חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתיחת פנים

מאת: איתן גילעדטיפול בעור31/05/2009836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתיחת פנים

תחום ניתוחים מתיחת פנים צבר כיום תאוצה רבה. כל גברת מבוגרת או אדם מבוגר מחפש לו עדנה במראה צעיר ועדכני ולכן הוא ניצב מייד עם סימני הזקנה הראשונים מול שערי הקליניקה או המרפאה שם הרופא כירורג הפלסטי מבצע בו קוסמטיקה. מתיחת פנים נעשית כיום בטכניקה מיוחדת של איסוף העור מתחת לשערות באזור המצח ותפירה עדינה של העור תוך כדי מתיחתו למעלה משווים לעור מראה מתוח וצעיר אצל המטופל או המטופלת בגילאים מבוגרים. כאשר הקמטים מתחילים להיראות על עור הפנים מטופלים רבים מבינים שכאן התעמלות לא תגרום לעור הפנים להימתח בניגוד למשל לשרירי הגוף בכללותם שרירי הפנים הם עדינים. הרצון למתיחת הפנים מגיע גם מהסביבה שמעודדת מראה צעיר לעסקים וכן לחיים. מראה צעיר ועדכני זה איני ואילו מראה מבוגר מסמל את הזקנה ואת גיל הבלות.
אנשים רבות מגיעים למרפאה על מנת לשנות את המראה שלהם מקצה אל קצה, הניתוח למתיחת פנים מאפשר את העניין. קיימים כמובן גם ניתוחים פלסטיים נוספים ביניהם ניתוח אף, ניתוחי עפעפיים להרמת עפעפיים וכן ניתוחים לעיצוב מראה הפנים והעצמות. כל הניתוחים הללו נועדו לאנשים שחושבים ששיפור מהמראה החיצוני ייתן להם כלים טובים יותר להתמודד או להיטמע בחברה המודרנית הרחבה.
מתיחת פנים היא גם שם נרדף להתחדשות כלשהי. יש מתיחת פנים פיזית כלומר בעור הפנים, יש מתיחת פנים לעסקים שפירושה שינוי והתחדשות. מתיחת פנים בכל מקרה בתחום הרפואה מחוללת פלאים ורופאים פלסטיים רבים מדגימים את יכולותיה המופלאות של מתיחת הפנים בתמונות בקליניקה של בני משפחתם, אב או אם מבוגרים או סב או סבתא מבוגרת שם מתיחת הפנים מצעירה את האדם במספר שנים רב ונותנת לו מראה צעיר ביותר. יש כאן משהו שרואים בעין בניגוד לניתוחים אחרים שנעשים לאברים שמכוסים בגוף כאן הפנים הם חזות הכל והמנתח פלסטי שאיננו מבצע את מלאכתו נאמנה התוצאה למרבה הבושה נראית לכל עין ולכן תשומת לב רבה ביותר וניתוח עדין ביותר עם ידיים רגישות נדרש בסיפור הזה.
מתיחת פנים היא הדרך להתחדשות של העור אל מול סכינו של המנתח הפלסטי. יש כאן אפקט מודרני של התחדשות ושינוי רבגוני ביותר. השינוי כמובן ניכר לעין ואין סיכוי שמישהו מבני הבית של אותו אדם או מסביבתו החברתית לא יעריך אותו כשינוי. ללא ספק תוצאה מוצלחת בניתוח של מתיחת פנים מביאה לקליניקה או לבית החולים עוד ועוד מטופלים מה שמוסיף הן לשמו של הרופא הפלסטי המנתח והן לרווחים הנאים שעושה כל מרפאה שעמוסה במטופלים מרוצים שמביאים איתם עוד מטופלים מרוצים וחוזר חלילה. איכות וטיב העבודה של המנתח הפלסטי נמדדים בסטריליות שלו וכן בכושר הריכוז שלו, בהדמיה ממוחשבת וביכולת להגיע לאחר הניתוח המורכב לאותה תוצאה בערך שאותה הבטיח למטופל בהדמיה הממוחשבת שהוצגה בפניו בקשב רב לפני כניסתו לטיפול אל חדר הניתוח מול האזמל החד של המנתח הפלסטי.

 



תגיות המאמר: מתיחת פנים, קוסמטיקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתוך פורטל הקוסמטיקה

http://www.cosmetika.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן גילעד

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091047 צפיות
ניתוח אף ניתוח אף הוא ניתוח כירורגי מומלץ במיוחד לסובלים ממחלות שקורות בדרכי הנשימה כמו ברונכיטיס, או בעיות של נחירות בגלל תעלות אף סתומות. תעלות אף סתומות הם סיבה טובה לעריכת ניתוחי קוסמטיקה. ניתוח אף הפך היות לבד מההיבט הרפואי למשהו אסטטי שנועד ליצור אף יפה יותר אצל הגבר או האישה במקרה של אף עקום או אף עם גבנונית.

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091057 צפיות
קוזמטיקאיות מקצוע קוסמטיקאיות נחשב כיום כמקצוע מכניס ביותר במיוחד במגזר הנשי. נשים רבות עושות שימוש במוצרי איפור למיניהם עשרים וארבע שעות סביב השעון. אצל חלקם של הנשים השימוש במוצרי איפור נעשה בזמן הנסיעה, ברמזור, בשירותים הציבוריים, מול חלון הראווה, לפני דלת הכניסה לעבודה, באמצע הארוחה במסעדה. בכל מקום הם מתאפרות לקראת משהו שהם מקוות שיבוא אם המשהו הזה בא זה שייך למאמר אחר. בעקרון האיפור סובב סביב האישה בכל שעה משעות היממה ולכן רכישת ידע מקצועי בנושא איפור הפך למקצוע מבוקש הנלמד במכללות לאיפור ולספרות. נשים רבות לומדות את המקצוע ונהפכות למומחיות בענף קוסמטיקה ומוכשרות עם תעודות, רבות מהן פותחות לאחר מכן עסק עצמאי אם זה סלון לתספורות או סלון יופי, או חנות שבה הם מציעות פדיקור או מדיקור לציפורניים יפות יותר, מעוצבות בעיצובים שונים.

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091108 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר הסרת משקפיים בלייזר הוא תהליך שגילתה הרפואה המודרנית במאה ה- 20 . בכלל הרפואה במאה ה- 20 התקדמה מאז תרופות הסבתא למיניהם. ההתחדשות והחידושים הטכנולוגיים כיום מאפשרים לנו לכמת את החידושים הטכנולוגיים ולבצע הסבה לחלקם מתחום לתחום למשל מהתחום הצבאי לתחום הרפואי והתעשייתי, תחום המזון והייצור לחדר הניתוח.

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091146 צפיות
הסרת שיער בלייזר הסרת שיער בלייזר נחשב לתחום השייך לרפואה אסטטית על כל גווניה ושלוחותיה הרבים. קוסמטיקה בתחום הסרת שיער בלייזר היא תחום פופולארי בקרב בני נוער ומתבגרים כאשר האידיאל של מראה הגוף החלק בפרסומות השונות על מרקעי הטלוויזיה ובתי הקולנוע מעניק למראה החלק מראה אידיאלי. חלק מהעניין של הסרת שיער בלייזר הוא להיות מקובל ופופולארי ולא להתבייש כאשר אתה נמצא בים או בבריכה עם הסביבה החברתית שלך.

מאת: איתן גילעדשיער31/05/091073 צפיות
הסרת שיער לצמיתות הסרת שיער לצמיתות זו שיטה שהתפתחה בעקבות חוסר ההצלחה של שיטות אחרות בתחום שהבטיחו הסרת שיער בלי עירבון להצלחת התהליך. חוסר ההצלחה בתחום זה הביא אנשים ונשים רבים לחזרה לשיטות פרימיטיביות כמו שימוש במשחות של הסרת שיער, גילוח המקום או הסרת שיער בשעווה, כי אם אין ערובה להסרת שיער לצמיתות למה לשלם פי עשר על דבר שלא מבטיח תוצאה מוצלחת, מתמטיקה פשוטה ביותר. כאן צמח לו תחום הסרת שיער לצמיתות, תחום שהבטיח הצלחה שיטתית מובטחת בכל הקשור למראה עור חלק ולמראה עור רענן ומבריק. אחת השיטות היעילות לשם השגת תוצאה זאת של הסרת שיער לצמיתות היא הסרת שיער בלייזר.

מאת: איתן גילעדשיער31/05/091053 צפיות
השתלות שיער השתלות שיער הם פתרון נוח ומיידי להתקרחות הראש. מראה שיער מלא מעיד על הריאות אצל הגבר ונשיות מודגשת אצל האישה. השיער פופולארי כיום ומוצג בפרסומות שם נראית הדוגמן או הדוגמנית עתירת השיער שחופפת את שיערה בשמפו מיוחד לניעת קשקשים, שמפו בנוסחה קלאסית שליו נכתב "יעיל בשימוש יומיומי להסרה ומניעה של קשקשים מעור הקרקפת".

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091128 צפיות
לייזר לייזר משמש כיום מחוץ לשימושיו הרפואיים לשם שימושים רבים ושונים כמו שימושים בתעשיית המתכת לחיתוך מדויק או לעבודה מדויקת על מכשירים טכנולוגיים עדינים, ייצור של מוצרים שונים עתירי טכנולוגיה, וכן למוצרים צבאיים שם מקורו למעשה. טכנולוגיית קוסמטיקה בלייזר היא טכנולוגיה מודרנית יעילה ביותר בשל רמת הדיוק של קרן הלייזר.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica