חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות דירות - אופק הובלות

הובלות דירות


ביצוע הובלת דירה לא חייב להיות עסק מסובך. להתחלת אריזה טובה ויעילה, מומלץ למיין את החפצים, הבגדים והרהיטים שנמצאים כרגע בבית שבהם לא נעשה שימוש, או שאינם נחוצים ולהעבירם הלאה, או להשליכם לאשפה, מה שיקל עליכם ועל המובילים ביום ההובלה. בעת סגירת עסקת ההובלה, נא ציינו תאריך בו יסופקו האריזות. מומלץ על שבועיים, עד 10 ימים לפני ביצוע ההובלות

ביצוע האריזה:

- את האריזה ניתן לבצע בשני אופנים:

  הדרך האחת - לפי חדרים. באופן זה רצוי לסמן על כל ארגז לאיזה חדר הוא מיועד, כך שבזמן פריקת הציוד, כוונו את המובילים על מיקומו הרצוי. 

הדרך השנייה - היא לפי מידת נחיצותם וחשיבות הפריטים. בדרך זו עליכם למיין את הציוד והארגזים על פי מידת נחיצותם וסדר פריקתם. 

1. הכנת האריזות: חברת הובלות מספקת את האריזות כשהן מקופלות. על מנת להכין את הקרטון, עליכם לפתוח אותו ולקפל את שני הקצוות הצרים פנימה ולאחר מכן קפלו את שני הקצוות הארוכים פנימה. לאחר הקיפול, הדביקו 2-3 סרטי הדבקה לרוחב הקרטון ו 2-3 סרטי הדבקה לאורך הקרטון. על מנת למנוע את התפרקותו, בשל המשקל של תכולתו.

2. כלים שבירים - כלי זכוכית או חפצים שבירים במיוחד, מומלץ לארוז באריזות אשר מסומנות כשביר ואף עם חץ שמורה על הנחת האריזה. כמו כן יש לבצע חציצה בין כלי לכלי, על מנת למנוע חיכוך וזאת ניתן לעשות על ידי עיתונים, מגבות וכיו"ב. כמו כן, אין להשאיר חלל בתוך האריזה, דבר שיגרום לאי יציבותה ושלמותה. 

3. כלים לא שבירים - מגבות, נעלים, מצעים וכדומה, יש להניח בצורה מסודרת בתוך האריזה במצב של דחיסה מקסימאלית, על מנת למנוע חללים בתוך הקרטון, מה שעלול להביא להתפרקותו.                         

4. כלי מיטה וכריות - אין צורך לארוז בקרטונים, ניתן לארוז בשקיות ניילון גדולות וחזקות ולקשור את הקצוות. 

5.  סיום האריזה - לאחר סיום אריזת הקרטונים, השתדלו לרכז אותם, עד כמה שניתן, קרוב לכניסה לבית. או   לחילופין, אם ההובלה מתבצעת בסיוע מנוף, אזי סמוך לחלון או לפתח של מיקום המנוף.  מומלץ להפריד בין הקרטונים   השבירים, לבין אלו שאינם. 

6.  הובלת מקרר - השתדלו להשאיר רק דברי אוכל, ותרופות נחוצים בלבד עד לרגע ההובלה ו כ - 20 דקות לפני   העמסתו, רוקנו את התכולה לקערת פלסטיק. (ניתן גם לסל הכביסה) על מנת לשמור על רמת קירור מקסימאלית.

עכשיו כאשר הנכם מוכנים למעבר, כל שנותר לכם - לחכות למובילים שיבצעו את ההובלה.

  זכרו - אריזה נכונה מונעת נזקים ושברים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלדד - אופק הובלות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלדד רצון

מאת: אלדד רצוןבניין ואחזקה - כללי26/01/111026 צפיות
חברת אופק הובלות הינה חברת הובלות בהנהלת אלדד רצון בעל ניסיון של שני עשורים בענף. חברתנו מתמחה בהעברת דירות מכל הסוגים וכל הגדלים. והמוטו המלווה אותנו, הינו יושר, שקיפות ועמידה בהתחייבויות שניתנו לאורך כל הדרך.

מאת: אלדד רצוןבניין ואחזקה - כללי26/01/111046 צפיות
חברות הובלות בתל אביב האמורות לבצע הובלות דירות, עשויות להיתקל בבעיות חניה חמורות שלא יאפשרו להם ביצוע הובלת דירה באופן חלק, מה שלעתים עשוי לבוא לידי ביטוי, בתוספות למחיר ההובלה.

מאת: אלדד רצוןבניין ואחזקה - כללי26/01/111104 צפיות
מחירי הובלות דירות נקבעים על פי מספר פרמטרים, חשוב לציין את מלוא פרטי ההובלה בפני חברת ההובלות ממנה הנכם מבקשים הצעת מחיר, למניעת תוספת מחיר לביצוע הובלת דירתכם.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223117 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica