חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חימום תת רצפתי

מאת: Shaiבית חכם31/01/20112172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חימום תת רצפתי – איך עושים את זה?

במדינה חמה כמו ישראל, העיסוק באמצעי חימום ביתיים מצטמצם לארבעה חודשים בשנה. כשבמרבית ימי השנה אנו רק מתלוננים על החום הבלתי נסבל, אין זה פלא שמרביתנו כלל לא מקדישים מחשבה לאמצעי החימום השונים שמשרתים אותנו בחורף.

חימום רצפתי

 

אולם כשמגיע החורף במלוא עוצמתו כולנו מתחבטים כל פעם מחדש בשאלה כיצד עדיף לחמם את הבית. חימום תת רצפתי הוא אמנם לא השיטה הנפוצה ביותר לחימום הבית, אך לאחרונה היא הולכת ותופסת תאוצה. לנוכח החסרונות הרבים של אמצעי חימום אחרים, יותר ויותר אנשים מעדיפים כיום את החימום התת רצפתי. אם גם אתם נמנים עם אנשים אלו, במאמר הבא תוכלו ללמוד איך מתקינים חימום תת רצפתי.


מהו חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי, כשמו כן הוא, אמצעי חימום המותקן תחת אריחי הרצפה שלנו. מערכת חימום זו כוללת צינורות מים המונחות לאורכה של רצפת הבית. כשהמערכת מופעלת, מים חמים זורמים בתוך הצינורות ומפיצים את החום מעלה, אל כל חלל החדר. חימום המים שבצינורות מתבצע בדרך כלל באמצעות מערכות חימום בגז.


חימום תת רצפתי – שלב התכנון

חימום רצפתי אינו דומה לאף אמצעי חימום אחר. כשאנו רוכשים תנור חשמלי, רדיאטור או אפילו מזגן, אין אנו נדרשים לתכנון מוקדם. לעומת זאת, התקנת חימום תת רצפתי דורשת מחשבה ותכנון מרובים: יש לבדוק באילו חדרים כדאי ו/או ניתן להתקין את המערכת, איזו מערכת אתם מעדיפים בתחום תנורי ההסקה ומערכות החימום (מתוך מגוון היצרניות של מערכות חימום תת רצפתי, כגון: יונקרס, LUNA, VALINAT, BAXIועוד), האם כדאי לבצע חימום מים בגז או אולי בסולר ועוד.

מערכות חימום בגז

חימום תת רצפתי – שלב ההתקנה

התקנת חימום תת רצפתי הינה מורכבת יותר מכל אמצעי חימום אחר. בעוד שעבור התקנת מזגן כל שיש לעשות הוא לפעור חור בקיר, התקנת חימום תת רצפתי דורשת להרים את כל אריחי הרצפה בבית לשם הנחת מערכת הצינורות. לכן, התקנת חימום תת רצפתי מתבצעת בדרך כלל בדירות חדשות, במהלך הבנייה ולפני שלב הריצוף. או לחלופין בדירות שעוברות שיפוץ כללי והחלפה של הרצפות.


חימום תת רצפתי – שלב השימוש

לכשתשתמשו בחימום הרצפתי שלכם תגלו את יתרונותיו הרבים. ראשית כל, חימום רצפתי הוא בטוח יותר. בניגוד לסכנות הכוויה, ההתחשמלות או הדליקה הקיימות באמצעי חימום ביתיים אחרים, חימום תת רצפתי הוא בטוח לחלוטין. הוא מאפשר ללכת יחפים על הרצה או לשבת עליה ללא חשש, ואין כל סכנה שהחום יגרום לדליקות של מוצרי טקסטיל או עץ המונחים על הרצפה.


שנית, החימום שהמערכת מפיצה הוא יעיל ומהיר יותר. חימום מים בגז מהיר בהשוואה לכל שיטת חימום אחרת, כך שלא תאלצו להמתין זמן רב עד שהחדר יגיע לטמפרטורה הרצויה. זאת ועוד, החום שיפיק החימום הרצפתי יתפשט בצורה אחידה בכל החדר.

משאבות חום

שלישית, חימום תת רצפתי יתגלה גם כמשתלם מבחינה כלכלית. עלות ההתקנה היא אמנם גבוהה בהרבה בהשוואה לאמצעי חימום אחרים, אך לטווח הארוך תגלו שחסכתם כסף רב. חימום מים בגז הוא זול יותר מסולר, וגם מאפשר לכם להימנע משימוש במוצרים "זוללי חשמל" כמו מזגנים ומפזרי חום.


ורביעית, חימום תת רצפתי יתגלה גם כפתרון החימום האסתטי ביותר. מכיוון שהוא אינו גלוי לעין הוא לא תופס מקום בחלל החדר או מכער את הקיר הפנימי והחיצוני של הבית. זאת ועוד, פעולת החימום השקטה של מערכות החימום בגז תאפשר לכם גם ליהנות משקט בזמן החימום.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182621 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182640 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181303 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181100 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131276 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131805 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131143 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica