חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אספנות כפייתית

מאת: ניב לשיפוצים03/11/2013862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם גיליתם כי אחד מקרובי המשפחה שלכם סובל מנטיה אובססיבית לאגור חפצים אשר אין בהם כל צורך, נראה כי מדובר על תופעה של אגרנות כפייתית.

אספנות כפייתית בקרב בני משפחה

אין זה סוד כי התופעה המורכבת של אספנות כפייתית יכולה להיות מאד לא נעימה ללא כל צל של ספק, ויכולה להביא למפגעים בריאותיים ונפשיים רבים כאחד לאורך זמן. אגרנות כפייתית מאופיינת באגירת חפצים מסוגים שונים בכמויות גדולות במיוחד ובאופן אובססיבי ביותר לכל הדעות. האמת היא, כי התופעה נצפית אצל אנשים מבוגרים וזקנים במיוחד, אך ישנם גם מקרים של אגרנות כפייתית אצל צעירים יותר. מכיוון שהתופעה יכולה להוות מפגע תברואתי ונפשי מסוכן ביותר מטבע הדברים, יש לטפל בבעייה בהקדם האפשרי ולא לתת לה להתפתח למימדים מבעיתים, חלילה.

כיצד ניתן לעזור לאדם הלוקה באספנות כפייתית

העזרה אשר אנו יכולים להושיט לאנשים אשר יש להם בעיית אספנות כפייתית, אשר בדרך כלל הם מן המשפחה שלנו, היא להעניק להם תשומת לב רבה, ולא להשאירם בגפם לתקופות ארוכות מידי. עזרה בנקיון הדירה שלהם ובסידורה אחת לכמה זמן יכולה להועיל מן הסתם, ויש להמנע ממצב כזה, אשר בו אין מנקים את הדירה לאורך זמן. תשומת לב זו יכולה להרגיע את תופעת האגרנות, אבל במקרים כאלה אשר בהם זה לא פוסק, הרי שיש לנקוט בצעדים יותר החלטיים.

פינוי הדירה בצורה מקצועית ביותר

יש מקרים כאלה ואחרים אשר בהם פינוי הדירה מכל אותם חפצים אשר נאגרו לאורך זמן רב הוא מחוייב המציאות. אגירת חפצים רבים כל כך עלולה להוות מטרד תברואתי ללא כל ספק, ולמשוך אליהם בעלי חיים שונים שיתרבו בדירה. את פינוי הדירה  מומלץ לעשות עם חברה מקצועית לצורך זה שתדע לנהוג באדיבות ובהתחשבות רבה בבעל הדירה וחפציו. האינטרס של חברה כזו הוא לא רק פינוי חפצים והשלכתם, אלא שבעת המיון שלהם מתגלים חפצים רבים שניתן לסחור בהם כחפצים יד שנייה. באופן הזה לחברת הפינוי יש מוטיבציה למיין ולסדר את הדירה על מנת למצוא את כל אותם חפצים בעלי ערך מסחרי. בעת המיון  מומלץ לשהות בדירה עם צוות הפינוי ולהוציא את האדם החי בה אל מחוץ לדירה, על מנת שלא יחווה בעיניו את תהליך הפינוי על פרטיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס מרפאות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב ל

מאת: ניב לריהוט 26/03/14921 צפיות
פינוי דירה נעשה במקרים של העברת הדירה לדייר חדש, בעת השכרתה או בעת מעבר דירה לאחר ירושה. פעמים רבות, נעשה פינוי הדירה גם במקרים בהם דייריו עוזבים לדיור מוגן או מוסד אחר

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13869 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13820 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לעיצוב פנים05/11/13940 צפיות
הפעולה הראשונה שעליכם לבצע בבואכם לרכוש ציוד למסעדות, הוא לבחור את מה שאתם באמת צריכים. סביר להניח כי מכונות אספרסו זהו ציוד בסיסי שתצטרכו לרכוש בשלב די מוקדם של פתיחת המסעדה

מאת: ניב לגיל הזהב05/11/137016 צפיות
אנשים מבוגרים אשר מרותקים למיטתם וסובלים מבעיות של בריחת שתן זקוקים לסדינים למבוגרים, על מנת שאלה יספגו את השתן בצורה טובה ותישמר ההיגיינה היטב.

מאת: ניב לקניות 04/11/13963 צפיות
כל ארכיב צריך להציע מגוון של מדפי אחסנה קלה, אשר יאפשרו לאחסן בו כמות גדולה ביותר של מסמכים כאלה ואחרים, וישמרו עליהם בצורה הטובה ביותר שניתן.

מאת: ניב להפסקת עישון 04/11/128543 צפיות
אם אתם מעוניינים להפסיק לעשן בצורה מוצלחת ובלי חרטות, אתם מוזמנים לקרוא אודות שיטת גמילה ייחודית אשר מיושמת במרכזי גמילה בארץ-כך תפסיקו לעשן באופן וודאי.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica