חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שערים חשמליים

מאת: Shaiבית חכם15/02/20111074 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שערים חשמליים

אם היה עלינו להגדיר במשפט אחד קצר מהו תפקידם המרכזי של שערים חשמליים, היינו מגדירים זאת כך: שערים חשמליים נועדו להגן על מי או על מה שנמצא מאחוריהם. הדבר נכון לגבי שערים חשמליים המותקנים בכניסות לבתים, הוא נכון לגבי שערים אוטומטיים המותקנים בכניסות ליישובים, הוא נכון לגבי שערים חשמליים המותקנים בכניסות למקומות ציבוריים שונים, הוא בוודאי נכון עבור מחסומים המותקנים בכניסות לשטחים מסוימים ברחבי הארץ והוא נכון אפילו לגבי מחסומים חשמליים או מחסומים ידניים, המותקנים בכניסה לחניה פרטית. במאמר זה נבהיר כיצד השערים החשמליים מסייעים בהגנה, בכל תחום ותחום.

שערים חשמליים בכניסות לבתים

היום, בכניסות של בים רבים ברחבי הארץ, מותקנים שערים חשמליים. שערים לבית שכאלה, מחייבים את הבאים בשער להזדהות, או באמצעות קוד או באמצעות התקשרות לבעלי הבית, וכך, רק מי שמורשה – נכנס. התקנת שערים חשמליים בכניסות לבתים יכולה להגן הן על יושבי הבית והן על הציוד המצוי בו, מפני כניסתם של אנשים שאינם מורשים להיכנס.

שערים חשמליים בכניסות ליישובים

שערים אוטומטיים בכניסות ליישובים הם בדרך כלל שערי כנף, הנפתחים הצידה על מנת לאפשר למכונית לעבור בשער. שערים חשמליים אלה מופעלים בדרך כלל באמצעות הטלפון, כאשר רק המורשים להיכנס הם בעלי קוד הכניסה. כך מגנים על היישוב גם מפני אירועים ביטחוניים כאלה ואחרים, וגם מפני ונדליזם והפרעות אחרות לתושבי המקום.

שערים חשמליים בכניסות למקומות ציבוריים

בכניסות למקומות ציבוריים רבים ישנם שערים חשמליים, ברמת אבטחה כזו או אחרת. ככלל, כל השערים החשמליים מחייבים את המגיע למקום להאט את צעדיו, ולרוב אפילו לעצור למשך מספר שניות, עד שהשער ייפתח. הדבר אמור גם לגבי הדלת החשמלית בכניסה לסופר או לבית חולים, וגם לגבי שערים חשמליים בכניסות לשדה התעופה או למוסדות ממשלה. במקרים אלה תמיד מוצב ליד השער החשמלי שומר, שתפקידו להבטיח את שלום הציבור הנמצא מאחורי השער, על ידי כך שרק אנשים שאין להם כוונות פליליות, חבלניות או ונדליסטיות ייכנסו פנימה.

מחסומים חשמליים בדרכים

בארצנו המפולגת, בינתיים, ישנם מספר מקומות בהם הוקמו מחסומים חשמליים, על מנת להבטיח את שלומם של תושבי האזור. במחסומים אלה עומדים חיילים או שוטרים, אשר בוחנים כל אדם הבא בשער ומוודאים שאין לו כוונות זדון. מי שנראה חשוד – מעוכב לחקירה עד שיתברר אם יהיה בטוח לתת לו לעבור לשטחי מדינת ישראל.

מחסומים בכניסות לחניה

אם אתם מתגוררים בבית בעל חניה פרטית שאין בה מחסום, לבטח קרה לכם שרכב שאינו שייך לאחד הדיירים חנה בחניה הפרטית שלכם. אין צורך לומר כמה הדבר מכעיס. זו הסיבה שהיום, בבתים רבים בעלי שטח של חניה פרטית התקינו מחסום חשמלי בכניסה לחניה, ונתנו את קוד הפתיחה רק בידי הדיירים. כך ניתן להפחית משמעותית את מספר המקרים שבהם מישהו יתפוס לכם, או לאחד משכניכם, את מקום החניה הפרטי שלו.

אם נסכם בכמה מילים, מה שבעצם רצינו להגיד הוא, ששערים חשמליים מסייעים לנו להרגיש בטוח. לכן, אם אתם רוצים שאתם עצמכם, יקיריכם והציוד שיש לכם בבית יהיו בטוחים, כדאי שתשקלו התקנת שערים חשמליים לבית, ותוכלו לישון בשקט. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182621 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182640 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181303 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181100 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131276 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131805 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131143 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica