חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות אבטחה ומצלמות נסתרות | פתרונות אבטחה לשקט הנפשי שלך!!!

מצלמות אבטחה משמשות כ"עיניים נוספות" ומרחיבות את שדה הראייה שלכם לאזורים בעסק שאינכם יכולים להיות בהם כל הזמן. כמו כן, כח ההרתעה של מצלמות אבטחה הינו גדול מאוד שכן ימנע מלקוח או עובד לגנוב או לעשות משהו אסור, מצלמות אבטחה הן אמצעי יעיל ושימושי כדי לדעת מה קורה בבית או בעסק כשאתם לא שם.

לפני שתחליטו איזה מצלמות אבטחה להתקין ואיפה, כדאי שתבדקו מה הצרכים שלכם. יועצי האבטחה של מיגון ייסיעו לכם בקבלת החלטות אלו ויתאימו מערכת מצלמות לפי הצרכי האבטחה הספציפיים שלכם והתקציב אותו תהיו מוכנים להשקיע

השימוש במצלמות אבטחה מקובל היום בחנויות, מפעלים, וגם בתים פרטיים - בעיקר כדי לשמור על ילדים או קשישים סיעודיים ולתעד את הטיפול בהם. לכל מקרה ולכל מקום יתאימו פתרונות אחרים.

יועצי האבטחה של מיגון יכולים להציע לכם פתרונות נוספים, מערכות אינטרקום עם נעילה חשמלית ואפשרות למצלמה, כמו כן מערכות בית חכם ועוד.

שלא כמו בעבר, בעלי עסקים ואפילו בתים פרטיים משתמשים במצלמות אבטחה לא רק לצרכי אבטחה והרתעה אלא מצלמות אבטחה כיום משמשות גם למניעת גניבות ופריצות, ניהול פרודקטיביות של עובדים, עין נוספת המתעדת ומקליטה בעזרת המכשיר הקלטה את כל המתרחש ביעילות ולאורך זמן.
התקנת מצלמות בבתי עסק ואפילו בבתים פרטיים מורידהבאופן משמעותית את כמות הגניבות שמבצעים עובדים ולקוחות, והן את כמות הפריצות, כיום בעידן האינטרנט כאשר בעל עסק מסוגל לשמור ולדעת מה קורה בעסק גם בהיעדרו, ואפילו אם עסקיו מפוזרים בכמה סניפים יכול הוא לשלוט בכולם דרך מסך אחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיגון מצלמות אבטחה

050-3366031

Http://www.israel-cctv.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיגון מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לעסקים קטנים או גדולים

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201312 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica