חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כסאות גלגלים ידניים

כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

היבטי הנוחות של כסאות גלגלים ידניים

ברור לכל, כי כסאות גלגלים ידניים צריכים  כמובן להיות בעל מנגנוני בטיחות שונים, על מנת לאפשר היגוי מדויק ככל האפשר, תוך הפעלה פשוטה יחסית של שרירי הידיים של האדם אשר נמצא על הכסא. עם זאת, כאשר אתם רוכשים כסאות גלגלים ידניים, חשוב מאד לשים לב בסופו של דבר גם לכל המרכיבים השונים, אשר הופכים את הכסא לנוח ביותר עבור היושב עליו. זכרו כי האדם שיושב על הכסא, יעשה זאת במשך רוב שעות היממה - וחשוב מאד לפיכך, שהנוחות תהיה מקסימלית עבורו מטבע הדברים .

כסא גלגלים שנותן תמיכה לכל הגוף

נתחיל מהתמיכה לחלק התחתון. על פי רוב, כסאות גלגלים ידניים סטנדרטיים מגיעים עם התקנה מיוחדת עבור הרגליים. זאת מכיוון שרוב האנשים שמשתמשים בכסא גלגלים, כלל לא יכולים להזיז את רגליהם או לשלוט עליהם. על כן, חשוב מאד שיהיה דרגש מיוחד, אשר עליו יהיה ניתן להציב את הרגליים, וגם שהוא ישמור אותן מקובעות יחסית. הדבר יאפשר לאדם להתמקד בהזזת הידיים, ולא להסתכל בכל פעם על מצב הרגליים .

כמו כן, כסאות גלגלים ידניים כוללים לרוב גם תמיכה לאזור הגב. התמיכה לאזור הגב היא קריטית ביותר, כי פעמים רבות מדובר על האור שמפריד בין החלק הפגוע בגוף לבין החלק הבריא. על כן, חשוב לשמור על הגב בריא ככל הניתן, וחשוב שהכסא יתמוך בכך. כסא צריך לספק ריפוד מתאים באזור הגב והישבן, ולאפשר יציבה זקופה ונכונה לאדם. יש כסאות ידניים הגוללים אפשרות לכוונון מחודש של התמיכה בגב או התמיכה באור הרגליים, שכן בסופו של דבר אדם גדל ומתפתח עם השנים .

לשים לב לפרטים הקטנים

לפעמים אלו הפרטים הקטנים שעושים את ההבדלים הגדולים בין הכסאות השונים. כך לדוגמה, אם אתם אנשים עובדים שצריכים כסאות גלגלים ידניים, רצוי לבחור כסאות שכוללים בתוכם גם כיסי נשיאה. אלו יוכלו להחליף עבורכם את התיק, ובהם תוכלו לשים מסמכים וכלי כתיבה. זוהי רק דוגמה אחת לתכונה קטנה שעושה את ההבדל המשמעותי בתחום זה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס מרפאות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב ל

מאת: ניב לריהוט 26/03/14921 צפיות
פינוי דירה נעשה במקרים של העברת הדירה לדייר חדש, בעת השכרתה או בעת מעבר דירה לאחר ירושה. פעמים רבות, נעשה פינוי הדירה גם במקרים בהם דייריו עוזבים לדיור מוגן או מוסד אחר

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13820 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לעיצוב פנים05/11/13940 צפיות
הפעולה הראשונה שעליכם לבצע בבואכם לרכוש ציוד למסעדות, הוא לבחור את מה שאתם באמת צריכים. סביר להניח כי מכונות אספרסו זהו ציוד בסיסי שתצטרכו לרכוש בשלב די מוקדם של פתיחת המסעדה

מאת: ניב לגיל הזהב05/11/137016 צפיות
אנשים מבוגרים אשר מרותקים למיטתם וסובלים מבעיות של בריחת שתן זקוקים לסדינים למבוגרים, על מנת שאלה יספגו את השתן בצורה טובה ותישמר ההיגיינה היטב.

מאת: ניב לקניות 04/11/13963 צפיות
כל ארכיב צריך להציע מגוון של מדפי אחסנה קלה, אשר יאפשרו לאחסן בו כמות גדולה ביותר של מסמכים כאלה ואחרים, וישמרו עליהם בצורה הטובה ביותר שניתן.

מאת: ניב לשיפוצים03/11/13862 צפיות
אם גיליתם כי אחד מקרובי המשפחה שלכם סובל מנטיה אובססיבית לאגור חפצים אשר אין בהם כל צורך, נראה כי מדובר על תופעה של אגרנות כפייתית. העזרה אשר אנו יכולים להושיט לאנשים אלה, עזרה בנקיון הדירה שלהם ובסידורה אחת לכמה זמן יכולה להועיל

מאת: ניב להפסקת עישון 04/11/128543 צפיות
אם אתם מעוניינים להפסיק לעשן בצורה מוצלחת ובלי חרטות, אתם מוזמנים לקרוא אודות שיטת גמילה ייחודית אשר מיושמת במרכזי גמילה בארץ-כך תפסיקו לעשן באופן וודאי.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212844 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201425 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181327 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica