חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחירון הובלות – ממה מושפע מחיר העברת דירה?

עוברים דירה? מזל טוב! זה הזמן לחפש חברת הובלת דירה מקצועית. רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון לבקש את המלצות החברים והמשפחה הקרובה או מחפשים דרך גוגל חברות הובלה ומחירון הובלות, כדי לכם לקרוא את המאמר הבא שיסביר לכם ממה למעשה מושפע מחיר העברת דירה.

בכל חברת הובלה ישנו מחיר בסיסי ממנו מתחילים. המחירון משתנה בהתאם לגורמים שונים הקשורים בהובלה עצמה – מרחק, משקל תכולת הדירה, גודל הרהיטים או מעבר פריטים מיוחדים, קומה, שימוש בשירותים מיוחדים ועוד.

מחירון הובלות – המרחק

במידה ואתם פונים לחברת הובלות הנמצאת באזור השרון ועוברים לדירה באזור השרון, רוב הסיכויים שהמחיר יישאר זהה, כלומר לא תהיה תוספת מחיר. אולם, לאלו שיפנו לחברת הובלות בשרון על מנת להעביר את דירתם לאזור המרכז מובטח תוספת תשלום. חשוב להבין כי חברת ההובלה תשכלל את עלויות הדלק שהיא צורכת מיעד ליעד ובכך משקללת במחיר הסופי.

מחירון הובלות – משקל תכולת הדירה

במידה ואתם מעבירים דירה גדולה, רוב הסיכויים כי תידרשו לשלם אקסטרה, כיוון שיהיה צורך בסבלים נוספים. בדרך כלל מגיעים בין 2-3 סבלים לדירה ממוצעת, אולם בדירות גדלות עם משקל תכולה גדול, יש צורך בסבלים נוספים על מנת לסיים מהר ולהגיע לעוד לקוח מרוצה.

מחירון הובלות – גודל הרהיטים ופריטים מיוחדים

במידה ויש ברשותכם רהיטים גדולים או פריטים מיוחדים שזקוקים לתשומת לב מיוחדת, בעל חברת ההובלות בוודאי ידרוש מכם תשלום נוסף. אין מה להתווכח, זה מקובל אצל כל העוסקים בהובלת דירה. לדוגמא, פריט מיוחד ואף גדול יכול להיות פסנתר ישן שעובר בירושה מדור לדור.

מחירון הובלות – קומה גבוהה או נמוכה?

במידה ואתם גרים בקומת קרקע או קומה ראשונה ואפילו שנייה, אין חשש להעלאת המחיר. אולם, במידה והינם גרים בקומה שלישית או בקומה אחרונה ללא מעלית, צפו בתוספת תשלום. הסבלים ידרשו לעבוד קשה יותר, העבודה תדרוש מהם להשקיע יותר זמן (בכל זאת צריך לעלות ולרדת מדרגות) ולכן אין דרך אחרת, אלא לקבל את הפסיקה. במידה וישנה מעלית בבניין המגורים, מדובר כבר בסיפור אחר ובוודאי שלא תידרשו לשלם ולא שקל אחד יותר.

מחירון הובלות – שירותים מיוחדים

במידה ואתם מעוניינים בשירותי מינוף, כיוון שאתם עוברים לפנטהאוס או בשירותי אריזה, פירוק או הרכבה, תידרשו לשלם סכום כסף נוסף.

לסיכום, הובלת דירה באמצעות חברת הובלות מקצועית דורשת מוכנות לתשלום עבור כל שירות ושירות. במידה וחברת ההובלה דורשת מכם תשלום נוסף על שירות מסוים או מצב מסוים – קומה גבוה, מרחק רב, שימוש בשירותי מינוף או כל דבר אחר, אתם יכולים להתווכח על המחיר, אך זכרו כי לכל חברת הובלה קיים מחירון הובלות בסיסי ממנו מתחילים וכל דבר זול בסוף מסתיים ביוקר או בעוגמת נפש גדולה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת לאיתור בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים המספקת בעלי מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ.

המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.

פורטל בית משותף הינו אתר ותיק וייחודי המשרת את קהילת הדייריםוועדי הבתים בישראל משנת 2004. מתוקף כך אנו מקבלים עשרות פניות של צרכניםבכל יום במגוון רחב של תחומים ומכל חלקי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המוקד לדייר - בעלי מקצוע

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים12/09/111002 צפיות
כולנו מחפשים מקומות מסתור ומפלט נעימים לקיץ הישראלי הלוהט שלנו. בעזרת פרגולות ודקים אנחנו יכולים להפוך את המרפסת או הגינה שלנו למקום כזה

מסתבר, שיש המון בעלי מקצוע בעלי עסקים קטנים ובתחומים רבים ומגוונים, חלקם צעירים, חלקם מבוגרים שמעוניינים וזקוקים לקבל עבודות אבל לא מכירים ולא מודעים לכל אפשרויות הפרסום הקיימות היום ברשת האינטרנט.

לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים22/07/111144 צפיות
אם החלטתם לעשות קצת שיפוצים בדירה, ובמסגרתם לצבוע את הדירה – כנראה שהגעתם להחלטה הנכונה כי צביעת דירה היא אחד מהמרכיבים החשובים והטובים של שיפוץ דירה והחייאה שלה. ממה מושפע מחיר צביעת הדירה ואיזה שיקולים כדאי לעשות כשבוחרים לצבוע דירה?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועהדברה03/07/11973 צפיות
'הדברת מזיקים כוללת בדרך כלל כמה סוגים של הדברות והרחקות למיניהן של כל מיני אורחים לא רצויים בבית שלנו ובסביבה שלו (חצר, מרפסות, ביובים ועוד). איזה סוגי הדברות והרחקות יש, לכמה זמן ולאלו אורחים לא רצויים הן מתאימות?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט23/06/111302 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213556 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204148 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205067 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181317 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181520 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica