חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות אירוח ומזרונים לחדר אורחים

מאת: ניב לרהיטים26/01/20112472 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראלים אוהבים לארח בכך אין שום ספק, אבל כמה מאיתנו באמת ערוכים לאורחים רבים שנשארים לישון בביתנו? לפני שלל מיני ההכנות השונות והמשונות צריך לוודא שיש לאורחים שלנו איפה לישון. אם יש לכם חדר אורחים עם מיטה ויש לכם רק אורח אחד אין כול בעיה, אך אם אתם מארחים יותר מאדם אחד תזדקקו לפתרונות אירוח. ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מצוינים לאירוח בקלות החל מספות נפתחות ועד מזרונים מתנפחים.

ספות נפתחות

ספות בסלון ביתכם שהופכות למיטה אינן תופסות מקום וניתן להיעזר בהן בעת הצורך. אם אתם מארחים רבות ניתן לרכוש מראש את כול הספות כנפתחות וכך לחסוך מקום והתעסקות עם הנושא בהמשך. למרות שספות נפתחות נוחות לרוב הן מגיעות עם מזרונים קשיחים שכן על הספה לתפקד בראש ובראשונה כספת ישיבה. ישנם דגמים של ספות נפתחות שלהם מזרנים מתקפלים דקים שנכנסים לתוך הספה יחד עם מנגנון הקיפול, גם כאן יש חיסרון בדמות טיבם של מזרונים אלו, הם רכים מאוד ודקים. חיסרון נוסף הוא שעיצובן של ספות נפתחות מוגבל יחסית לספות רגילות.

כורסאות אירוח

ישנם דגמים רבים של ספות אירוח שמתחלקים לשתי קטגוריות - ספות שמיועדות לאירוח וספות ישיבה נפתחות. הראשונות לרוב פשוטות בעיצובן וגדולות יותר מכורסאות רגילות, מזרונים בספות אלו נוחים אך בדרך כלל נוקשים במקצת. הסוג השני הוא כורסאות רגילות אשר ניתן לפתוח למיטת יחיד בעת הצורך, אלו מעט יותר רחבות מכורסאות סטנדרטיות אך צרות יותר מכורסאות ייעודיות לאירוח.

מיטות מתקפלות

מיטה מתקפלת היא פתרון מצוין לאירוח של אדם בודד. המיטה אינה תופסת מקום רב כשהיא מקופלת ולרוב היא נוחה לשינה. ניתן לרכוש כמה מיטות מתקפלות ולהניחן במחסן למשך שנים מבלי שיתבלו. חשוב לרכוש מזרונים נוחים עבור המיטות.

מזרונים לאירוח

אם אתם מארחים אנשים רבים ללא התראה מראש או שאתם לא נוהגים לארח באופן קבוע, מזרונים מתנפחים יעזרו מאוד. ניתן לרכוש מזרונים מתנפחים במחירים סבירים בהחלט בחניות רבות ודרך האינטרנט. מזרונים מתנפחים אינם תופסים מקום רב, הם עמידים מאוד וחזקים  ולרוב אף רחיצים. מזרונים מתנפחים ניתן לנפח בדרגות קושי שונות וכך להתאים אותם לכול אורח. כמו כן, מזרנים אלו יכולים לשמש בטיולים וכמזרון חירום במקרה בו המזרון הרגיל שלכם ניזוק (מים, שריפה וכדומה).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס מרפאות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב ל

מאת: ניב לריהוט 26/03/14923 צפיות
פינוי דירה נעשה במקרים של העברת הדירה לדייר חדש, בעת השכרתה או בעת מעבר דירה לאחר ירושה. פעמים רבות, נעשה פינוי הדירה גם במקרים בהם דייריו עוזבים לדיור מוגן או מוסד אחר

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13871 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13822 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לעיצוב פנים05/11/13941 צפיות
הפעולה הראשונה שעליכם לבצע בבואכם לרכוש ציוד למסעדות, הוא לבחור את מה שאתם באמת צריכים. סביר להניח כי מכונות אספרסו זהו ציוד בסיסי שתצטרכו לרכוש בשלב די מוקדם של פתיחת המסעדה

מאת: ניב לגיל הזהב05/11/137021 צפיות
אנשים מבוגרים אשר מרותקים למיטתם וסובלים מבעיות של בריחת שתן זקוקים לסדינים למבוגרים, על מנת שאלה יספגו את השתן בצורה טובה ותישמר ההיגיינה היטב.

מאת: ניב לקניות 04/11/13967 צפיות
כל ארכיב צריך להציע מגוון של מדפי אחסנה קלה, אשר יאפשרו לאחסן בו כמות גדולה ביותר של מסמכים כאלה ואחרים, וישמרו עליהם בצורה הטובה ביותר שניתן.

מאת: ניב לשיפוצים03/11/13866 צפיות
אם גיליתם כי אחד מקרובי המשפחה שלכם סובל מנטיה אובססיבית לאגור חפצים אשר אין בהם כל צורך, נראה כי מדובר על תופעה של אגרנות כפייתית. העזרה אשר אנו יכולים להושיט לאנשים אלה, עזרה בנקיון הדירה שלהם ובסידורה אחת לכמה זמן יכולה להועיל

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204831 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196008 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182641 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181759 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181870 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181627 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica