חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא סינטטי

מאת: קובי אלפסגינון25/01/20111261 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות, נכנס מוצר חדש לשוק, הדשא הסינטטי. חוסך מי השקיה רבים, מעניק מראה טבעי לגינה ולא מצריך אחזקה מיוחדת. הדשא הסינטטי לא זול ומחירו יכול לנוע בין אלף ומאה שקלים לאלפיים ארבע מאות שקלים לשטח בגודל של עשר מטר רבוע. בחישוב יותר מדוקדק נמצא כי עלויות הרכישה והאחזקה של דשא טבעי יעלה יותר בשנה אחת.

דשא סינטטי, הוא דשא מלאכותי המורכב משלוש שכבות. השכבה העליונה, שהיא הדשא שרואים עשויה ממספר חומרים פלסטיים כמו פוליפרופילן ופוליאטילן, הוא המעניק לדשא את מידת הרכות שלו, ככל שהסיבים צפופים ועבים יותר, כך הדשא הסינטטי איכותי ועמיד יותר. בשכבה האמצעית יש רשת, התורמת לחוזק חיבור הדשא ועמידותו. בשכבה התחתונה נמצא לקטס ובד שחור, שכבה זו היא המתחברת לאדמה.

התקנת הדשא הסינטטי נעשית בעיקר על ידי בעלי מקצוע, אפשר גם להתקין לבד, בעזרת הוראות.

ההתקנה כוללת, חפירה בעומק מספר סנטימטרים והחלקת המשטח, פיזור אבני חצץ אפשר להוסיף גם פתיתי גומי התורמים לתחושת רכות בדריכה על הדשא, בשלב האחרון מדביקים את שטיח הדשא. הליך ההתקנה הוא החשוב ביותר, רמת הדיוק ושימוש בחומרים טובים יתרמו רבות לעמידות המשטח ולמראה טבעי יותר של הדשא.

לפני כעשור הגיע הדשא הסינטטי מבלגיה ואז שימש בעיקר לכיסוי מגרשי ספורט, לאט, החל הדשא לחלחל למקומות גדולים כמו אולמות ובתי מלון. כיום, נמצא דשא סינטטי בכל גינה של בית שלישי ומקשט כמעט את כל ערי ישראל.

הדשא הסינטטי לא צריך להשקות או לטפח, מקסימום לגרף במגרפה כל מספר חודשים, או להזמין חברה המתמחה בניקיונו. הדשא הולך ונפוץ יותר משנה לשנה, בעיקר בשל הבצורת בשנים האחרונות.

אורך חייו של הדשא הסינטטי הוא בין עשר לחמש עשרה שנים. עלות הדשא האיכותי ביותר, עבור שטח של עשרה מטרים רבועים עומד על ארבעים אגורות סכום הזהה לעלותה של השקיה יומית.

עם זאת, בכדי להוזיל את העלויות לטווח הרחוק, חשוב לתת למקצוענים לבצע את עבודת ההתקנה.

גל גן, חברה עתירת ניסיון בהתקנת דשאים וייבוא הדשאים מהחברות הטובות והמובילות בעולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי אלפס

פרסום חינם, קופונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי אלפס

מאת: קובי אלפסשיפוצים02/02/111888 צפיות
בעשור האחרון יותר קבלנים, אדריכלים ואנשי מקצוע עוברים לעבוד עם מוצרי אלומיניום, שהפך לחומר גלם מבוקש ופופולארי בענף הבנייה. זהו חומר גלם בעל מגוון רחב של יישומים, עמיד מאוד, ובעל גמישות רבה המעניקה אפשרויות יצירה.

מאת: קובי אלפסשיפוצים02/02/112478 צפיות
מי שיש לו בבית תריסים יודע שיומו של כל תריס מגיע והוא זקוק לתיקון. לפעמים מדובר בשלבים שנתקעים או נשברים, התריס יצא מהמסגרת, ידיות תקועות, שבורות, עקומות ועוד מגוון צרות שאת חלקן ניתן לפתור באופן עצמאי בבית. אולם לעיתים אנו זקוקים לבעל מקצוע שיעשה את העבודה. מחיר התיקון יכול להתחיל מעשרות שקלים ולהסתיים באלפים, תלוי מה התקלקל.

מאת: קובי אלפסעיצוב פנים27/01/111657 צפיות
כמו שלכל קומקום יש מכסה כך לכל חלון יש תריס, וזאת כדי לנצל את יתרונות פתחי החלון באופן מיטבי. כך ניתן לשלוט ברמות ההצללה בחדר, לקבל הגנה נוספת של בידוד מרעשים וטמפרטורות, ולבצע נעילה. התריסים שומרים על הפרטיות שלנו ובנוסף מהווים אלמנט עיצובי שמכניס עוד נופח לבית.

מאת: קובי אלפסריהוט 27/01/115026 צפיות
אם הייתם מעוניינים בעבר להחליף את הגלגלים בעגלת הילדים שלכם, או לחזק את ידית המטבח שלכם- ייתכן מאד שנתקלתם במונח 'פרזול'. גם אם רבים לא יודעים לייחס לענף זה את מלוא תשומת הלב הראויה לו, העובדה היא כי זהו אחד הענפים המרכזיים ביותר בתחום הבניין והרהיטים.

מאת: קובי אלפסציפורניים26/01/111766 צפיות
אילו מקומות בגוף האישה מאפשרים ביטוי אישי ויצירתיות? נכון, קעקועים ניתן לעשות כמעט בכל מקום, אבל מה עושים אם האישה מעוניינת במשהו מעוצב, ססגוני, אבל כזה שיאפשר שינוי לפי הלכות רוחה?

מאת: קובי אלפסעסקים - כללי26/01/111540 צפיות
קידוחים בבטון הם דרך הנפוצה ביותר לפתיחת פתחים בבטון מזוין. קידוח בבטון היא הדרך הטובה והמדויקת ביותר עד לרמת המילימטר, נקייה מאוד לקידוח פתחים עגולים בגדלים שונים בקירות, רצפות ובכל מיבנה שעשוי מבטון מזוין.

מאת: קובי אלפסגני ילדים25/01/111656 צפיות
הפלא הזה, האוצר הקטן הזה שמגיח לחיים ביום בהיר אחד ממלא לנו את היום והלילה בחודשים הראשונים, העיסוק, הטיפול, ההאכלה, ההחלפה, המשחק וההתמסרות לעולל הקטן הופכת את הקשר לעצום ומחזקת אותו לאין שעור.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191977 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191777 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182252 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811203 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181676 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183842 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174194 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica