חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מתנה מקורית

מאת: yaelקניות 01/02/20111305 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת מתנות מקוריות, נחשבת למשימה לא פשוטה כלל ואין זה משנה אם אנו מעוניינים להעניק מתנה לאבא, מתנה מקורית לחברה או מתנה לחבר . מידי שנה נדמה כאילו מציאת מתנות מקוריות הופכת לקשה יותר ויותר.



מה מיוחד כל כך במתנות מקוריות ?


כשתשאלו שאלה זו אנשים, רבים ישיבו כי המקוריות של המתנה שאם מעניקים פעמים רבות מייצגת את המחשבה שעומדת מאחוריה. בפועל הדבר רחוק מלהיות אמת אוניברסלית. בחירת מתנה שימושית וצירוף ברכה טובה, תהווה לרוב מתנה מוערכת יותר, מאשר מתנה חסרת שימוש.



מתנה לחבר/ה או בני הזוג


מתנות מקוריות לבני הזוג, הן המתנות שלרוב הכי קל למצוא. אנו מכירים את בני / בנות הזוג טוב יותר מכולם. אנו יודעים למה הם נמשכים ומה הם אוהבים, דבר שפעמים רבות הופך את בחירת המתנה לקלה. נוסף לכך היא העובדה כי כאשר אנו בוחרים מתנות פחות אבסטרקטיות (סופי שבוע, ימי פינוק ומתנות שאינם מוחשיות כמו בושם או שרשרת), בני הזוג יהיו מעוניינים שניקח גם אנחנו חלק בחוויה. מתנות כנ"ל לא רק שנחשבות לפופולאריות ביותר, אלא גם מהוות חוויה מגבשת וזמן איכות נהדר עם בני הזוג.



מתי קונים מתנה לבן / בת הזוג?


בשונה מיתר האנשים בחיינו, רכישת מתנה לבן הזוג גם ללא סיבה מיוחדת נחשבת למחווה שכיחה ומומלצת. אין צורך בימי הולדת, ימי שנה (לרבות ימי נישואין) או אירועים מיוחדים אחרים (כמו ימי אהבה) על מנת לפנק את בני הזוג באי אילו שהן מתנות מקוריות. הענקת מתנות לבני הזוג ללא כל סיבה מיוחדת, מתפרשת כמחווה רומנטית במיוחד, אין דבר משמח יותר מלקבל מתנה מבן או בת הזוג "סתם בגלל...". לעיתים למחוות הקטנות ביותר יש השפעה רבה מאוד.


 



תגיות המאמר: מתנה לאבא, מתנה לחבר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yael

מאת: yaelספורט אתגרי27/04/111529 צפיות
SUP ובמילים אחרות: Stand Up Paddle הוא מונח מתחום גלישת הגלים. קייטסרף כולל גלישה בישיבה באמצעות תושבת מתאימה. היא אמנם מגבילה את הגולש, אך בהחלט מיועדת לתפיסת תאוצה.

מאת: yaelבריאות העין05/04/111384 צפיות
עולם עזרי הראייה ובעיקרו תחום עדשות המגע, עובר בשנים האחרונות התפתחות רבה. הטכנולגיות החדשות המשמשות ליצור עדשות מגע, מאפשרים ליצרנים הושנים לספק עדשות במגוון רחב מאוד של עדשות מסוגים שונים ומגוונים

מאת: yaelטיולים בארץ01/04/112058 צפיות
טיולים מאורגנים הם הדבר הקלה והנוחה ביותר לטייל בארץ ובחו"ל, ללא צורך בהזמנת טיסות, מקומות לינה, כלי תחבורה, תכנון מסלול וכן הלאה

מאת: yaelבעלי חיים - כללי22/02/112245 צפיות
בניית אקווריום נחשב כיום לתחביב פופולארי ושכיח. לא יהיה זה שגוי להגיד כי בשנים האחרונות רבים "מגלים מחדש" את הקסם שבגידול הדגים

מאת: yaelבר ובת מצווה14/02/111297 צפיות
מועדוני בר מצווה הם למעדה מועדוני אירועים, בהם נהוג לחגוג אירועים קטנים וצנועים יחסית

מאת: yaelעיצוב פנים08/02/111344 צפיות
פרקט הוא למעשה כינוי צרפתי לרצפת עץ. במקורם מקשטים פרקטים אחוזות, ארמונות וכיום גם אולמות ספורט סגורים

מאת: yaelמוסיקה13/12/101298 צפיות
עולם כלי נגינה ועולם הגיטרות בפרט, נחשבים לעולמות המציעים מגוון רחב מאוד של כלי נגינה שונים (או סוגי גיטרות שונים), מהם יכולים ליהנות העוסקים בתחום

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213701 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205159 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186743 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173160 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172918 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161705 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica