חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות דירות - פרטי הובלות המשפיעים על תמחור הובלות דירות-אופק הובלות

בס"ד

מחירי הובלות דירות – מרכיבי המחיר

מחירי הובלות דירות ומשרדים נקבעים על ידי חברות הובלות ותלויים במספר גורמים :

  •  נפח הציוד, תכולת הבית וכמות הרהיטים.
  • רהיטים המצריכים פירוק והרכבה, על מנת שניתן יהיה להובילם.
  •  ציוד רגיש, המצריך התייחסות מיוחדת ואריזה קפדנית ומיוחדת.
  •  קומות של יעדי ההובלה. בקומה גבוהה ללא מעלית, המחיר עשוי להיות יקר יותר.
  •  מעלית צרת מימדים, שאינה מאפשרת לחלק ניכר מהציוד שימוש בשל מידותיו.
  •  מדרגות צרות, שאינם מאפשרות מעבר חופשי לציוד הדירה/משרד.
  • מרחק חניית משאית ההובלות מיעדי ההובלה.
  • כניסות פנימיות לבניינים.
  • תוספת אקסטרה למחיר ההובלה, כשמדובר בשימוש במנוף להובלות ציוד לדירות.
  • אריזת תכולות דירות, שבירים ושאינם שבירים.
  • זמני ההובלה, אם המדובר בשעות שאינם שגרתיות.

על כל פירוט מרכיבי המחיר לשירות הובלות דירות, המלצתנו הינה סגירת מחירי פיקס המוסכמים מראש וסגורים. היות ובענף ההובלות דירות, נוצרה הסטיגמה של מובילים, המעוניינים מצד אחד לעבוד ולהתפרנס ולכן נותנים הצעות מחיר נמוכות כאסטרטגיה ולאחר הגעת המובילים, ביטול של הצעת המחיר הראשונית ופתיחת משא ומתן מחודש, בדבר תוספות למחיר המוסכם בהצעת המחיר בעת ביצוע סקר שוק. מצד שני לא ניתן לפרט את כל מרכיבי ההובלה, עד לפרט האחרון. 

לכן בעת בחירתכם בחברת הובלות דירות, הצטיידו במספר המלצות של לקוחות שהתנסו בשירות זה ורק לאחר מכן, קבלו הצעת מחיר כמפורט.

קבלת הצעת מחיר להובלות משרדים.

מומלץ לבקש כתנאי ראשוני להזמנת הובלה, עריכת סיור בכל חדרי המשרדים, מחסנים וחצרות. בהצעת המחיר להובלה, יש להעלות על הכתב את נושא העלויות הנילוות לשירות ההובלה, כגון : אריזות, מנוף, פירוקים והרכבות רהיטים, התקנות מידוף וציוד מחשבים, וציוד חשמלי על כל מרכיביו.

כל הצעת מחיר מכל חברת הובלות חשובה שתתבצע בכתב וחתומה על ידי גורם מוסמך מטעמה של חברת ההובלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלדד - אופק הובלות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלדד רצון

מאת: אלדד רצוןבניין ואחזקה - כללי26/01/111116 צפיות
חברת אופק הובלות הינה חברת הובלות בהנהלת אלדד רצון בעל ניסיון של שני עשורים בענף. חברתנו מתמחה בהעברת דירות מכל הסוגים וכל הגדלים. והמוטו המלווה אותנו, הינו יושר, שקיפות ועמידה בהתחייבויות שניתנו לאורך כל הדרך.

מאת: אלדד רצוןבניין ואחזקה - כללי26/01/111026 צפיות
חברת אופק הובלות הינה חברת הובלות בהנהלת אלדד רצון בעל ניסיון של שני עשורים בענף. חברתנו מתמחה בהעברת דירות מכל הסוגים וכל הגדלים. והמוטו המלווה אותנו, הינו יושר, שקיפות ועמידה בהתחייבויות שניתנו לאורך כל הדרך.

מאת: אלדד רצוןבניין ואחזקה - כללי26/01/111046 צפיות
חברות הובלות בתל אביב האמורות לבצע הובלות דירות, עשויות להיתקל בבעיות חניה חמורות שלא יאפשרו להם ביצוע הובלת דירה באופן חלק, מה שלעתים עשוי לבוא לידי ביטוי, בתוספות למחיר ההובלה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222801 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223112 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica