חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלבים בתהליך שיפוץ דירה

מאת: D&D Designשיפוצים02/06/2009938 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוץ דירה הנו תהליך מורכב בו יש לתכנן את כל מהלך הדברים מראש ובקפדנות. בעת שיפוץ דירה יש לשקול כיצד להשתמש בחלל הבית כראוי כך שתהליך השיפוץ יניב תוצאות מקסימליות וטובות, כך גם בניית תקציב עבור שיפוץ דירה הנו מורכב בפני עצמו ויש לקבל אומדן: כמה עולה מטבח? כמה עולה ריצוף? כמה עולה פרזול? ישנן הרבה שיקולים והחלטות, כך שללא הדרכה מקצועית התהליך יכול להיות מסובך ומסורבל.

אופן הביצוע של תהליך שיפוץ הדירה – יש לשקול מי ייקח את המושכות בתהליך השיפוצים, אם התברכתם בידי זהב או שתעזרו בקבלן שיפוצים בעל שנות הניסיון וידע נרחב אשר יודע להצליח למרות כל המהמורות. בדרך להגשמת חלום של שיפוץ דירה צריך ידע מקצועי ומנוסה, שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע שונים מתחומי השיפוצים: אינסטלטורים, חשמלאים, בנאים, מעצבי פנים, אדריכלים, רצפים, צבעים ועוד. כמו כן שיתופי פעולה עם אספקת המוצרים: ריצופים, כלים סניטרים, מטבחים, דלתות, חלונות ועוד, כך שלרוב קבלן שיפוצים בעל קשרים מקצועיים אשר יועיל לכם בבחירת המשתנים השונים תחת קורת גג אחת.

שיפוץ דירה ובניית תקציב מותאם – תקציב עבור שיפוץ דירה צריך לכלול בתוכו את כל העלויות הישירות והנלוות על פי הצרכים האישים והמדויקים שלכם. התחילו להתעניין וקבלו אומדן בנוגע לעלויות: מטבח, שיש, קרמיקה, ריצוף, כלים סניטרים, דלתות ועוד. בחינת התקציב עבור שיפוץ דירה צריך להיעשות באופן מקצועי, תוך בחינה של אפשרויות להוזלה באמצעות בבחירת מוצרים איכותיים ופשוטים. בכדי שתוכלו להשוות בין הצעות בקשו מכל קבלן שיפוצים שמגיע אליכם שיתן הצעת מחיר המפרטת את המפרט הטכני בכל סעיפי שיפוצים: הריסה, בניה, אינסטלציה, חשמל ועוד, כך שתהיה חפיפה אמיתית בין הצעות המחיר.

תהליך הצעת מחיר עבור שיפוץ דירה נעשה לרוב במהירות וביעילות – תוך יממה תקבלו בפקס או במייל הצעת מחיר עבור שיפוץ דירה, באופן מדויק ומפורט שכולל הכל לפי דרישתכם האישית ועדיין אל תסתפקו בהצעה אחת של קבלן שיפוצים כדאי לקבל לפחות שלוש הצעות מחיר. חשוב מאוד להשוות הצעות מחיר ולוודא שהצעות שקיבלתם תואמות במפרט, בכדי שבחירת קבלן שיפוצים תהיה מותאמת לדרישתכם. בדקו ביסודיות את הצעת המחיר ואת קבלן שיפוצים תתרשמו מטיב עבודתו ומהתנהלות ביצועו.


אופן התשלום עבור שיפוץ דירה – האפשרות העדיפה היא תשלום מדורג על פי שלבים בביצוע השיפוץ, לעיתים ישנה אפשרות להפריד חומר לבן (מטבח, דלתות, ריצופים ועוד) כך שההצעה הנה בשקיפות מלאה וניתן להוסיף מוצרים ולשכלל את התקציב. כך תוכלו לדעת בוודאות שבכל שלב שילמתם על פחות ממה שקיבלתם. חשוב לפרט הכל בכתב ובאופן מסודר, לבנות חוזה עבודה עם קבלן שיפוצים אשר יהיה ידוע ומסודר: משך זמן העבודה, מועד התשלום, אופן התשלום.

הצעת מחיר עבור שיפוץ דירה תורמת לקבלת אומדן איננה כרוכה בתשלום ולא מחייבת, ניתן להיעזר בתהליך ייעוץ זה גם כאשר מתעניינים לרכוש דירה ואינכם יודעים מה הסכום המשוער לשיפוצה. עבודת הכנה טובה בטרם עת לתהליך שיפוצים מניבה תוצאות טובות בזכות תכנון מוקדם ובחירת קבלן שיפוצים הולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

D&D Design  חברת שיפוצים בעלת וותק של 15 שנות ניסיון בתחום שיפוץ הבית ועיצובו. במהלך שנות קיומינו ביצענו מגוון רחב של עבודות קבלן שיפוצים:  הקמת בתי עסק משרדים חנויות ומסעדות, שיפוץ דירה, עבודות גמר, תוספות בניה (תמ"א 38) ועוד. ידוע כי כל פרוייקט בניה דורש המון השקעה, חלום שיפוצים ייהפך למציאות, בהתאמה מלאה לתקציב הנדרש ובאמצעות מיומנות ומקצועיות רבת שנים שתביא לתוצאות משביעות רצון. בקרו באתרנו: www.d4design.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת D&D Design

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232601 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223272 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica