חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורות חיים - בגישה אחרת

מאת: koro.co.ilקורות חיים30/01/20111576 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נאמרו דברים רבים ונכתבו אינסוף מדריכים בנושא כתיבת קורות חיים. רובם מדברים על אותה תבנית מסוימת לפיה "צריכים" מחפשי העבודה לכתוב את המסמך. האמת היא - שאין תבנית לכתיבה אידיאלית של קורות החיים, אלא כל מקרה לגופו.

כמו בכל תהליך שיווק ומכירות מוצלח, בכדי למכור את המוצר שלכם, אתם צריכים לייצר לו ערך מוסף שמבדיל ומייחד אותו משאר המוצרים המתחרים - כאן המוצר הוא את/ה.

בכדי לייצר לעצמך את הערך המוסף מול המתמודדים האחרים על התפקיד, ולבסוף לקבל את המשרה שרצית - דרושה גישה אחרת בהפקת קורות החיים.

פרזנטציה

סטיב ג'ובס אמר פעם: "עיצוב הוא לא רק איך שהדברים נראים ומרגישים, עיצוב הוא איך שהדברים עובדים", זה נכון גם לגבי קורות החיים שלכם - העיצוב הויזואלי צריך להיות אטרקטיבי, רלוונטי ובהרמוניה עם התוכן והמבנה הטקסטואלי. העיצוב הויזואלי במסמך קורות חיים של מהנדס תוכנה לא יהיה זהה לעיצוב קורות חיים השייכים למעצבת אופנה. כל אדם, על פי מקצועו, יעדיו, והסגנון היחודי שלו/שלה.

יש כאלה שמאמינים בעיצוב סטנדרטי של קורות החיים, אך סביר להניח שמי שמוסר קורות חיים בעיצוב סטנדרטי, משאיר רושם של אדם סטנדרטי, ובכדי לגרום למעסיק להתמקד ולזכור את קורות החיים שלך מבין כל המאות שהוא כבר קרא, שאף/י לייחודיות ולא לסטנדרטיות. אם קורות החיים שלך יגרמו למעסיק להגיד לעצמו "וואו" ברגע שהוא/היא התחילו לקרוא אותם, סיכוייך להיות מוזמן/ת לראיון העבודה גדלים באופן משמעותי מול המתמודדים האחרים על התפקיד.

רלוונטיות

מחקרים בנושא מראים כי המעסיק הממוצע משקיע כ-5 שניות על כל קורות חיים לפני שהוא מחליט אם להמשיך לקרוא אותם או לא. במידה והמעסיק החליט להמשיך לקרוא את קורות החיים, הוא יקדיש עד כ-60 שניות בממוצע בכדי לעבור על כל המסמך. הנתונים הללו מדגישים את נושא הרלוונטיות.

התכונות החיוביות שלך וההישגים שלך בהקשר לתפקיד אליו את/ה פונה, צריכים להיות מודגשים ואולם כל שאר התכונות והמאפיינים המקצועיים שלך, טובים ככל שיהיו, אשר אינם קשורים לתפקיד, צריכים להיות מעומעמים. מידע תעסוקתי רלוונטי, יספק למעסיק תמריץ להמשיך לקרוא את קורות החיים שלך ולהתרשם מכל מערך התכונות המקצועיות שלך.

אינטראקטיביות

ישנם אינספור חידושים בתחום טכנולוגיית המידע שיכולים לספק לקורות החיים שלך ערך מוסף וייחוד שיווקי. אחד החידושים הללו הוא תיק עבודות אונליין המגבה את קורות החיים בתוכן נוסף, מדיה בצורות שונות, מכתבי המלצה ועוד.

תיק עבודות אונליין שובר את המסגרת הטריויאלית של כל קורות חיים והופך אותם למוצר מושך ובעל אלמנטים אינטראקטיביים. תיק העבודות מקושר בתוך קורות החיים כך שהמעסיק יכול לבחור האם ברצונו לדעת עליך עוד ו/או לצפות ולהעריך את ההשיגים שלך באופן ויזואלי ובחווית משתמש זורמת.

העזר באנשי מקצוע

בכדי למקסם את האפקטיביות של קורות החיים בהיבטים של תוכן שיווקי, פרזנטציה, רלוונטיות וערך מוסף, רצוי להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בכתיבת קורות חיים. מהלך זה אשר בדרך כלל כרוך בהוצאה כספית מינורית, יוכל לספק לך קורות חיים מקצועיים אשר יגדילו באופן ניכר את סיכוייך להצליח ולהיכנס לתפקיד שרצית.

מה Koro.co.il מציעה לך?

  • ניתוח קורות החיים הקיימים (אם ישנם) וקביעת מטרות לקורות החיים החדשים
  • אבחון תעסוקתי והתאמת הנתונים התעסוקתיים שלך לתפקיד
  • כתיבה שיווקית של קורות החיים ע"י צוות מקצועי המתמחה בכתיבה שיווקית, קידום עסקי ומיתוג אישי
  • עיצוב גרפי מותאם אישית - מודרך ע"י צוות שיווק ומיתוג, ומבוצע ע"י מעצבים גרפיים

מה את/ה מקבל/ת?

  • קורות חיים מעוצבים גרפית באופן אישי, בעלי מבנה ותוכן שיווקיים ורלוונטיים למקצוע שלך
  • יחודיות משמעותית של קורות החיים שלך מול שאר המועמדים לתפקיד
  • מיקסום הסיכויים שלך לקבלת ראיונות ותפקידים שרלוונטים אליך
  • אפשרות שילוב קורות החיים עם תיק עבודות אונליין

בהצלחה!

צוות KORO

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.koro.co.il
כתיבת קורות חיים
עיצוב קורות חיים
בניית תיקי עבודות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת koro.co.il

מאמרים נוספים בנושא קורות חיים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים02/01/1310105 צפיות
צעירים רבים מחפשים עבודה בתחום האבטחה לצורך מימון הלימודים תחום האבטחה הוא תחום מבוקש בקרב צעירים, ולכן רבים מהם שולחים קורות חיים לתפקיד אבטחה.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים13/12/129021 צפיות
כיום אנשים מפוטרים ממקומות העבודה שלהם מסיבות שונות,החל מצמצומים ועד לסגירת חברה.

מאת: תומרקורות חיים23/11/128746 צפיות
עוד לפני שאתם מתחילים לחפש אחר עבודה באמצעות מודעות הדרושים באתרי האינטרנט, חשוב שתקדישו קצת זמן לכתיבת קורות החיים שלכם. לא משנה עד כמה אתם נחמדים, יעילים, חרוצים וחדורי מוטיווציה להצליח במקום העבודה...

מאת: מאיה כהןקורות חיים16/08/128669 צפיות
היום כבר כמעט כולם מבינים שכדאי להשקיע בכתיבת קורות חיים. שמעתם להמלצות, שידרגתם את קורות החיים שלכם והבלטתם את מה שצריך ועכשיו קורות החיים החדשים שלכם רלוונטיים, מתומצתים, ממוקדים ונראים טוב מבחינה חזותית. האם זה מספיק?

מאת: מאיה כהןקורות חיים26/07/128582 צפיות
רובנו מקבלים בהבנה את העובדה שאנשי מכירות נוטים 'למתוח' את האמת אבל 'למתוח את האמת' בקורות החיים, למרות ההקבלה המסויימת למה שעושים אנשי מכירות הוא דבר הרבה פחות נסלח. יש לזכור כי במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו, סופם של שקרים בקורות החיים להתגלות. בתהליך כתיבת קורות החיים יש לחשוב על המשמעויות של שקרים ורצוי מאוד להימנע מהם.

מאת: תומרקורות חיים13/07/128727 צפיות
האם קורות החיים שכתבתם לעצמכם במשך 5 או 10 דקות, הם באמת קורות חיים הכתובים ומנוסחים היטב, ויוכלו לסייע לכם למצוא את הג'וב הנכסף עליו אתם חולמים? המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על קורות חיים

מאת: הדס גורקורות חיים24/06/128495 צפיות
יותר ויותר ישראלים אינם מבינים כיצד יש לכתוב את קורות החיים שלהם בצורה נכונה ובדרך שתבטיח להם לפחות את הריאיון האישי שהם כל כך מייחלים לו. אז אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד יש לכתוב את קורות החיים בדרך לעבוד במטריקס, הנה כמה טיפים שגייסנו עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica