חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגוון דרכים ורעיונות לשייט רומנטי זוגי ואפשרויות ליום פינוק בלתי נשכח

מאת: בניית אתריםשייט ויאכטות03/02/20112185 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם הכל לחוץ, וחיי השיגרה מעמיסים עליכם, זה הזמן המתאים לצאת ליום פינוק וכיף מקורי... תמיד שואלים מה ואיך? ומהי הדרך הכי מיוחדת. היום שייט רומנטי היא דרך מיוחדת להפתעה רומנטית זוגית ודרך מקורית במיוחת לפינוק מושלם של כמה שעות של הפלגה אל לב ים, תוכלו גם להתענג מהשקיעה ומצלילי הגלים, יאכטה  מאובזרת שתחכה לכם בדרך להפלגה רומנטית שלא תשכח. בשייט זה תוכלו ליהנות גם ממגוון כיבוד קל ובקבוק שמפנייה צונן. כמובן שמומלץ לבצע את ההפלגה בחודשי הקיץ כך הכיף יהיה גדול יותר, למרות שניתן לתפוס ימים טובים גם בעונת החורף.
אז אמרנו שייט רומנטי ביכאטה והדרך השנייה המיוחדת והבלעדית בארץ היא שייט רומנטי בגונדולה, שייט שבו תיהיו לבדכם עם סקיפר מקצועי על גבי גונדולה אמיתית נרות לכל אורכה, מוזיקת סרנאדות מרגיעה , טקס מזיגת יין ושוקלים וכמובן שאווירה רומנטית מרגיעה.. תוכלו לשלב עם אפשרויות השייט מגוון הצעות נישואין מקוריות ומיוחדת שבטוח שהיא לא תשכח.
עוד אפשרויות שתוכלו להוסיף עם שייט רומנטי לפניו או אחריו היא בחירה ממגוון חבילות ספא מיוחדות שיתאימו להמשך יום הפינוק שלכם, שם תוכלו להתפנק עם מגוון אפשרויות לעיסוים זוגיים, אורחה רומנטית משובחת ועוד.

מחירים ואזורים מומלצים בארץ:

המחירים של חווית שייט זוגי ביאכטה נעים בין 800 ש" לזוג ויכולים להגיע גם ל 1100 ש"ח לזוג, אל תשכחו שגם תלוי האם זה רק שייט , האם  רעיונות של הצעות נישואין נכנסת גם כן לחבילה או צירוף ארוחת שף משובחת אז המחיר קצת יכול להשתנות. האזורים בהם ניתן לצאת להפלגות ביאכטה הם - נמל הרצליה, אשדוד, חיפה, כנרת, אילת.

שייט רומנטי בגונדולה משתנה בהתאם למה שתרצו לקבל שם , תוכלו להוסיף שלט עם מלל והקדשה אישית, להוסיף ארוחה במסעדה או רק לבצע שייט בגונדולה ללא תוספות כלל. המחירים נעים בין 400-900 ש"ח

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בניית אתרים

מאת: בניית אתריםבניית אתרים15/04/13850 צפיות
תחום פיתוח האפליקציות צובר תאוצה מיום ליום עם התפתחות הטכנולוגיה הגאדג'טים ותחום הסלולר יש ביקוש רב לתחום זה.

מאת: בניית אתריםצרכנות24/03/111565 צפיות
ישנן מגוון מתנות אשר נכנסות לקטגורייה של מתנות מקוריות, מתנות לחג, מתנות לאישה, מתנות לגבר ועוד מגוון רעיונות יכולים להוות מתנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםספורט אתגרי22/03/112103 צפיות
מגוון רעיונות למתנות אקסטרים וספורט אתגרי כחוויה מושלמת לזוגות, קבוצות ויחידים.

מאת: בניית אתריםאירועים וחתונות – כללי16/03/111474 צפיות
ישנן מגוון דרכים להצעות נישואין מקוריות... כל אחד חושק לקבל את התשובה הנחשפת ומחפש בין מגוון הרעיונות רעיון מקורי.

מאת: בניית אתריםאטרקציות16/03/111437 צפיות
ישנן מגוון סוגי אטרקציות שונות, החל מספורט אתגרי ועד חבילות פינוק מושלמות. כל אטרקציה יכולה להיות פתח לרעיון מדהים למנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםזוגיות ואהבה23/02/111752 צפיות
רוחה רומנטית בבית היא דרך יוצאת דופן לערב רומנטי מושלם, ערב מקורי ובלתי נשכח של כמה שעות של התרגעות ופינוק קולינרי שאין לתאר במילים...

מאת: בניית אתריםטיולים בארץ12/02/111432 צפיות
טיפים לבחירת טיסה רומנטית ומהי באמת טיסה פרטית לזוג, נופים מעליהם תחלפו ומה צריך לבדוק...

מאמרים נוספים בנושא שייט ויאכטות

מאת: רוני הכהןשייט ויאכטות11/06/152452 צפיות
אפשר להזמין חברים למסיבת רווקים יוצאת דופן, הרי כמה אפשר לחזור על אותו מסיבת רווקים רק עם אנשים אחרים? זה כיף להיות יוצא דופן ולחגוג אירועים מיוחדים, אחוות גברים, עם פינוקים שרק גברים יכולים להבין. אתם יכולים לבחור לצאת להפלגת דיג או לצאת לים על גבי אופנוע ים במהירות שתסחרר אתכם ותכניס אדרנלין בכל הגוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142353 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142456 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138753 צפיות
קורס להשטת יאכטות מיועד לכל חובבי הים, למי שאוהב ריגושים ומחפש תחביב חדש או למי שרוצה להתקדם בתחום השייט ומחוייב להתחיל בקורס 30 כבסיס .

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138627 צפיות
הפלגות דייג הן הפלגות מלאות באדרנלין ומתאימות לאנשים שמחפשים מעט ריגוש, ההפלגות מאפשרות ליהנות מזמן איכות בים ובו בזמן להכיר את תחום הדייג על בוריו.

מאת: גולאסושייט ויאכטות19/02/132398 צפיות
אחד התנאים לרכיבה היא להוציא רישיון לאופנוע ים וכדי להוציא את הרישיון הזה רצוי לעבור קורס אשר יקנה לנו כלים להתמודד עם האופנוע בים.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138864 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica