חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפלגות – אפשרויות עד קו האופק

מאת: רוני מיכאלשייט06/02/20111089 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאנו חושבים על הפלגות – הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא הים הפתוח, השמיים הכחולים, השחפים ממעל, והשקט... עם זאת, הפלגה בדרך כלל אינה עולה כאופציה כשאנו חושבים על בילוי רומנטי עם בן/בת הזוג, על לוקיישן לאירוע או אפילו על חופשה – וחבל שכך! שייט ביאכטה פרטית יכול לספק את כל השקט, השלווה וזמן האיכות שלו אתם כל כך משתוקקים.

שייט ביאכטה – רק אתם והים
לאוהבי הים – שייט ביאכטה הוא בגדר חובה. מבעד לסיפון העץ ניתן להרגיש את הים, על עוצמתו המהפנטת, בצורה הטובה ביותר. לא חייבים לקחת קורס סקיפרים כדי ליהנות משייט על יאכטה – הפלגות ניתן לעשות גם במסגרת חופשה רומנטית, חווית משפחתית, אירוע עם חברים. רוב היאכטות מציעות היום מגוון של מסלולי היכרות עם הים – הפלגה בודדת של כמה שעות, מסע מחוף לחוף בנמלי ארצנו או ימים ארוכים בים בדרך לנמילם במדינות זרות. במהלך שייט שכזה ניתן לשלב פעילויות כמו דייג, שחייה, צלילה ועוד.

הפלגות – האופציה הרומנטית
מה יכול להיות רומנטי יותר משניכם ביחד, מכורבלים על הסיפון,  צופים בקו האופק, בו מתחברים המים והשמים, מרגישים מנותקים מכל העולם.... הפלגה רומנטית תאפשר לכם לבחון את האינטימיות שלכם ולחדש את האהבה. אתם יכולים ללכת על זה בקטן: שייט של ערב אחד, הכולל ארוחת ערב רומנטית על הסיפון, הרחק בלב ים. אבל מי שבאמת רוצה להשקיע, מי שבאמת אוהב את הים ואוהב הפלגות – יכול לקחת יאכטה מפוארת, ממש צימר על המים, ולבלות בה חופשה רומנטית ואינטימית, הרחק מכולם. את נוף ההרים או המדבר, המאפיין בדרך כלל צימרים – יחליף הנוף של הים הנשקף מכל עבר. בדיוק סוג הנוף שעליו גובים מחיר מופקע במלונות.

שייט לכל המשפחה
אכן, שייט זוגי רומנטי על סיפונה של יאטה נשמע נפלא. אבל הפלגה יכולה להתאים גם כחוויה לחברים, או לכל המשפחה. אם אתם יוצאים עם הילדים – תנו להם להתנסות בניווט הספינה, בהרמת המפרשים, ולהריח את ריח החופש כפי שרק הפלגות יכולות להעניק. ואם אתם מחפשים חוויה למספר משפחות של חברים – בכלל טוב. הילדים יוכלו להתלהב מעצם החוויה של ההפלגה, בעוד אתם תשבו עם חברים בצד, על פלטה של דגים ובקבוקי בירה קרה.

הפלגות לאירועים
שייט יכול להפוך כל אירוע למסעיר ומלהיב. כמובן, אם מדובר ביום הולדת, או במסיבות רווקים/ות – השמחה מושלמת. הפלגה היא מסיבה אקסקלוסיבית במיוחד, הכוללת רק בעל השמחה וחבריו הקרובים והאוהבים, במקום שיאפשר להם לשמוח, להשתולל, לאכול, לשתות ולשחק משחקי חברה משולבים עם פיעוליות כמו דייג או שחייה. הפלגות מתאימות גם לאירועים עסקיים או לערבי כיף לעובדים – הצוות ירגיש מגובש מאוד אחרי ערב בו למדו לנווט יחד סירה...

הפלגה לחופשה
עם כל כמה שזה כיף ומרגש לחגוג על הסיפון ערב רומנטי, או ערב גיבוש או יום כיף משפחתי – צריך לזכור: הפלגה היא בראש ובראשונה דרך להגיע ממקום למקום ולגמוע מרחקים, אחת העתיקות בעולם. שייט ביאכטה מאפשר לכם לא רק ליהנות זה מחברתו של זה, או מחברת המשפחה והבחרים, באינטימיות ועם נוף מדהים – הוא מאפשר לכם לעשות את כל זה בדרך למגוון של יעדים אטרקטיביים בים התיכון. לכן, בפעם הבאה שאתם מתכננים את החופשה השנתית שלכם – במקום לחפש טיסות, חפשו הפלגות. מובטחת לכם חופשה ייחודית שכולה חוויה.

 



תגיות המאמר: שייט, הפלגות, הפלגה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157019 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152120 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156051 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153450 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141925 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195479 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196325 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171459 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162007 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica