חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי יאכטה? טיפים לפני הפלגה רומנטית ומה צריך לבדוק?

מאת: בניית אתריםשייט ויאכטות12/02/20111640 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדרך להפתעה ליום נישואין או יום הולדת או אם בא לכם להפתיע בצורה מקורית את האדם אותו אתם אוהבים היא שייט רומנטי. שייט רומנטי ביאכטה פרטית אליו לא יצטרפו אנשים אחרים כלל, שייט רומנטי בו תצאו להפלגה למשך כשעתיים שלמות נטו של בילוי זוגי בלב ים. ישנם מגוון אתרים בארץ ממנו אפשר לצאת לקרוז רומנטי של שעה או שעתיים, והמומלצים באזור המרכז הוא נמל הרצלייה ממנו תוכלו לצאת אל עבר הפלגה רומנטית ולאחר מכן תבלו לכם באחת ממסעדות הנמל, או באיזושהי אטרקציה זוגית אחרת. תוכלו לשלב גם ספא רומנטי לאחר ההפלגה מכיוון שישנם שלל אתרי ספא בקרבת מקום.  בצפון שייט רומנטי מומלץ מאוד לעשות בכנרת או בנמל חיפה גם כן במקומות הללו ישנם מגוון אטרקציות מסביב איתם תוכלו לבלות את המשך היום. אם נדרים טיפה מאזור המרכז נוכל לבצע הפלגה זוגית גם בנמל אשדוד שם גם כן מובטחת לכם חוויה רומנטית מושלמת.
אז לאחר שבחרנו היכן נרצה לצאת לקרוז הרומנטי שלנו, נסביר קצת מהי יאכטה פרטית ובמה היא מאופיינת. ישנם רבים שחושבים שיאכטה היא ממש ספינה גדולה, ממש לא יאכטה היא סירה די קטנה בעלת מפרש, אינטימית, וכמובן גם ממנועת. ישנם סקיפרים שיתנו לכם אפילו לחוש את חווית השייט עצמה ולהחזיק בהגה במהלך השייט עצמו!. יאכטה היא בעלת חדר אירוח פנימי בבטן הסירה, ישנו מטבחון וחדר שינה, שירותים ומקלחת. ברוב היאכטות כיום ישנם מערכות שמע מתקדמות, מסך lcd  ועיצוב חדשני. אז מה נוכל למצוא בסיפון היאכטה? יאכטה חדישה כיום תתן לכם את האפשרות לפינות ישיבה נוחות מאוד בסיפון היאכטה (קוקפיט), תוכלו גם כן שם ליהנות ממוזיקת רקע, פינות שיזוף, וכמובן עמדת הסקיפר אשר תיתן לכם את הרגשת הקרוז.
כאשר בחרנו את היאכטה מה שנישאר זה להגיע עם מצב רוח טוב ומרומם בו תצאו אל עבר שייט ביאכטה פרטית שתעמוד לרשותכם לשעות הקרובות. במהלך ההפלגה תוכלו לשלב הצעות נישואין, הפתעה ליום נישואין, יום הולדת ועוד. בדרך כלל רוב הסקיפרים יעניקו לכם כיבוד קל על הסיפון, בקבוק יין / שמפנייה איתו תוכלו באמת להרגיש מה זאת באמת רומנטיקה. עוד טיפ קטנטן לפני שאתם סוגרים על הפלגה וודאו את מזג האוויר, וכמובן נסו לתפוס את השקיעה בזמן ההפלגה  שלכם. אין יותר מקסים מלשוט בלב ים לנגד שקיעה ביאכטה פרטית ושתי כוסות יין וברגע צלילי הים ומוזיקה מרגיעה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בניית אתרים

מאת: בניית אתריםבניית אתרים15/04/13850 צפיות
תחום פיתוח האפליקציות צובר תאוצה מיום ליום עם התפתחות הטכנולוגיה הגאדג'טים ותחום הסלולר יש ביקוש רב לתחום זה.

מאת: בניית אתריםצרכנות24/03/111565 צפיות
ישנן מגוון מתנות אשר נכנסות לקטגורייה של מתנות מקוריות, מתנות לחג, מתנות לאישה, מתנות לגבר ועוד מגוון רעיונות יכולים להוות מתנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםספורט אתגרי22/03/112102 צפיות
מגוון רעיונות למתנות אקסטרים וספורט אתגרי כחוויה מושלמת לזוגות, קבוצות ויחידים.

מאת: בניית אתריםאירועים וחתונות – כללי16/03/111474 צפיות
ישנן מגוון דרכים להצעות נישואין מקוריות... כל אחד חושק לקבל את התשובה הנחשפת ומחפש בין מגוון הרעיונות רעיון מקורי.

מאת: בניית אתריםאטרקציות16/03/111437 צפיות
ישנן מגוון סוגי אטרקציות שונות, החל מספורט אתגרי ועד חבילות פינוק מושלמות. כל אטרקציה יכולה להיות פתח לרעיון מדהים למנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםזוגיות ואהבה23/02/111752 צפיות
רוחה רומנטית בבית היא דרך יוצאת דופן לערב רומנטי מושלם, ערב מקורי ובלתי נשכח של כמה שעות של התרגעות ופינוק קולינרי שאין לתאר במילים...

מאת: בניית אתריםטיולים בארץ12/02/111432 צפיות
טיפים לבחירת טיסה רומנטית ומהי באמת טיסה פרטית לזוג, נופים מעליהם תחלפו ומה צריך לבדוק...

מאמרים נוספים בנושא שייט ויאכטות

מאת: רוני הכהןשייט ויאכטות11/06/152450 צפיות
אפשר להזמין חברים למסיבת רווקים יוצאת דופן, הרי כמה אפשר לחזור על אותו מסיבת רווקים רק עם אנשים אחרים? זה כיף להיות יוצא דופן ולחגוג אירועים מיוחדים, אחוות גברים, עם פינוקים שרק גברים יכולים להבין. אתם יכולים לבחור לצאת להפלגת דיג או לצאת לים על גבי אופנוע ים במהירות שתסחרר אתכם ותכניס אדרנלין בכל הגוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142352 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142455 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138751 צפיות
קורס להשטת יאכטות מיועד לכל חובבי הים, למי שאוהב ריגושים ומחפש תחביב חדש או למי שרוצה להתקדם בתחום השייט ומחוייב להתחיל בקורס 30 כבסיס .

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138626 צפיות
הפלגות דייג הן הפלגות מלאות באדרנלין ומתאימות לאנשים שמחפשים מעט ריגוש, ההפלגות מאפשרות ליהנות מזמן איכות בים ובו בזמן להכיר את תחום הדייג על בוריו.

מאת: גולאסושייט ויאכטות19/02/132397 צפיות
אחד התנאים לרכיבה היא להוציא רישיון לאופנוע ים וכדי להוציא את הרישיון הזה רצוי לעבור קורס אשר יקנה לנו כלים להתמודד עם האופנוע בים.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138863 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica