חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרות פנויות

מאת: אלונה מגןהשמה14/02/20111102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפש עבודה? בטח כבר שמת לב שישנן מספר אפשרויות לחיפוש עבודה. ישנן מקורות רבים המפרסמים משרות פנויות , החל מעיתונים יומיום, מקומונים, אתרי אינטרנט שמיועדים במיוחד למחפשי עבודה, אתרי אינטרנט של החברות עצמן אשר מפרסמות את המשרות הפנויות באתר שלהם, ובאתרים של חברות כוח אדם ובחברות השמה ומיון מכל הארץ.

בכולם יש מבחר עצום של משרות פנויות בשלל עיסוקים, יש המתמקדים רק בהיי-טק ויש הכוללים את כל המשרות הפנויות ללא קשר לתפקיד. יש משרות שאינן דורשות ידע מקצועי, יש משרות אשר החברה עצמה מעבירה על חשבונה קורס הדרכה בתנאי שהמועמד מתחייב וחותם על לפחות שנת עבודה, בכדי שההדרכה תצא משתלמת.

המשרות המתפרסמות מתעדכנות מדי יום, ישנן משרות מבוקשות שעליהן מספר רב של מועמדים לכן חשוב שקורות החיים שאתה שולח יהיו מדויקים, מעניינים ויוצאי דופן שימשכו את העין.

כדאי לא רק לשלוח קורות חיים דרך האינטרנט, אלא לבדוק מספר חברות השמה ולהירשם אליהן, להתפרס על השטח כמה שיותר וכך לזרז את מציאת העבודה.

במוסדות הלימודים לרוב מוצעות משרות לפי המקצוע הנלמד באותו מוסד, למוסדות הלימוד יש קשר ישיר עם התעשייה ויכולים לשלוח סטודנטים מתאימים מצטיינים ומומלצים. בנוסף לרוב מתפרסמות משרות רלוונטיות בלוח הדרושים של אותו מוסד לימודי.

אל תשב בחיבוק ידיים. המשרה לא תגיע אליך. לעיתים רחוקות זה מה שקורה. קח יוזמה אל תתבייש, שאל אפילו את חברייך, שכנייך, משפחתך, לפעמים הסביבה לא יודעת שאתה בחיפוש עבודה והמשרה הרצויה יכולה לחכות לך ממש מעבר לפינה. הושט את ידך ואלפי ידיים יעזרו לך. כך למשל קרה לי לאחר מספר חודשים יבשים מבחינה מקצועית התיישבתי בגינה ליד אחת האמהות ושאלתי אם יש לה מה להציע לי ומסתבר שהיה והרבה, היא פתחה בפני את דלת התעסוקה ואני מודה כל יום.

לא פשוט לחפש ולמצוא עבודה, זוהי תקופה לא קלה בדרך כלל לך ולסביבתך, אך ראה זאת כדרך והזדמנות לעצור לרגע ולחשוב היטב על מה אתה מחפש למקד את מטרתך וכך תוכל להשיג בידיעה בדיוק את מבוקשך. כשיודעים מה רוצים ומבקשים זאת לרוב מקבלים זאת ובגדול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלונה מגן

מאת: אלונה מגןעבודה וקריירה - כללי08/03/111178 צפיות
אנשי השמה מתחום ההי טק נוהגים לדמות את עולם חיפוש עבודה בהייטק או בתחום כפאב ענקי, עם אלפי בחורים ואלפי בחורות, כולם פנויים ופנויות, שישמחו להכיר אלו את אלו, אבל אף אחד לא יודע מול מי לעשות את הצעד הראשון.

מאת: אלונה מגןטבעות אירוסין ונישואין06/03/111127 צפיות
יום נישואין הוא יום מיוחד ויש להתייחס אליו בהתאם. לא כל יום אפשר למצוא סיבה למסיבה או סיבה להפתעה רומנטית כמו יום זה. אסור להיכנע לחיי השגרה כי תוצאות השגרה הרות אסון.

מאת: אלונה מגןטיולים בחו"ל01/02/111003 צפיות
רוצים לצאת לטיול מרתק, יוצא דופן, אשר מוציא אתכם לרגע מהמציאות היומיומית לתוך עולם הטבע הפראי והטבעי? אפריקה במלוא הדרה ויופייה מחכה לכם. נופים עוצרי נשימה, חיות צייד, כפרים נידחים ושמורות טבע. טיול לקניה הוא טיול מיוחד וייחודי המעורר את כל החושים ומתאים לכל הגילאים, הוא מומלץ בעיקר כטיול בר מצווה, טיול משפחתי, ירח דבש ומספק אטרקציה וזיכרון חוויתי לכל החיים.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152737 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151912 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151825 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152025 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151644 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151766 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica