה יכול לקחת יום שלם נסיעה שהיא יחסית זולה מאוד, אם החלטתם לשכור רכב ולטייל אז בדרך ישנם מקומות רבים לטיולים והנאות.

צוללנים בתאילנד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111769 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115102 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112060 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111996 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112146 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאת: מישל ארנסטהשמה26/02/111697 צפיות
להרבה תושבים בעולם ובישראל יש חלום ישן וגם חדש והוא לעבוד בארץ אחרת, זאת אומרת לנסות את מזלם בעבודה במדינה זרה

מאמרים נוספים בנושא ספורט ימי

מאת: Droxitספורט ימי 28/08/172797 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמתאהבים בשייט יאכטות ובמיומנות המופלאה של להיות סקיפר. לעיתים קרובות הם מגיעים מהתחום, אולי שירתו בחיל הים או פשוט אוהבים לצאת אל הים ולעסוק בספורט ימי. במקרים רבים אחרים, זוהי החלטה שמגיעה מתוך איזשהו חלום, גם אם לא התנסו עד כה בשייט יאכטות.

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 10/03/162610 צפיות
כל הטיפים לבחירת מועדון צלילה הטוב ביותר ומה נותנים לכם בקורס צלילה כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: פבלספורט ימי 25/12/152856 צפיות
אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"? אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך.....

מאת: Roei Kalvoספורט ימי 12/08/152465 צפיות
קורס צלילה באילת הינו אחד מהאטרקציות המושכות בתקופה האחרונה בספורט הימי, ענף הצלילה בשנים האחרונות מלווה בטכנולוגיה חדשה באמצעים חדישים שלא היו קודם לכן. אצלנו בדיפ סיאם תוכלו למצוא את מגוון האמצעים הטכנולוגים החדישים בליווי מדריכים מקצועיים בענף הצלילה על מנת שאתם לא תשכחו את חווית הצלילה או קורס הצלילה שלכם.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/151826 צפיות
חשיבות השימוש בבגדי ים לילדים, הסכנות שבחשיפה לשמש ללא בגדי ים לילדים, מגוון הקיים בשוק לסוגיו השונים של בגדי ים לילדים.

מאת: מאיר דודספורט ימי 19/04/152095 צפיות
המאמר מפרט על חשיבות השימוש בבגדי ים לילדות, על הסכנות בחשיפת השמש והיתרונות הרבים בשימוש בבגדי ים לילדות.

מאת: כזהספורט ימי 25/02/152003 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור חובבי ספורט מיוחד הוא הצלילה. בשנים האחרונות נראה כי יש יותר מתעניינים בספורט זה, ולא מעט אנשים עוברים קורסי צלילה כדי לחוות את היופי המיוחד שמחת למים. יופי כזה אפשר גם לצלם בצורה מרגשת הרבה יותר אם דואגים לקחת מצלמת GoPro לצלילה ולתעד את כל מה שקורה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica