חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול לקניה חוויה לחיים

מאת: אלונה מגןטיולים בחו"ל01/02/20111005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לצאת לטיול מרתק, יוצא דופן, אשר מוציא אתכם לרגע מהמציאות היומיומית לתוך עולם הטבע הפראי והטבעי? אפריקה במלוא הדרה ויופייה מחכה לכם. נופים עוצרי נשימה, חיות צייד, כפרים נידחים ושמורות טבע. טיול לקניה הוא טיול מיוחד וייחודי המעורר את כל החושים ומתאים לכל הגילאים, הוא מומלץ בעיקר כטיול בר מצווה, טיול משפחתי, ירח דבשומספק אטרקציה וזיכרון חוויתי לכל החיים.

טיולים לקנייה נעשים בדרך כלל כטיולים מאורגנים לקבוצות גדולות וקטנות. הטיול משלב טיולי גיפים וסיורים בספארי, הכרת השבטים הנדירים, קמפינג באגמים, ביקור בשמורות טבע, צפייה בחיות בר נדירות כגון: אריות, זברות, ג'ירפות, פילים ועוד. רפטינג, ביקור במקומות אותנטיים, אקזוטיים ומרתקים.

מחירי הטיולים המאורגנים משתנים בהתאם למספר הימים, גודל הקבוצה והיעדים המתוכננים. עבור יעדים מסוימים ישנן הנחות ומבצעים במועדים שנקבעים מראש כדאי לברר מבעוד מועד. כדאי לברר דילים והצעות של הרגע האחרון אשר יכולים להוזיל בכמה מאות דולרים.

המחיר הממוצע לטיול של בין 9 ל-10 ימים הוא כ-3,000 $ לאדם בחדר זוגי. כשתוספת לילד הוא כ-350$ ו-600$ למבוגר. המחיר כולל מסי נמל, טיסה, כניסה לשמורות הטבע, ביטוח, לינה, ביטוח על הרכבים, הדרכה צמודה, השכרת רכב ועוד. שימו לב כל חברה כוללת דברים אחרים. לרוב לא כוללים ביטוח בריאות והלקוח מחויב לדאוג לעצמו.

במידה והטיול כולל ילדים כדאי להתארגן בהתאם, לדאוג להם למשחקים, עזרה ראשונה, תרופות למיניהם ולהכין אותם לקראת, להסביר להם, להראות תמונות ולדבר על כך.

עבור המבוגרים ניתן לברר לגבי יעדים מיוחדים באתרי האינטרנט, להתרשם להתחיל להרגיש את החופש. לבחור את היעדים ולשים דגש על מקומות שמסקרנים אתכם. טיול לקניה הוא טיול של פעם בחיים, לא בכל יום יש הזדמנות להגיע ליעד כל כך אקזוטי ומיוחד.

ניתן לברר לגבי הטיולים והמסלולים בחברות השונות לטיולים. כדאי לבחור בחברה ידועה אשר יש לה וותק וניסיון בקניה. יש לבדוק היטב מה החבילה כוללת, לבדוק ביטוחים וחיסונים.

 



תגיות המאמר: טיולים, טיול לקניה, טרק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלונה מגן

מאת: אלונה מגןעבודה וקריירה - כללי08/03/111180 צפיות
אנשי השמה מתחום ההי טק נוהגים לדמות את עולם חיפוש עבודה בהייטק או בתחום כפאב ענקי, עם אלפי בחורים ואלפי בחורות, כולם פנויים ופנויות, שישמחו להכיר אלו את אלו, אבל אף אחד לא יודע מול מי לעשות את הצעד הראשון.

מאת: אלונה מגןטבעות אירוסין ונישואין06/03/111130 צפיות
יום נישואין הוא יום מיוחד ויש להתייחס אליו בהתאם. לא כל יום אפשר למצוא סיבה למסיבה או סיבה להפתעה רומנטית כמו יום זה. אסור להיכנע לחיי השגרה כי תוצאות השגרה הרות אסון.

מאת: אלונה מגןהשמה14/02/111104 צפיות
מחפש עבודה? בטח כבר שמת לב שישנן מספר אפשרויות לחיפוש עבודה. ישנן מקורות רבים המפרסמים משרות פנויות, החל מעיתונים יומיום, מקומונים, אתרי אינטרנט שמיועדים במיוחד למחפשי עבודה, אתרי אינטרנט של החברות עצמן אשר מפרסמות את המשרות הפנויות באתר שלהם, ובאתרים של חברות כוח אדם ובחברות השמה ומיון מכל הארץ.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196515 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181479 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181545 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171412 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica