חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרות פנויות בהיי טק – הדרך להתקבל

אנשי השמה מתחום ההי טק נוהגים לדמות את עולם חיפוש עבודה בהייטק או בתחום כפאב ענקי, עם אלפי בחורים ואלפי בחורות, כולם פנויים ופנויות, שישמחו להכיר אלו את אלו, אבל אף אחד לא יודע מול מי לעשות את הצעד הראשון.

משרות פנויות בהייטק יש הרבה. בוגרי היי טק שכמהים לעבודה יש לא פחות. הבעיה, כאמור, היא שהחיפוש נעשה לא במקומות הנכונים, וגורם לכך שכולם נשארים מתוסכלים לאורך זמן – החברות שלא מצליחות לגייס עובדים, ובוגרי התואר הנחשק שמוצאים את עצמם מובטלים לאורך זמן.

המסר העיקרי של השורות הקרובות הוא חד וחלק – יש משרות פנויות בהייטק, והרבה. גם אם אתם כבר חודשיים בבית ונמאס לכם להסתובב 24 שעות בטרנינג, אסור לכם להתייאש. המשרות שם, הן רק מחכות שמישהו יקח אותם.

אז איך מוצאים משרות פנויות בהייטק בעיקר השמת בכירים ישנן כמה אפשרויות. אחת מהן היא חברת השמה. תשכחו כל מה שידעתם או חשבתם שאתם יודעים על החברות האלו. לא עוד פקידות לועסות מסטיק שעושות טובה שמתייחסות אליך ליותר מחצי דקה רצוף. חברות השמה לתחום ההיי טק זה אופרה אחת. יחס חם, ובעיקר – תוצאות בשטח.

אפשרות שנייה היא "חכות במים". כמו שדייג שבאמת רוצה לתפוס דגים, ומהר, יכניס 5 חכות למים כדי להגדיל את סיכוייו, כך גם ניתן לעשות במקרה הזה. שלחו מאה קורות חיים, הסיכוי שכמה מהם "ייתפסו" גבוה יותר. אין לכם מה להפסיד.

אופציה נוספת, כל כך ישראלית, למצוא משרות פנויות בהייטק, היא חברים. אל תתביישו. בטוח יש כמה מהמסלול שלכם שכבר עובדים, או סתם כאלו שלא דיברתם איתם שנתיים, אבל ישמחו לעשות לכם ג'סטה. תתפלאו כמה אנשים שמחים לעזור, ועוד יותר – כמה קורות חיים שהגיעו למשרדי המנכ"ל מעובד מוערך, מקבלות יחס מועדף משאר המעומדים למשרה.

חשוב גם לא להצניע את כישוריכם והישגכם בקורות החיים, לבוא מוכנים לראיון העבודה ולא להתייאש גם אם אמרו לכם שוב פעם לא. אל תשכחו, במסיבה הזאת יש המון פנויים ופנויות...

 



תגיות המאמר: משרות פנויות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלונה מגן

מאת: אלונה מגןטבעות אירוסין ונישואין06/03/111129 צפיות
יום נישואין הוא יום מיוחד ויש להתייחס אליו בהתאם. לא כל יום אפשר למצוא סיבה למסיבה או סיבה להפתעה רומנטית כמו יום זה. אסור להיכנע לחיי השגרה כי תוצאות השגרה הרות אסון.

מאת: אלונה מגןהשמה14/02/111104 צפיות
מחפש עבודה? בטח כבר שמת לב שישנן מספר אפשרויות לחיפוש עבודה. ישנן מקורות רבים המפרסמים משרות פנויות, החל מעיתונים יומיום, מקומונים, אתרי אינטרנט שמיועדים במיוחד למחפשי עבודה, אתרי אינטרנט של החברות עצמן אשר מפרסמות את המשרות הפנויות באתר שלהם, ובאתרים של חברות כוח אדם ובחברות השמה ומיון מכל הארץ.

מאת: אלונה מגןטיולים בחו"ל01/02/111005 צפיות
רוצים לצאת לטיול מרתק, יוצא דופן, אשר מוציא אתכם לרגע מהמציאות היומיומית לתוך עולם הטבע הפראי והטבעי? אפריקה במלוא הדרה ויופייה מחכה לכם. נופים עוצרי נשימה, חיות צייד, כפרים נידחים ושמורות טבע. טיול לקניה הוא טיול מיוחד וייחודי המעורר את כל החושים ומתאים לכל הגילאים, הוא מומלץ בעיקר כטיול בר מצווה, טיול משפחתי, ירח דבש ומספק אטרקציה וזיכרון חוויתי לכל החיים.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222949 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222823 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187398 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187559 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187508 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188044 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179636 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica