חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניפרד כידידים

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/20161458 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית - כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף. גירושין בגילאים אלו נובעים פעמים רבות גם מקשר חדש של אחד הצדדים - הגבר או האישה מואסים בבן או בת הזוג האדישים, ויוצאים לחפש אהבה חדשה אצל אדם שלישי. גירושין בגילאים אלו שונים מהותית ממקרי גירושין אצל זוגות צעירים. ראשית, בני הזוג חיו יחד שנים רבות יותר, ולפיכך מכירים אחד את השני טוב יותר. לפיכך, הם יתעקשו פחות בזמן ההליכים על הדברים שעליהם הם יודעים שהצד השני לעולם לא יוכל לוותר.

שנית, במקרי גירושין של בני גיל העמידה ובני הגיל השלישי, הניסיון שבא עם השנים והבגרות הרגשית הגדולה יותר, תורמים למימוש הרצון המשותף להקל כמה שניתן על חוויית הפרידה. לסיום, גירושין בגילאים אלו עשויים להיות קלים יותר מתוקף הצורך של כל אחד מבני הזוג לא לבזבז זמן מיותר על מריבות ישנות. במקרי גירושין של בני הגיל השלישי במיוחד, שני בני הזוג מבקשים לזרז את ההליכים על מנת שיוכלו להתקדם ולפתוח בפרק ב' מאושר יותר. ואכן, אין ספק שהליכי גירושין עשויים לעבור בצורה חלקה יותר כאשר מאמצים את הגישה החיובית שניתן למצוא בקרב הזוגות הללו. גירושין לעולם אינם נעימים, אך ניתן לעבור אותם עם פחות צלקות רגשיות כאשר מסכימים שלא על הכול ניתן להסכים, לא מעלים באוב אי הסכמות מהעבר ומשתדלים לכבד עד כמה שניתן את רצונותיו וצרכיו של הצד השני. גירושין מסוג זה, הופכים את המעבר מהסטאטוס נשוי או נשואה לגרוש או גרושה, קל הרבה יותר.

גירושין בקרב זוגות מבוגרים יותר הם על פי רוב רק נקודת הזינוק עבור זוגיות של פרק ב'. במקרים אלו המציאות גם מחייבת פעמים רבות שמירה של ערוצי תקשורת פתוחים עם בן או בת הזוג הקודמים. הרי לזוג בוודאי יש ילדים משותפים, לא כל שכן נכדים משותפים, שעל אף שעברו גירושין, רוצים לראות את שניהם בזמן האירועים המשפחתיים. לפיכך, אם אתם עוברים גירושין מסוג זה, מומלץ מאוד לנסות ולהיפרד כידידים. למעשה, אין דבר שאמור למנוע מכם ליהנות מחיי משפחה עשירים ומספקים, גם לאחר גירושין מבן או בת הזוג. לאחר שנחתם הסכם גירושין ביניכם ולאחר שעברתם כל אחד למקום המגורים החדש, אין סיבה שלא תמשיכו להיפגש יחד אצל הילדים והנכדים, כפי שעשיתם לפני שעברתם גירושין. ייתכן שלא תרגישו בשלים לעשות כך מיד, וזהו עניין טבעי. הניחו לפצעים להתרפא בטבעיות, הזמן תמיד עושה את שלו. אך אם הצלחתם לעבור גירושין עם מינימום של מרירות ומשקעים, מובטח לכם שפרק הב' שלכם יהיה מוצלח יותר לאור כך שלא זנחתם לחלוטין את ההרגלים המשפחתיים הישנים שלכם מזמן הפרק הראשון.

המאמר נכתב בחסות עו"ד גירושין יעקב בלס - משרד עורכי דין לענייני משפחה וגירושין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162091 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162433 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161946 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161579 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161608 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161402 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםנדל"ן ומקרקעין10/01/161834 צפיות
כל מי שמכר או קנה פעם דירה יודע כי זהו תהליך לא קל. מעבר לנושא מציאת הקונה, דבר שלכשלעצמו יכול לקחת חודשים מספר, כל נושא סגירת החוזה, הבירוקרטיה, כן מנהל מקרקעי ישראל, לא מנהל, כן טאבו, לא טאבו, גרירה של משכנתא או פרעון… בקיצור, הסיפור לא קל בכלל. העניין הוא, שלעיתים מכירה של דירה יכולה להיות אפילו מסובכת קצת יותר במידה ואתה גר בחו"ל והדירה שאתה מוכר נמצאת בארץ. לשם כך ריכזנו חמישה טיפים עבורכם כדי שהתהליך יהיה פשוט וקל יותר:

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211498 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211292 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201608 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181573 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181671 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica