חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי רפלקסולוגיה: מחפשים עבודה?

כיום, יותר ויותר אנשים שואפים ללמוד את ענף הרפואה האלטרנטיבית לא רק כתחום עניין, אלא כמקצוע אשר יפרנס אותם בעתיד. אחד התחומים היותר מבוקשים בתוך ענף זה, הוא תחום לימודי רפלקסולוגיה. הביקוש הרב שיש לתחום זה לעומת תחומים אחרים ( כמו למשל טווינה או צמחי מרפא), כנראה נובע מכך שתחום הרפלקסולוגיה מזה כמה עשורים הינו בעל הכרה ומקום גםבתוך הרפואה הקונבנציונלית.

כיום בתי חולים ומוסדות ציבוריים בריאותיים מעסיקים אנשים בעלי תעודה של לימודי רפלקסולוגיה ושוכרים את שירותיהם לטווח ארוך. פרט למוסדות רשמיים אלו, ישנם גם מכונים פרטיים המחפשים בנרות אנשים בעלי תעודה של לימודי רפלקסולוגיה, מהסיבה שהביקוש למטפלים בעלי מקצוע זה הוא עצום.

הצורך שנולד נובע מההבנה שהרפואה הקונבנציונלית, למרות כל האמצעים הטכנולוגים העומדים לרשותה, לעיתים קרובות נכשלת מלתת מענה לאנשים הסובלים מבעיות בריאותיות כרוניות או בעיות פתאומיות שצצו בהפתעה.

אולי דווקא בגלל שהרפואה הקונבנציונלית נטשה בהדרגתיות את המגע האנושי לטובת מכשירים כאלו ואחרים, החלה הנהירה לתחומים בהם מרפאים באמצעות כפות הידיים, כמו רפלקסולוגיה.

אך אל תטעו, רפלקסולוגיה הוא תחום הדורש מומחיות רבה והיא אינה בגדר מסאג' נעים שכל אחד יכול לעשות. מכאן, שגם לימודי הרפלקסולוגיה הם לימודים הדורשים מחויבות, רצון והתמדה מצד הסטודנט.

ישנם שיטות שונות של רפלקסולוגיה ולכן גם לימודי רפלקסולוגיה הם מגוונים.

באופן כללי, רפלקסולוגיה נשענת על התורות ההוליסטיות המסתכלות על מכלול הגוף ולא מפרקות אותו לגורמים כדי לפתור את הבעיה הרפואית. משמעות הדבר היא שרפלקסולוגיה שואפת לטפל בשורש הבעיה אם זה אפשרי,וגם אם הטיפול יהיה בסופו של דבר רק בסימפטום (למשל הפחתת כאב) אז ההתייחסות לגוף תהיה כיחידה אחת שלמה.

לימודי רפלקסולוגיה, מתחילים בכך שבמהלכם, הסטודנט לומד איך להתייחס לגוף כאל אורגן שלם והוליסטי. הסטודנט ילמד איך לגשת לכל מטופל ואיך לגרום לו להיפתח בפניו ולספר לו, המטפל, על בעיותיו. עידוד שיחה עם המטופל היא חלק חשוב מהטיפול ההוליסטי עליו מתבססת הרפלקסולוגיה. במהלך טיפול זה המטפל אמור לדלות מהמטופל פרטים אודות מצוקותיו הרגשיות ובעיות רפואיות אחרות שכביכול אינן קשורות לבעיה שהובילה אותו לטיפול הרפלקסולוגי.

בהמשך לימודי רפלקסולוגיה לומדים על הנקודות השונות בכף הרגל המשפיעות באופן ישיר על האורגנים השונים בגוף. לימוד כף הרגל כמפה המורה כיצד לטפל בנבכי הגוף, היא חלק עיקרי מתוך לימודי רפלקסולוגיה יחד עם למידה מעשית.

בחלק התיאורטי לומדים על עשרות הנקודות השונות הנמצאות בכף הרגל, אשר כל אחת מהן מקושרת באופן עצבי לאיבר אחר בגוף, ואילו בחלק המעשי, לומדים אייך לטפל בחולים בפועל. בסופו של דבר המטרה של לימודי רפלקסולוגיה היא להכשיר אנשי מקצוע שישתלבו בשוק העבודה, ולכן לא מעט שעות יושקעו בלמידה מעשית.

במהלך החלק הזה של הלימודים הסטודנט ילמד, למשל שאזור הראש מושפע אם לוחצים על נקודות מסוימות בחלק העליון של כף הרגל ואילו אזור העיניים מושפע מהפעלת לחץ מתחת לאצבעות כף הרגל.

חלק נוסף של לימודי רפלקסולוגיה הוא ללמוד את ההתמחויות השונות שקיימים בתחום. ישנה למשל התמחות מיוחדת בטיפול בילדים, והתמחות מיוחדת לטיפול בנשים, בין היתר נשים בהריון, ועוד תחומים נוספים שמלמדים את המטפל החדש כיצד לגשת לכל מטופל ומטופל. ההסתעפות הענפה בתחום, נובעת מכך שתורת הרפלקסולוגיה הוכיחה את עצמה כיעילה בפתרון מגוון רחב של בעיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162091 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162433 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161946 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161579 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161608 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161402 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161457 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181654 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181679 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181593 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181450 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171404 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171534 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162045 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica