חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנה ליום נישואין – רוגע, ריגוש ואקשן

יום נישואין הוא יום מיוחד ויש להתייחס אליו בהתאם. לא כל יום אפשר למצוא סיבה למסיבה או סיבה להפתעה רומנטית כמו יום זה.
אסור להיכנע לחיי השגרה כי תוצאות השגרה הרות אסון. במיוחד ביום זה, היו מקוריים והראו לבני הזוג שלכם עד כמה אתם אוהבים אותם, לא רק במילים אלא גם במעשים.
בפניכם מספר רעיונות שנועדו רק לגרות לכם את הדמיון בבחירתכם מתנה ליום נישואין.

רוגע בצימר :

כמה זמן עבר מאז שיצאתם ללילה מחוץ לבית בלי הילדים?
יום הנישואין הוא תירוץ מעולה להשארת הילדים אצל הסבא והסבתא ולהזמין סוף שבוע בצימר.
על אחד מבני הזוג לדאוג לנושא ההזמנה ולתכנן מספר הפתעות בהתאם.

ישנם צימרים אשר ניתן לבקש שיעוצבו בצורה מיוחדת טרם הגעתכם :
בלונים בכניסה, ארוחה רומנטית שתחכה על השולחן וכל רעיון העולה בראשכם.
תוכלו לקבל חוויה של עיסוי זוגי בשמנים ארומאטיים לאור נרות.
בערבים תוכלו לצאת למסעדה רומנטית ולחזור לג'קוזי החם והמבעבע...אין כמו חוויה זוגית בצימר על מנת להחיות את הרומנטיקה ואש התשוקה. איזו מתנה ליום נישואין!

ריגוש עד דמעות – הקלטת שיר מקורי או גרסת כיסוי:

מתנה ליום נישואין כזאת תשאיר את בן הזוג עם קשיי נשימה! הולכים לאולפן הקלטות מיוחד מבלי שבן הזוג יידע ומקליטים שיר שאתם כתבתם או גרסת כיסוי של שיר שאתם אוהבים. השיר יעבור עריכה מקצועית ויופק דיסק מקורי עבורכם.

יודעים לנגן? תוכלו לא רק לשיר אלא גם ללוות את עצמכם שרים. פעולת העריכה מאפשרת לכם להיות להקה של אדם אחד. מתנה זאת היא לא רק זיכרון מתוק אלא חומר מוזיקלי שיישאר בידכם לנצח.

אקשן!

אין כמו לשלב רומנטיקה ואקשן. כשהאדרנלין עולה – הלב דופק ומסמיקים, בדיוק כמו רגע ההתאהבות שלכם. העניקו לעצמכם חוויה של פעם בחיים – מתנה ליום נישואין של אקשן! תוכלו לרחף על גבי טרקטורון מעופף, צניחה חופשית, נהיגת שטח, כדור פורח, טיסת היכרות במטוס ועוד ועוד. מספר האפשרויות הוא עצום!

רוגע, ריגוש ואקשן – כולם ביחד או כל אחד לחוד יהפכו את יום הנישואין שלכם לחוויה שתיזכר לעד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלונה מגן

מאת: אלונה מגןעבודה וקריירה - כללי08/03/111180 צפיות
אנשי השמה מתחום ההי טק נוהגים לדמות את עולם חיפוש עבודה בהייטק או בתחום כפאב ענקי, עם אלפי בחורים ואלפי בחורות, כולם פנויים ופנויות, שישמחו להכיר אלו את אלו, אבל אף אחד לא יודע מול מי לעשות את הצעד הראשון.

מאת: אלונה מגןהשמה14/02/111104 צפיות
מחפש עבודה? בטח כבר שמת לב שישנן מספר אפשרויות לחיפוש עבודה. ישנן מקורות רבים המפרסמים משרות פנויות, החל מעיתונים יומיום, מקומונים, אתרי אינטרנט שמיועדים במיוחד למחפשי עבודה, אתרי אינטרנט של החברות עצמן אשר מפרסמות את המשרות הפנויות באתר שלהם, ובאתרים של חברות כוח אדם ובחברות השמה ומיון מכל הארץ.

מאת: אלונה מגןטיולים בחו"ל01/02/111005 צפיות
רוצים לצאת לטיול מרתק, יוצא דופן, אשר מוציא אתכם לרגע מהמציאות היומיומית לתוך עולם הטבע הפראי והטבעי? אפריקה במלוא הדרה ויופייה מחכה לכם. נופים עוצרי נשימה, חיות צייד, כפרים נידחים ושמורות טבע. טיול לקניה הוא טיול מיוחד וייחודי המעורר את כל החושים ומתאים לכל הגילאים, הוא מומלץ בעיקר כטיול בר מצווה, טיול משפחתי, ירח דבש ומספק אטרקציה וזיכרון חוויתי לכל החיים.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205041 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205001 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182377 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161973 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161892 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152690 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151973 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica