חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לצבוע חדר

מאת: shiran322שיפוצים15/02/20111140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צביעת חדר יכולה להיות משימה שלוקחת כמה שעות, חצי יום, או יותר. הכל תלוי מה וכמה אתה מחליט לצבוע. ניתן לרענן בחדר את הדלת או הארון בכמה שעות, או שאתה יכול לחלק אותו לכמה עבודות קטנות ולפרוש אותם במשך שבוע או יותר. מה הגודל של העבודה –אתה תחליט.

כאשר אתם יוצאים לעבודה ב צביעת פנים הבית, תגלו כמה קל להשתמש במברשות רולים מיומנות. למרות זאת, יש כמה טכניקות שיעזרו לדחות עייפות ולספק עבודה מסודרת.

האחיזה בה אתה משתמש תלויה במברשת שבחרת. חתוך ומברשות האבנט עם עיפרון הידיות תפס הרבה כפי שהיית עיפרון, עם האגודל הראשון שתי האצבעות של היד. טכניקה זו מעניקה לך שליטה מצוינת עבור הציור מורכב. עם זנב הבונה ידיות על מברשות גדולות, תצטרך אחיזה חזקה יותר בגלל המברשות הן רחב וכבד. תחזיק את הידית עם היד כולה, ומאפשרות את הידית טווח רוחב של כף היד שלך כפי שהיית להחזיק מחבט טניס. טכניקה זו פועלת בצורה הטובה ביותר כאשר אתה צובע גדולים, משטחים שטוחים.

המטרה של טעינת המברשת היא להגיע הרבה לצביעה על הקיר ככל האפשר ללא כדרור אותו על הרצפה ואת עצמך בתהליך. זה ייקח לך רק כמה דקות כדי להיות מסוגל לאמוד במדויק עד כמה צבע המברשת שלך יחזיק לאורך הדרך. בינתיים, להתחיל את העבודה על ידי שמדכא את זיפי המברשת (עם מים או לטקס המתאים רזה עבור סוגים אחרים של צבע) למצב אותם ולהפוך אותם ליעילים יותר. הסר לחות עודפת ידי בעדינות מכה את להקת המטאל סביב הבסיס של הידית על קצה כף היד לתוך כיור או דלי.

לעולם לא טובלים מברשת יותר כשליש אורך הזיפים לתוך הצבע. אם אתה עושה, המברשת יהיו כמעט בלתי אפשרי לנקות.

עם הראשונה לטבול את, להעביר את המברשת קצת מסביב בצבע כדי לפתוח את זיפי המברשת ולהניח את המילוי לגמרי. זה יהיה קל יותר להרים עומס מלא אם אתה תוקע את המכחול בעדינות לתוך הצבע עם טובלים כל. עם צבעים לטקס ביותר, אתה יכול פשוט לטבול את המברשת ולהניח לטפטף את עודף לכמה שניות לפני הזזת המברשת על הקיר. עם ציפוי דק יותר, עם זאת, ייתכן שיהיה עליך בעדינות את המברשת כנגד סטירה בפנים של הצבע יכול או לגרור אותו בקלילות על פני בתוך קצה השפה כדי להסיר עודפי צבע.

כדי לצבוע יפה עד לקו שבו שני קצוות או צבעים להיפגש, שנקרא "חותך", יש להשתמש במברשת לקצץ עם משופעים זיפים (סוף מכחול הדומה אזמל). צבע חמש או שש משיכות הניצב בקצה התקרה או על הקיר. הבא, חלקה על משיכות אלה עם אחת ארוכה, שבץ מוחי, הציור החוצה מזווית הראשונה, ואז במאונך. איפה את הקיר והתקרה לבוא ביחד, להשתמש בתנועות כלפי מטה על הקיר הראשון ואחריו משיכות אופקי חלק.

על התקרה עצמה, קיצוץ משיכות לכיוון מרכז החדר, הרחק מן הקיר. ואז לצבוע קו אופקי חלקה על התקרה כי בעקבות הכיוון של הקיר. גם אם אתה משתמש באותו צבע של צבע על משטחים סמוכים, פעל בשיטה של חיתוך עם אינץ 'רחב גבולות 2 ולא רק plopping מברשת טעון ישירות לפינה. זה ימנע מטפטף, שוקע, והוא פועל.

יש לחתוך בפינה, לצבוע מתוך הפינה למשך חמש או שש משיכות.

עוד גזירה בגישה, ואגלי, יכול למעשה מבטל את הצורך להשתמש קלטת מסוך כדי להגן על אזור אחד צבוע אחר. יש להשתמש במברשת לקצץ משופעים עם זיפים ארוכים נחמד. להחזיק את המברשת כך האגודל בצד אחד של המתכת טבעת חזוק ואת האצבעות שלך על אחרים. לחצו על המברשת בקלילות על פני השטח, ואז, כאשר אתה מזיז את המברשת, להוסיף לחץ מספיק כדי להפוך את הזיפים לכופף הרחק לכיוון brushstroke שלך. שמור את המברשת כ / 16 אינץ '1 מן השטח צבעוניים אחרים. מכופף הזיפים ואת הלחץ תשחרר חרוז משובח של צבע זה יתפשט לתוך הפער.

עם שתי שיטות חיתוך, אך במיוחד כאשר אתה מתעסק עם שני צבעים, זה יותר טוב יש מברשת זה יבש מדי מפעם אחת זה יותר מדי רטוב. זהו פרט עבודה. כדי לעשות זאת ביעילות, ללכת לאט לחתוך אינץ '4 או 5 בכל פעם. זה ייראה מייגע בהתחלה, אבל המהירות שלך ואת הדיוק ישתפר עם התרגול, ואף אחד חדר בגודל רגיל ייתן לך הרבה בפועל.

עבודה עם רולר היא פחות חמורה אפילו יותר מאשר לעבוד עם מברשת. אפילו צבעי טירון יכול לקבל את התחושה של אותו דקות ספורות.

כמו עם מברשות, ללחלח את הגליל הראשון עם מים בצבע לטקס או המתאים רזה עבור סוגים אחרים של צבע. מרדדים את עודפי הלחות על חתיכת עץ או פיסת נייר קראפט, או אפילו על נייר שקית מכולת. אין להשתמש בעיתון כי רולר עשוי להרים את הדיו. מלאו את היטב את המחבת רולר על חצי מלא, ולהגדיר את מכבש לאמצע הבאר. הרם את מכבש ולגלגל במדרון של המחבת, ונעצרה רק על הבאר. האם זה פעמיים או שלוש פעמים כדי לאפשר לצבעי לעבוד לתוך הגליל. לאחר מכן, טובלים את הגליל לבאר עוד פעם אחת, ולגלגל במדרון עד ערימת רווי היטב. אתה תדע מיד כאשר אתה כבר עמוסה ההרים. זה יהיה טיפה בדרך הקיר יש נטייה להחליק ולמרוח במקום להתגלגל על פני השטח.

כדי לטעון רולר, למלא את היטב את המחבת על חצי מלאה לקבוע את גלגלת אל

טוב. ואז להרים את מכבש ולגלגל במדרון של המחבת פעמיים או שלוש פעמים

לעבוד לצבוע לתוך הגליל.

השיטה היעילה ביותר של ציור עם מכבש הוא לצבוע, או 3-רגל מרובע באזורים 2 בכל פעם. מגלגלים את הצבע על ב זיגזג דפוס בלי להרים את הגליל מן הקיר, כאילו אתה צבעי ועדיין בלי להרים את הגליל, למלא את החסר של האותיות עם יותר אופקי או משיכות זיגזג אנכי. לסיים את האזור עם משיכות האור להתחיל צבוע ואת רול לתוך אזור הצבע. בסוף האירוע המוחי, להעלות את מכבש לאט, אז זה לא להשאיר סימן. עבור ליד אזור לא צבוע, וחזור על הטכניקה זיגזג, שהסתיים זה עתה מתחת או לצד הראשון תיקון צבוע. לבסוף, חלקה את היישום החדש, ומעבדים אותו קודם לכן באזור סיים את.

עם רולר, להתחיל M, N לאחור, או תבנית W כ 3 מטרים

הכיכר. תמיד להתחיל עם upstroke כך הצבע לא יפעל לאורך הקיר. בשלב הבא,

למלא את התבנית עם משיכות וערב. אתה אמור להיות מסוגל לצבוע כל

רגל מרובע בשטח 3 עם טבילה אחת של הגליל.

צבעי מקצועי גם מציע להתחיל עם רולר. על הקירות, זה אומר הקו הראשון צריך להיות למעלה. אם אתה מתגלגל על הקיר הראשון, הצבע עלול להיות כשלולית תחת הקיר ולרוץ במורד הקיר. בנוסף, יש להיזהר לא להפעיל את הרולר כל כך מהר על פני הקיר, כי הכוח הצנטריפוגלי גורם לו לבעיות.

לפרטים נוספים,פנו לאתרינו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shiran322

מאת: shiran322שיווק ישיר15/02/111665 צפיות
במאמר תוכל ללמוד ולקבל טיפים חשובים כיצד לעצב פלייר על מנת לשווק את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

מאת: shiran322שיפוצים15/02/111171 צפיות
במאמר זה, ניקח אתכם כל הדרך בתהליך של צביעת החדר. מההכנה של החדר,הניקיון, העבודה ולבסוף-החדר שלך מוכן. נתחיל בחדר אחד, עם כמה שאתה צריך תשתמש בציוד הצביעה שלך.

מאת: shiran322שיפוצים08/02/111050 צפיות
סיפור מרגש על אינסטלאטור-"שלח לחמך על פני המים כי ביום הימים תמצאנו"-מצוות הצדקה.

מאת: shiran322שיפוצים07/02/111416 צפיות
מאמר המסביר איך לבצע ניקוז באמבטיה בצורה מקצועית.אם לא תצליחו-אז תקראו לאינסטלטור

מאת: shiran322שיפוצים07/02/111090 צפיות
טיפים להשגת מחיר טוב מאינסטלטור

מאת: shiran322ריהוט 07/02/11955 צפיות
בואו נבין מהו פרקט ראשית, בוא תסתכל על זה כפונקציה לאפשרות ריצוף.

מאת: shiran322הדברה07/02/111088 צפיות
כיצד לזהות את החומרים שקיימים בתוך מוצרי ההדברה ולהציל את החיים שלנו מפני חומרים מסוכנים לבריאותנו.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica