חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלומיניום - סוגי עבודות בתחום

מאת: קובי אלפסשיפוצים02/02/20111888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעשור האחרון יותר קבלנים, אדריכלים ואנשי מקצוע עוברים לעבוד עם מוצרי אלומיניום, שהפך לחומר גלם מבוקש ופופולארי בענף הבנייה. זהו חומר גלם בעל מגוון רחב של יישומים, עמיד מאוד, ובעל גמישות רבה המעניקה אפשרויות יצירה.

אלומיניום מהו

השם העברי של אלומיניום הוא חמרן. זוהי מתכת בצבע כסוף הנפוצה מאוד בטבע, עמידה בפני חלודה ורכה יחסית.

כדי להשמישו לתעשייה משלבים אותו בעיקר עם מגנזיום וסיליקון, ותערובת זו הופכת אותו לחומר גלם חזק וקל, גמיש ועמיד. בשל איכויותיו משמש האלומיניום במגוון רחב של תעשיות: בניית רכבים ומטוסים, מכשירי אלקטרוניקה, אריזות מזון, עמודים, רהיטים, פחיות שתייה, קווי חשמל, צינורות וכן ליישומים שונים בענף הבניה.

מוצרי עבודות אלומיניום

עבודות האלומיניום כוללות מגוון רחב של מוצרים

עבודות פרופילי אלומיניום: פרופיל משמש להרכבת חלונות, דלתות, מקלחונים ועוד. זוהי למעשה המסגרת של המוצר. הפרופילים קיימים במגוון גדלים, עוביים, סוגים וצבעים. פרופיל אלומיניום הוא מוצר עם רמת אטימות מאוד גבוהה המונעת חדירת רטיבות, לחות ורעש.

עבודות תריסי אלומיניום: מדובר בתריסים איכותיים שהינם עמידים וחזקים בהרבה מתריסי פלסטיק. התריסים מבודדים מרעש ומפגעי מזג האוויר, קלים לניקוי ונחשבים כמוצר חובה בארצנו שטופת השמש. תריסי האלומיניום מגיעים במגוון דגמים כמו תריסי גלילה ידניים, תריסי גלילה חשמליים, תריסים ונציאניים ועוד.

תריסים חשמליים: מוצר הצובר תאוצה בענף בארץ. התריסים מגיעים בגדלים שונים ומופעלים בעזרת מנוע חשמלי המבצעגלילה אל תוך ארון נסתר בקיר. כמו כן, מגיעים עם שלט רחוק המאפשר בקרה מתוכננת על זמני פתיחת וסגירת התריס ורמת ההצללה.

חלונות בלגיים: חלק מחלונות האלומיניום נקראים חלונות בלגיים מכיוון שהם מאפיינים את החלונות בבלגיה. חלונות אלו נפוצים כיום בכל העולם וגם בישראל. החוזק של מסגרות אלו מאפשר יצירת חלונות עם מפתחים גדולים ללא חלוקה פנימית של החלון, דבר הנותן הכנסת אור רב לחלל החדר וחסכון באנרגיה.

חלונות: קיימים במגוון גדול של דרכי פתיחה ודגמים, המותאמים לצרכים שונים של הלקוחות. רוב החלונות בארץ נבנים כיום מאלומיניום בגלל עלות העבודה הנמוכה, וכן מידת אטימותם ועמידותם, יכולת הבידוד הגבוהה שלהם, קלות הפעלה והמראה העכשווי.

דלתות אלומיניום: אלו דלתות חזקות, אמינות ומעוצבות, עם אפשרות לשילוב אלמנטים של עץ, ברזל וזכוכית בתוכן.

מכיוון שבתחום עבודות אלומיניום הנן תחום נרחב בענף הבנייה, חשוב לבחור איש מקצוע אמין ומנוסה עם המלצות, שייתן אחריות על עבודתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי אלפס

פרסום חינם, קופונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי אלפס

מאת: קובי אלפסשיפוצים02/02/112479 צפיות
מי שיש לו בבית תריסים יודע שיומו של כל תריס מגיע והוא זקוק לתיקון. לפעמים מדובר בשלבים שנתקעים או נשברים, התריס יצא מהמסגרת, ידיות תקועות, שבורות, עקומות ועוד מגוון צרות שאת חלקן ניתן לפתור באופן עצמאי בבית. אולם לעיתים אנו זקוקים לבעל מקצוע שיעשה את העבודה. מחיר התיקון יכול להתחיל מעשרות שקלים ולהסתיים באלפים, תלוי מה התקלקל.

מאת: קובי אלפסעיצוב פנים27/01/111658 צפיות
כמו שלכל קומקום יש מכסה כך לכל חלון יש תריס, וזאת כדי לנצל את יתרונות פתחי החלון באופן מיטבי. כך ניתן לשלוט ברמות ההצללה בחדר, לקבל הגנה נוספת של בידוד מרעשים וטמפרטורות, ולבצע נעילה. התריסים שומרים על הפרטיות שלנו ובנוסף מהווים אלמנט עיצובי שמכניס עוד נופח לבית.

מאת: קובי אלפסריהוט 27/01/115028 צפיות
אם הייתם מעוניינים בעבר להחליף את הגלגלים בעגלת הילדים שלכם, או לחזק את ידית המטבח שלכם- ייתכן מאד שנתקלתם במונח 'פרזול'. גם אם רבים לא יודעים לייחס לענף זה את מלוא תשומת הלב הראויה לו, העובדה היא כי זהו אחד הענפים המרכזיים ביותר בתחום הבניין והרהיטים.

מאת: קובי אלפסציפורניים26/01/111766 צפיות
אילו מקומות בגוף האישה מאפשרים ביטוי אישי ויצירתיות? נכון, קעקועים ניתן לעשות כמעט בכל מקום, אבל מה עושים אם האישה מעוניינת במשהו מעוצב, ססגוני, אבל כזה שיאפשר שינוי לפי הלכות רוחה?

מאת: קובי אלפסעסקים - כללי26/01/111540 צפיות
קידוחים בבטון הם דרך הנפוצה ביותר לפתיחת פתחים בבטון מזוין. קידוח בבטון היא הדרך הטובה והמדויקת ביותר עד לרמת המילימטר, נקייה מאוד לקידוח פתחים עגולים בגדלים שונים בקירות, רצפות ובכל מיבנה שעשוי מבטון מזוין.

מאת: קובי אלפסגינון25/01/111262 צפיות
בשנים האחרונות, נכנס מוצר חדש לשוק, הדשא הסינטטי. חוסך מי השקיה רבים, מעניק מראה טבעי לגינה ולא מצריך אחזקה מיוחדת. הדשא הסינטטי לא זול ומחירו יכול לנוע בין אלף ומאה שקלים לאלפיים ארבע מאות שקלים לשטח בגודל של עשר מטר רבוע. בחישוב יותר מדוקדק נמצא כי עלויות הרכישה והאחזקה של דשא טבעי יעלה יותר בשנה אחת.

מאת: קובי אלפסגני ילדים25/01/111656 צפיות
הפלא הזה, האוצר הקטן הזה שמגיח לחיים ביום בהיר אחד ממלא לנו את היום והלילה בחודשים הראשונים, העיסוק, הטיפול, ההאכלה, ההחלפה, המשחק וההתמסרות לעולל הקטן הופכת את הקשר לעצום ומחזקת אותו לאין שעור.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232638 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223303 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212874 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201134 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica