חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיעורי גיטרה

מאת: גיטרה בדיוידיתחביבים01/02/2011895 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפש שיעורי גיטרה? לא יודע באיזו דרך לבחור? אל דאגה, קיימות כמה אפשרויות, כולן טובות, פשוט צריך למצוא את הטובה ביותר בשבילך.

בקביעת שיעורי גיטרה לתלמידים במתחילים ישנם כמה פרמטרים מרכזיים שמשפיעים על ההחלטה;
קריטריון ראשון הוא תקציב. מורה פרטי לוקח בסביבות המאה שקלים בממוצע לשיעור, כך שבחודש ההוצאה תנוע בסביבות ה-400 ש"ח בהנחה שכל שבוע יתקיים שיעור אחד.

ישנם היום המון שיעורים באנגלית שתוכלו למצוא ביוטיוב אבל שתי הבעיות העיקריות הן:
א. השיעורים באנגלית.
ב. השיעורים מפוזרים ואין ממש חומר מרוכז ומסודר שנוח לעבוד איתו.

מעבר שני החסרונות שציינתי אני בהחלט חושב שיוטיוב הוא מקור מידע מצויין ושכדאי להיעזר בו!

אפשרות שנייה למי שיכול להוציא קצת כסף על שיעורי גיטרה אבל לא לממן מורה פרטי היא קניית ערכת לימוד גיטרה מושקעת שיש בה שיעורי וידאו מאורגנים, מורה שמסביר כל פרט הכי קטן. הדבר הזה ייתן לכם מעין מסגרת מסודרת שתעזור לכם להתמקד בלמידה. אין הבדל בחומר המועבר בערכת לימוד ביתית לבין מורה פרטי אך חשוב לבדוק באיזו אפשרות אתם מסוגלים לעמוד מבחינה כספית וכו'…

וכמובן שלא נשכח את הדרך הישנה והטובה של קניית ספר לימוד גיטרה, ספרים יש היום בשפע, גם בעברית, ולא תהיה לכם שום בעיה למצוא ספר טוב שיעזור לכם. לפתרון הזה אפשר להוסיף את ולשלב עם ערכת שיעורי וידאו וכך לקבל תמיכה מלאה גם מבלי לקחת מורה פרטי.

לסיכום, שיעורי גיטרה יכולים להתקיים במגוון שיטות, כל אחד ישקול את המסלול שנוח ומתאים לו יותר על פי הקריטריונים שצוינו ואין ספק שיוכל להשתלב בעולם הגיטרה במהרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוג גיטרה בדיוידי - ספריית מאמרים וסירטוני בנושאי לימוד גיטרה שיענו על כל השאלות שלך!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיטרה בדיוידי

מאת: גיטרה בדיוידיתחביבים03/02/111455 צפיות
למידת תווים לגיטרה היא אחד הדברים הכי חשובים שיש ללמוד ברגע שמחליטים לקחת את תחום לימוד הגיטרה ברצינות. רוב הנגנים המתחילים, מתחילים דווקא בנגינה של אקורדים, ויש הגיון בדבר מכיוון שכך יוכלו לנגן שירים בצורה הכי מהירה ואולי הכי קלה ונוחה. אך לדבר יש גם חסרונות אותם נסקור במאמר זה.

מאת: גיטרה בדיוידיתחביבים01/02/11951 צפיות
האם גם אתה בעיצומו של תהליך לימוד גיטרה? או שעדיין לא התחלת? בוודאי בשני המרים ישנם חששות והתלבטויות; איך להתחיל? באיזו דרך לבחור? מה השיטה הטובה והיעילה ביותר? אז אל דאגה, בקרוב חלק מהשאלות שרובצות עליך יפתרו ויפסיקו להעיק כל כך.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161867 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162902 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162479 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162289 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162297 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152467 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152485 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica