חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדפי אחסנה קלה

מאת: ניב לקניות 04/11/2013964 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל ארכיב צריך להציע מגוון של מדפי אחסנה קלה, אשר יאפשרו לאחסן בו כמות גדולה ביותר של מסמכים כאלה ואחרים, וישמרו עליהם בצורה הטובה ביותר שניתן.

מדפי אחסנה קלה לארכיונים

ארכיונים הם מחסנים מיוחדים במינם אשר מן הסתם מיועדים לאחסון של פריטים שונים לשנים רבות ובתנאי אחסנה אשר ישמרו עליהם בכל מצב כזה או אחר מטבע הדברים. מחסני ארכיב הם מחסנים אשר חייבים להתחשב בגורמים רבים כאלה ואחרים עקב זמן האחסנה הארוך של הפריטים על פי רוב, והצורך לשלוף פריטים מסויימים בהתראה קצרה למדי באופן יחסי. שני הגורמים הללו מכתיבים תכנון מאד קפדני של מחסנים מסוג זה ושימוש במדפים מודולאריים שונים ומגוונים לצורך אחסנה איכותית ביותר.

תכנון מחסן ארכיב

אין כל צל של ספק כי תכנון מחסן ארכיב חייב להביא בחשבון את זמן האחסנה הארוך וכמו כן מניעת כל נזק לפריטים המאוחסנים, ובמיוחד נגד רטיבות, לחות, חום גדול, מכרסמים ובעלי חיים מזיקים אחרים וכדומה. תכנון מחסן ארכיב חייב לקחת בחשבון את ניצולו המקסימאלי של המחסן על מנת לאפשר רווח מאחסון פריטים אלה. על פי רוב מתוכננים מחסני ארכיב לפי המידות הסטנדרטיות של מיכלי ארכיב אשר מגיעים עם מכסה שניתן להרימו בצורה נוחה ביותר. המיכלים מתוכננים למידות של קלסרים סטנדרטיים אשר מהווים את עיקר הפריטים המאוחסנים במחסנים אלה. לפיכך, תכנון מדפים למחסני ארכיב נעשה על פי מידות אלה כאשר נהוג לאחסן את המיכלים בשתי קומות על כל מדף ומדף.

ניצול שטח המחסן

מחסני ארכיב אינו זקוקים ללוגיסטיקה פנימית מסובכת. לרוב מדובר בהובלת המיכלים הייעודיים מעסק הלקוח למחסן, לאחר שנארזו וקוטלגו, והצבתם על גבי המדפים בסופו של דבר. מיכלים אלה אינם כבדים באופן מיוחד וניתן להניח אותם על המדפים בידיים, וגם להורידם כך כאשר ישנה דרישה לקבל מי מהמסמכים לצורך בדיקות בחברה. משום כך, מחסני ארכיב יכולים להיות מאד גבוהים ללא כל חשש בטיחותי לסחורה או לעובדים המטפלים בה. מדפים מתאימים למחסני ארכיב הם מדפים לאחסנה קלה - מודולאריים שניתן לבנות אותם במהירות ובקלות לפי קצב הכנסת הסחורה למחסן, אם אפשרות לפירוק והרכבתם מחדש לפי הצורך. מדפים אלה עשויים מתכת קלה ומגולבנת שאינה מעלה חלודה והיא עמידה לשנים רבות של אחסנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס מרפאות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב ל

מאת: ניב לריהוט 26/03/14921 צפיות
פינוי דירה נעשה במקרים של העברת הדירה לדייר חדש, בעת השכרתה או בעת מעבר דירה לאחר ירושה. פעמים רבות, נעשה פינוי הדירה גם במקרים בהם דייריו עוזבים לדיור מוגן או מוסד אחר

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13871 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13820 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לעיצוב פנים05/11/13940 צפיות
הפעולה הראשונה שעליכם לבצע בבואכם לרכוש ציוד למסעדות, הוא לבחור את מה שאתם באמת צריכים. סביר להניח כי מכונות אספרסו זהו ציוד בסיסי שתצטרכו לרכוש בשלב די מוקדם של פתיחת המסעדה

מאת: ניב לגיל הזהב05/11/137019 צפיות
אנשים מבוגרים אשר מרותקים למיטתם וסובלים מבעיות של בריחת שתן זקוקים לסדינים למבוגרים, על מנת שאלה יספגו את השתן בצורה טובה ותישמר ההיגיינה היטב.

מאת: ניב לשיפוצים03/11/13864 צפיות
אם גיליתם כי אחד מקרובי המשפחה שלכם סובל מנטיה אובססיבית לאגור חפצים אשר אין בהם כל צורך, נראה כי מדובר על תופעה של אגרנות כפייתית. העזרה אשר אנו יכולים להושיט לאנשים אלה, עזרה בנקיון הדירה שלהם ובסידורה אחת לכמה זמן יכולה להועיל

מאת: ניב להפסקת עישון 04/11/128544 צפיות
אם אתם מעוניינים להפסיק לעשן בצורה מוצלחת ובלי חרטות, אתם מוזמנים לקרוא אודות שיטת גמילה ייחודית אשר מיושמת במרכזי גמילה בארץ-כך תפסיקו לעשן באופן וודאי.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213729 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205184 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186792 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161591 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica