חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות פיתוח צוות - כללי זהב

מאת: יובל בן בסטפסיכולוגיה31/01/20111663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מידי שנה מקיים ערוץ 2 מסיבה שבה הוא מזמין את כל מגישי החדשות, וכל עורכי התוכניות לאירוע גדול ונוצץ. כך ניתן למצוא שם את אמנון אברמוביץ, יאיר וליהי לפיד ועוד הרבה סלב.

האם ניתן לקרוא למסיבות האלה שנערכות אחת לתקופה בערוצי הטלוויזיה השונים סדנאות פיתוח צוות ?

התשובה היא לא. סדנה פיתוח צוות נערכת למספר קטן יחסית של משתתפים ויכולה להגיע לכעשרים וחמישה עובדים שישתפו בה.

ישנם מספר  מטרות לסדנה בהתאם לשלב שבו הצוות נמצא לפניכם החלוקה שניתן לערוך את הסדנה.

שלב ההקמה - בשלב זה מקימים צוות חדש, לצוות יכולים להיות מספר תפקידים, שירות לקוחות, מכירות, צוותים שיתמחו בפיתוח מוצרים חדשים או טכנולוגיה חדשה.

במצב כזה מנחה הקבוצות יתמקד בהכרות שבין העובדים החדשים, יתמוך בהם.

במידה ונערכים מבחני מיון קבוצתיים היועץ הארגוני יבחן מי המתאים ביותר לתפקיד על ידי מיון קבוצתי על פי משימות שהוא ייתן ליחידים, זוגות או קבוצות ובהתאם לקריטריונים שנקבעו מראש.

מבחני מיון יכולים להיחשב כחלק אינטגראלי מסדנה לפיתוח צוות בתנאי שהרציפות תמשך.

שלב המאבק והקונפליקטים - זהו מצב חשוב ביותר להתפתחות הקבוצה, כל אחד נלחם על המשאבים על רצונות, שאיפות והמיקום החברתי בקבוצה. ייתכן מצב שקבוצה אשר עברה שינויים קרי, מנהל עזב ומנהל חדש הגיע, או שנוספו חברי צוות ויש כאלה שעזבו. במצב כזה יש להגדיר את הכללים החברתיים וכללי עבודה שבהם הצוות פועל, במידה והתפוקה יורדת או שיש חיכוכים הפוגעים בתוצאות מנחה הקבוצה או היועץ הארגוני יתערבו דרך הסדנה עד שהצוות יגבש כללי עבודה חדשים והסדרים חדשים.

שלב הפריצה-  הצוות עובד ברמת הרמוניה גבוה, מתחילה להיווצר עבודת צוות משותפת. כל אחד יודע מה הוא תפקידו. מתחיל להיווצר הווי משותף של אירועים וחוויות. בשלב הזה יש פחות צורך בסדנה לפיתוח צוות ואם מזמינים אז אפשר להתמקד בסדנאות כמו גרפולוגיה, פיינטבול, קריוקי ועוד.

שלב עבודת צוות - האחרון העובדה הופכת להיות סינרגטית. עבודת הצוות מגיעה לרמה הגבוה ביותר. כאן ניתן להזמין סדנה או הרצאה המתמקדת בלחץ ושחיקה, ניתן להזמין סדנת יוגה צחוק או מופע סטנד אפ, או כל הפעלה שתשפר את הווי ותתמקד בהנאה חברתית של כלל הצוות.

אם אתם רוצים להזמין סדנאות פיתוח צוות מצאו מנחה קבוצה או יועץ/ת ארגוני שיעזרו לכם להוציא את הצוות מהמקום שבו הוא נמצא כך שהם יעבירו אותו לדרך חדשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם את תקבלו הצעה זולה יותר באופן נקודתי אם תזמינו אותי תרוויחו ותהנו הרבה יותר. יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868 www.graphologia.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בן בסט

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205112 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202352 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195888 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאמרים נוספים בנושא פסיכולוגיה

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196320 צפיות
מאמר המציע דרכי פתרון לאי גמילה מטיטולים בקרב בני 3-4. דרכי הפתרון מובאות מהזווית הפסיכולוגית הקלינית: חיזוקים חיוביים לילד לעומת עונשים וחיזוקים שליליים, וכד'. המאמר מתבסס על הקשר שבין ביקורת שלילית לילדים לחוסר הצלחתם להיגמל מהטיטולים.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196318 צפיות
כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לזהות אצל ילד בן 3-4 סימפטומים של אי גמילה מחיתולים. המאמר יציע פרשנות מדוע הדברים נוצרו ויספק מידע על פתרונות אפשריים אליהם.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196173 צפיות
מאמר מידע על הרטבות לילה. המאמר סוקר את הבעיה מהזווית הפסיכולוגית הקלינית ומציע, באמצעותה, דרכי פתרון אפשריות.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196301 צפיות
מאמר מומחים על הרטבת לילה. נקיטה בגישות פסיכולוגיות קליניות לפתרון הבעיה. שילוב אמצעים רפואיים במידת הצורך. מטרת המאמר היא להדריך אתכם בתחילת ניסיונכם לפתור בעיה זו.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196389 צפיות
תיאור הרטבת לילה אצל מבוגרים, ואי שליטה בסוגרים. הצעת פתרונות פסיכולוגיים לצד רפואיים להתמודדות עם בעיה זו: הורדת מתח ולחץ, אבחון מדד הסוכר בבדיקות המעבדה לצורך הסקת מסקנות לגבי הישנותה של סוכרת, ועוד.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196581 צפיות
תיאור בעיה פסיכולוגית נדירה בשם 'חרדת האסלה'. במסגרתה, ילד שיצא מגיל הינקות בהגיעו לגיל 4 נרתע מהאסלה ועושה את צרכיו בבגדיו. במאמר נדון בהיווצרות הבעיה, זיהוי סימפטומים ודרכי פתרון.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196255 צפיות
מאמר מידע על הרטבת לילה אצל ילדים, תוך גיבוש פתרון בגישה הפסיכולוגית הקלינית. במאמר זה מוצעות דרכי התנהגות של ההורים שמומלץ ליישם על מנת להימנע או לצמצם את ההרטבה, לצד ייעוץ עם פסיכולוג קליני.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica