חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

777שיקגו-ביקורת-ג'ון קנדר-יורם לוינשטיין

777שיקגו-יורם לוינשטיין צילומים-אלי ליאוןקם תיאטרון מחזמר נוסף חדש בבתי הספר למשחקבארץ. הכוונה לסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין לאחר שהעלה בהצלחה את המחזמר"סיגל"שתיאטרון הבימה צירפהלהצגותיה ברפרטואר שלה מציג  הסטודיו  את המחזמר "שיקגו"מאת פרד אב ובוב פוסיומוסיקה של ג'ון קנדר. לאחר ההצלחה הגדולה של "סיגל" אין לי ספק שגם "שיקגו" יזכהלאותה הצלחה.בשיקגו משתתפים כ20 שחקנים שהם גם רקדנים וגם זמריםנהדרים. ההפקה היא בשיתוף עם הד-המכללה למוסיקה וסאונד תא ותלמידיהמסלול לתיאטרון מחול של סמינר הקיבוצים. למרות המימדים הצנועים של ההפקה,המקום והאפשרויות שלהסטודיו, ההפקה נראית עשירה ביותר. כל זאת בזכות הבימוי הסוחב של צביה הוברמן,הניהול המוסיקליוהעיבודים שעשה אמיר לקנר,הכוריאוגרפיה הקיצבית והיפה של קורין מנדלסון,התפאורהוהתלבושות היפות והנוצצות של ארז מעין והתאורה הנכונה והיפה של אורימורג.אולם הסטודיו שינה את צורתו לצורך העלאת המחזמר.לא כל הקהליושב בצורה פרונטלית מול הבמה וחלק מהעלילה מתרחשת במעבר שבין שני האגפים בהם יושבחלק מהקהל. האם שינוי זה הוא לטובה, זאת שאלה אחרת ואם אשפוט מהמקום בואני ישבתי אז התשובה שלילית. נראה לי שזו ההערה  היחידה הלא מחמיאה שאוכל לומר עלההפקה.המוסיקה טובה מאוד,בבימוי הכל זורם בקצב מסחרר. השירהוהמשחק של כל השחקנים מצויינים.ראויות לציון מיוחד שני קליין בתפקיד מאמא ורונה-לי שמעוןבתפקיד ולמה קלי. דנה מיינרט כרוקסי סקסית,צבעה את שערה לבלונד במיוחד עבורהפקה זו,משחקה כרקדנית זמרת כאשת הבוהמה טוב מאוד. רונה -לי כולמה קלי הכוכבת מתנהגת בהתאם,קולה ערב לאוזןומשחקה נהדר.יש הוד והדר בהופעתה. איימוס -ליאור שיקווה משחק את האדם הפשוט הנבוך האוהב אתאשתו בצורה משכנעת . כל צוות הרקדנים זמרים הרב נהדר.הרקדנים טובים לא רק בריקוד אלא גם באקרובטיקה.שיקגו הנו מחזמר שמבוסס על מחזה שנכתב לפני כ85 שנה .העיבודשלו נעשה בברודווי לפני כ40 שנה בערך והפך להיות מצליח ביותר בכל העולם. לאחרשהתפרסם הפך גם לסרט מצליח שזכה לכמה אוסקרים. בארץ הוצג בין השאר בתיאטרון בית ליסין בשיתוף עם האופרההישראלית ב2004 בו הופיעה ריטה בתפקיד רוקסי.תוכן המחזה פשוט וללא סיבוכים. רוקסי הארט נשואה לאיימוס איש אפור והיא מנהלת רומן עם פרדקייסלי שהבטיח להפכה לכוכבת.רוקסי רוצחת את קייסלי כאשר רצתה להיות נאמנה לבעלהולאחר שאמר לה שממנה לא יצא כלום. בבית הסהר היא פוגשת את ולמה קלי- הנאשמת גםברצח. רוקסי מעונינת בפרסום, בתהילה.עורך הדין המגן על שתיהן-עידןממן שחצן,ערמומי רודף כסף.האמת לא חשובה לו ואומר שבית המשפט הוא בסך הכל קרקס-קרקס גדול.משחקו טוב מאוד. הן מערכת המשפט והן העתונאים מוצגים באור שליליביותר. העיתונאים נראים כבובות רודפי הסנזציות. בזמן המשפט כל העתונות עסקה ברוקסי. היא קיבלה את הפרסום בורצתה ומשתפת פעולה עם עורך דינה ותחבולותיו אך ביום פרסום הזיכוי מתרחשת בבית המשפטסנזציה אחרת ורוקסי עצובה כי העיתונאים אפילו לא רצו לצלם אותה כי יש מקרה סנזציוניאחר. לסיכום זהו מחזמר עשוי טוב,מהנה ומבדר.לראות או לא לראות:מומלץ ביותר. נכתב על ידי elybikoret-אלי ליאון ,15/2/2011 09:22 הרוצה לראות תמונות מההצגותמוזמן להכנס לאתרי www.elybikoret.022.co.il אני מזמין אתכם להכנס לאתרי החדשבו ריכזתי ביקורות שכתבתי מ1.6.10 והתפרסמו באתרי אינטרנט שונים בכל שטחיהאמנות,חיבורים שכתב פרופ'יוסי גמזו וחומר אחר.
ביקורות שהתפרסמו לפני 1.6.10אפשר לראות רק באתר שבו פורסמו
הכתובת www.elybikoret.022.co.il

 



תגיות המאמר: ELYBIKORET


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ליאון-elybikoret

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/131362 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/13961 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה26/04/121286 צפיות
10 שירים מצויינים בביצועו בלווי קלידים וגיטרה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121472 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121253 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי27/12/111320 צפיות
קולקטיב הבארוק הישראלי

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי23/12/111249 צפיות
אלברט כהן שר שירי מחזמרים

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223295 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223585 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223323 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205181 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205220 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206156 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192340 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica