חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה אחוז היעילות של קונדום?

מאת: nataly28פוריות17/02/20112203 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אחוז היעילות של קונדום? את שומרת על עצמך? מחלות מין, היריון לא רצוי ועוד שפע של בעיות שצצות בגלל סקס לא בטוח יכולים לסכן אתכם. בגלל זה, מומלץ מאוד לעשות הכל כדי לשמור על עצמכם.

איזה בדיוק אמצעים למניעת היריון הם באמת יעילים? מתי צריך גלולה?

אי אפשר שלא לדבר על קונדומים, שהרי בכל זאת אמצעי מניעה זה מתהדר בכך שלא רק שומר עליכם מפני היריון אלא גם מונע מחלות. חשוב להשתמש תמיד בקונדום עם אנשים חדשים עם עבר מפוקפק. המבחר הגדול של סוגי הקונדומים השונים מבטיח שתוכלו למצוא את סוג הקונדומים שהכי יתאים לכם.

גם הגלולות נגד היריון חוללו מהפיכה רצינית, בזכותן היה אפשר לקיים יחסי מין בלי עזרים נוספים ולא לחשוש מהריון. בתקופה זו זה אמצעי מניעה נוח, והרבה נשים נוטלות גלולות. ברם, חובה לזכור כי גלולות לא מגנות מאיידס, וכי מידת היעילות שלהן אינה מוחלטת. אם שכחת ליטול את הגלולה, או שהקאת אותה - אל תסתמכי רק עליה והשתמשי גם באמצעי מניעה אחרים כדי להיות בטוחה.

הריון לא רצוי - יש מצב חירום?

היריון בהפתעה בגיל מוקדם עשוי להיות אסון של ממש, ובתקופות קודמות היה מדובר על עניין ללא מוצא. בתקופה הזו עם גלולות היום שאחרי, קיימת הזדמנות למנוע בזמן את ההיריון, ולהימנע מהשלכות. ההזדמנות הזו לקחת את הגלולה לא מיועדת להיות הרגל שחוזר על עצמו, שכן זהו לא אמצעי מניעה, אלא פתרון במקרה חירום. כדאי להיות מודעים לעניין הגלולה ולדעת כיצד היא פועלת, אולם בשום מקרה אסור לסמוך על הגלולות הללו בכל פעם.

חשקה נפשכם בעוד עצות וטיפים בנושא מחלות מין? לטיפים טובים וקריאה נוספת אודות אמצעי מניעת הריון, תלחצו על הלינק הבא http://www.postinor.co.il/. שימרו על גופכם!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111765 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111898 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111814 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111806 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112552 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111827 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111866 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא פוריות

מאת: ג.ט קראוןפוריות23/09/132991 צפיות
השפעת התזונה על כניסה להיריון . למרות היותנו סובלים מעודף משקל . הגוף פשוט לא יאפשר קליטה להתרחש או המשך היריון אם אין לו את היסודת,, הבסיסי שהוא צריך כדי לקיים את ההריון. נשים רבות פונות לדיאטת סיבים דלת שומן, אמנם הדיאטה תורמת לבריאות ולירידת משקל. ירידה במשקל הוכחה כמגדילה את הפריון, אך ירידה במשקל , אבל בדרך הנ"ל היא רק לעתים נדירות יעילה להגדלת פוריות משום שהיא שוללת מהגוף החלבונים והשומנים הנחוצים לייצור הורמונים הדרושים

מאת: ג.ט קראוןפוריות21/09/131977 צפיות
אי פוריות היא בעיה עולה וגוברת בחברה של היום. כמשהי שחוותה את העניין מקרוב ,אני בחרתי להציג נתונים שיכולים לעודד כל אחת בעולם,שחושבת שהיא לבד במאבק של השגת היריון תקין.. ניסיתי למצוא מידע מדויק בגוגל על כמה הון מושקע לשנה על טיפולי פוריות , ואני כל הזמן מקבלת תוצאות עבור דרכים כדי לממן את טיפולי פוריות . החלק העצוב ביותר הוא כי במקרים רבים , הגוף יכול להפוך להיות בעל פוריות תקינה אם ינתנו לו המשאבים הנכונים . פוריות , כמו כל מחלה , היא פשוט סימן לכך שמשהו לא בסדר בגוף וחייב להיות מטופל. מני

מאת: מיכל פוניפוריות10/07/132116 צפיות
אחרי ארבע שנים של טיפולים הבינה מיכל ש"אני לא יכולה לחכות עוד ש'יעשו עלי' – לא טיפולים, לא ניסיונות, לא הזרעות". היא החליטה להיות אקטיבית והחלה לתרגל את שיטת אביבה. כעבור חמישה חודשים נכנסה להריון

מאת: גולאסופוריות18/06/131836 צפיות
גבר עובר בדיקת זרע. על הגבר למסור זרע לאחר הפרשתו באופן מבוקר. בדיקת זרע כוללת בדיקת איכותו מכמה היבטים: ספירת זרע, צפיפות הזרע בנוזל, המורפולוגיה שלו, והתנועתיות שלו.

מאת: מיכל פוניפוריות21/03/132393 צפיות
למה רק אני לא מצליחה? למה כולן מסביב מצליחות להיכנס להריון בשנייה ורק אני מחכה ומחכה?" למה כולן תוקעות ג'אנק פוד בלי הכרה ורק לי אומרים לאכול נכון? למה כל העצבניות, הנוירוטיות, הוורקוהוליות כבר מזמן בהריון שני ושלישי, ורק לי אומרים, 'כשתירגעי, תצליחי..'?

מאת: אליס פ.סטפןפוריות26/02/132295 צפיות
איך מוגדר אי פוריות,מה זה אי פוריות? מה זה בדיוק בעיות פוריות? הבעיות בכניסה להריון או הבאת ילד, או עם הגעה לסוף הריון הפורה , נופלות תחת ההגדרה של אי פוריות. אי פוריות היא אי היכולת של פרט להיות בהריון, במקרה של נקבות, או אי היכולת לגרום להריון, במקרה של הזכרים. חוסר היכולת של אדם לשאת את הריון לטווח המלא שלו הוא גם זכה לכינוי פוריות. איך תזהה בעיות פוריות? מה הם סימנים לבעיות פוריות?

מאת: פונדקאות המרכז להורותפוריות28/01/139366 צפיות
בשנים האחרונות נפתחו מספר מרכזים המציעים פונדקאות בישראל ובחו"ל. ההיצע מצד אחד מעודד כי יש לגיטימציה רחבה לנושא הפונדקאות אבל מצד שני יש קושי לקבל החלטה איך לעבור את תהליך הפונדקאות בארץ או בחו"ל ? ודרך איזה מרכז ? אנו ננסה לתת לכם טיפים כדי לארגן את ההיצע הרחב לבסיס שממנו תוכלו לבחור את הבחירה הנכונה עבורכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica