חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ה"לוגיקה" של בריאת העולם בכוח הדיבר

מאת: לאור נהללנומרולוגיה06/02/20111573 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אנחנו, בני האנוש, כלי נגינה, בדיוק כמו כל מכשיר מוזיקלי אחר - ויברציות של תדרים ותנועת מיתרים בתיבת תהודה.. הדיבור הוא המוזיקה האישית שלנו והוא מעיד על מבנה ואיכות ה"כלי עצמו ויש לו השפעה על כל הקיים בכדור הארץ משום שכדור הארץ ואנחנו מורכבים בעיקר ממים, מים נושאים תדרים ומושפעים מויברציות של צליל, קול ואינטונציה.

 

סרטונים על השפעת המילים והתדרים על המים :

 

http://www.youtube.com/watch?v=k1-0ulKgmio&feature=share

 

כך נראים הצבעים של הקולות :

 

http://www.youtube.com/watch?v=CIzlhcuOqao


קול הוא אורך גל, תדר, הבא לידי ביטוי בצבע.

הצבע ואורך הגל של צליל נקבעים על ידי מיקומם בצוואר הגיטרה או הקליד בכלי המוזיקלי.

 

 

כך גם

אצלנו - לכל אות במילה תדר ותנודה צבע ייחודי משלה, משום שהיא מהדהדת מנקודה מסוימת לאורך הגוף, בנקודה המרכזת פעילות חשמלית, עצבית או הורמונאלית, מה שנקרא - צ'קרות או ספירות בהילה. התנודות שמייצרות המילים שאנחנו אומרים, מתפזרות בחלל במסות של חלקיקים צבעוניים   ...

 

על פי גוון האות במילים שאדם אומר, ניתן לראות אם בצ'קרה ספציפית יש איזון / חוסר או עודף אנרגיה, למבנה הזה השלכות על כל תחומי חיינו – בריאות, זוגיות, קריירה, ייעוד הנשמה, התפתחות אישית ומימוש, חוזקות או חולשות, צירופי מקרים ועוד..

 

צבע החלקיקים של כל אות שאנחנו אומרים, הוא קבוע, הגוון משתנה (מכהה לבהיר או הפוך) מאדם לרעהו על פי כמות האנרגיה/חום הקיימת במרכזים האנרגטיים בהילה של  כל אחד מאיתנו,  הגוונים השונים משקפים את  אופיו והמבנה הפיזיולוגי של האדם. האלמנט הכי משמעותי בקביעת אופי ומבנה הוא שם האדם ,

 

שמו של האדם קובע את כמות האנרגיה במרכזים באופן שונה מאדם לאדם, משום שהוא התדר הקבוע, המילה שנמצאת שם תמיד ! אותה האדם נושא לאורך כל חייו.

 

השם קבוע - המבנה הבסיסי קבוע, אבל עובר תהליכים ודינמי ביחס לזמן..

הקשר בין שמו של האדם והזמן, נוצר ברגע הלידה ולאורך כל חיינו אנו נעים על ציר הזמן ב"משחק" מתחים של איזון והפרת איזון מולו (זמנים טובים/לא טובים) .

חוסר איזון נוצר כאשר השם והזמן מתנגשים, איזון נוצר על בסיס של "עזר כנגדו", אנרגיה מנוגדת משלימה ומוציא מהכוח אל הפועל.

בנוסף לזמן, גם לאנשים הקרובים אלינו יש השפעה אנרגטית, מולם אנחנו מרגישים את האיזון או ההפרה כמשיכה או דחייה - ברמה הפיזית/ רגשית/מנטלית.

 

השיטה שמאפשרת ל"ראות" את הצבעים של ה"קולות"  ולאבחן את המבנה הזה,  על כל פרטי הגופנפש שלו , ביחס לכל רגע נתון, היא קוד-יה.

 

 

שיטת קוד-יה היא שילוב בין תורות המזרח, הקבלה היהודית .

טכנולוגיה שמאפשרת אבחון הגוונים של תדרי המילים ושמו של האדם,  ה"תוכנה" שיוצרת את סדר העדיפויות שלנו, את המבנה הפיזיולוגי/ רגשי/ מנטלי ותיפקודי שלנו... את האדם  כמרכבה שלמה.

קוד-יה מאפשרת אבחון וריפוי  ונותנת כלים מעשיים להבנה ומודעות מעמיקה, איזון מדויק ביחס לזמן, חיזוק החולשות והגברת החוזקות בכל המישורים : פיזית/רגשית/מנטלית/ תפקודית ורוחנית.

קוד-יה משקפת את המטריקס, את המבנה האנרגטי.

 

"כל דבר הוא שמו אשר יקראו לו" (ספר הזוהר) .

"האות שומרת את סוד הגילוי והיצירה, כל מחשבה וכל דיבור מורכבים מאותיות וכל דבר שבתודעת האדם מתגלה על ידי האות שבלעדיה הכל טמון וגנוז לאדם"

ד"ר ש.ז. כהנה.


 

לאור נהלל

www.laornahalal.co.il


 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לאור נהלל

מנהלת מרכז קוד-יה לאבחון וריפוי

www.laornahalal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לאור נהלל

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152252 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146366 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146193 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139033 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica