חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל סוגי הקידוחים

מאת: קובי אלפסעסקים - כללי26/01/20111539 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידוחים בבטון הם דרך הנפוצהביותר לפתיחת פתחים בבטון מזוין. קידוח בבטון היא הדרך הטובה והמדויקת ביותר עד לרמת המילימטר, נקייה מאוד לקידוח פתחים עגולים בגדלים שונים בקירות, רצפות ובכל מיבנה שעשוי מבטון מזוין.

שימושים לקידוחי בטון :

קידוח עבור פתחי אוורור בגדלים שונים, פתיחת מעברים לביוב, מים, חשמל וכיוצא בזה, קידוח פתחי ארובות וקולטי אדים, פתחים להתקנת וונטות בגדלים שונים, קידוח לשם הנחת תשתיות לתאורה, מעברי ניקוז בגגות וגינות ,פתיחת חלונות ודלתות בבטון מזוין, הריסת מבני בטון, פתיחת חללים למטרות עיצוב כמו תאורה ואקווריומים, וכל דבר הדורש יצירת פתחים בבטון.

למה קידוח בבטון:

זוהי עבודה מדויקת מאוד ושקטה, החוסכת בהכנת תשתיות בעת היציקה. בשיטות כיום לא נוצרים סדקי רטט בבטון, וקידוח בטון בשילוב עם מים מונע התפשטות אבק בסביבת העבודה. בנוסף, המכונות החדישות יכולות לעבוד במקומות צפופים.

הכנות כלליות שיש לעשות לפני תחילת העבודה

סימון ופינוי אזור העבודה, בדיקה של מהנדס לקבלת היתרים במידת הצורך, בדיקת מעברי תשתיות באזור הקידוח ופנייה לבעלי מקצוע להתקנתם מחדש בגמר העבודה, עיטוף בניילון של חפצים שאינם ניתנים להזזה, חיבור תלת פאזי במקום העבודה - אם אין על מבצע העבודה לבוא עם גנראטור.

קידוח יהלום

קידוח יהלום נעזר בתכונות הטבעיות של היהלום כחומר גלם החזק ביותר בטבע. טוב לכל מטרת קידוח ובמיוחד לתנאים קיצוניים, כמו קידוח כספות, עבודות תת ימיות, חיתוך קורות ועמודים ועוד. בקידוח יהלום נעזרים במכשירים מדויקים וחזקים ביותר, טובים לזוויות מסובכות ומורכבות, עם מעט מאוד רעש בעת ביצוע העבודה.

ביקוע בטון

בביקוע בטון מפרקים משטחי בטון מזוין וקירות בטון, וגם ניתן לבקע סלעים במקומות שאי אפשר לחצוב אותם. הביקוע נעשה בעזרת מכשור הידראולי ומשמש בעיקר לפירוק מבנים עד היסוד או באופן חלקי ומבוקר.

תחום עבודות קידוחים בצפון ובארץ בכלל מתפתח מאוד בשנים האחרונות. בעבר שבירת קיר בטון לוותה בעבודה פיזית קשה, מלכלכת, לא מדויקת ומרעישה. כיום בעזרת המכשירים החדישים אין יותר לכלוך ורעש, והעבודות מבוצעות ברמת דיוק גבוהה וללא מאמץ גופני.

 



תגיות המאמר: קידוח, ניסור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי אלפס

פרסום חינם, קופונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי אלפס

מאת: קובי אלפסשיפוצים02/02/111888 צפיות
בעשור האחרון יותר קבלנים, אדריכלים ואנשי מקצוע עוברים לעבוד עם מוצרי אלומיניום, שהפך לחומר גלם מבוקש ופופולארי בענף הבנייה. זהו חומר גלם בעל מגוון רחב של יישומים, עמיד מאוד, ובעל גמישות רבה המעניקה אפשרויות יצירה.

מאת: קובי אלפסשיפוצים02/02/112478 צפיות
מי שיש לו בבית תריסים יודע שיומו של כל תריס מגיע והוא זקוק לתיקון. לפעמים מדובר בשלבים שנתקעים או נשברים, התריס יצא מהמסגרת, ידיות תקועות, שבורות, עקומות ועוד מגוון צרות שאת חלקן ניתן לפתור באופן עצמאי בבית. אולם לעיתים אנו זקוקים לבעל מקצוע שיעשה את העבודה. מחיר התיקון יכול להתחיל מעשרות שקלים ולהסתיים באלפים, תלוי מה התקלקל.

מאת: קובי אלפסעיצוב פנים27/01/111657 צפיות
כמו שלכל קומקום יש מכסה כך לכל חלון יש תריס, וזאת כדי לנצל את יתרונות פתחי החלון באופן מיטבי. כך ניתן לשלוט ברמות ההצללה בחדר, לקבל הגנה נוספת של בידוד מרעשים וטמפרטורות, ולבצע נעילה. התריסים שומרים על הפרטיות שלנו ובנוסף מהווים אלמנט עיצובי שמכניס עוד נופח לבית.

מאת: קובי אלפסריהוט 27/01/115026 צפיות
אם הייתם מעוניינים בעבר להחליף את הגלגלים בעגלת הילדים שלכם, או לחזק את ידית המטבח שלכם- ייתכן מאד שנתקלתם במונח 'פרזול'. גם אם רבים לא יודעים לייחס לענף זה את מלוא תשומת הלב הראויה לו, העובדה היא כי זהו אחד הענפים המרכזיים ביותר בתחום הבניין והרהיטים.

מאת: קובי אלפסציפורניים26/01/111766 צפיות
אילו מקומות בגוף האישה מאפשרים ביטוי אישי ויצירתיות? נכון, קעקועים ניתן לעשות כמעט בכל מקום, אבל מה עושים אם האישה מעוניינת במשהו מעוצב, ססגוני, אבל כזה שיאפשר שינוי לפי הלכות רוחה?

מאת: קובי אלפסגינון25/01/111261 צפיות
בשנים האחרונות, נכנס מוצר חדש לשוק, הדשא הסינטטי. חוסך מי השקיה רבים, מעניק מראה טבעי לגינה ולא מצריך אחזקה מיוחדת. הדשא הסינטטי לא זול ומחירו יכול לנוע בין אלף ומאה שקלים לאלפיים ארבע מאות שקלים לשטח בגודל של עשר מטר רבוע. בחישוב יותר מדוקדק נמצא כי עלויות הרכישה והאחזקה של דשא טבעי יעלה יותר בשנה אחת.

מאת: קובי אלפסגני ילדים25/01/111656 צפיות
הפלא הזה, האוצר הקטן הזה שמגיח לחיים ביום בהיר אחד ממלא לנו את היום והלילה בחודשים הראשונים, העיסוק, הטיפול, ההאכלה, ההחלפה, המשחק וההתמסרות לעולל הקטן הופכת את הקשר לעצום ומחזקת אותו לאין שעור.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231767 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222671 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221829 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221882 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222056 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221924 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221532 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica