חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חייבים לקרוא על אמצעי מניעה לנשים?

מאת: nataly28פוריות20/02/20111561 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יחסי מין ואמצעי מניעה - איך להימנע ממחלות מין? כלמידיה, הריונות ועוד כל מיני צרות שמופיעות בעקבות יחסי מין פזיזים הם לא עניין נחמד. בדיוק בגלל זה, מומלץ לעשות כל מה שאפשר בשביל להישמר.

איזה סוגים של אמצעים למניעת היריון את מכירה? חייבים לקרוא על אמצעי מניעה לנשים?

אי אפשר שלא לדבר על קונדומים, שהרי אחרי הכל אמצעי מניעה זה הינו היחיד מבין כולם שלא רק שמונע היריון אלא גם מונע מחלות מין. חובה להשתמש תמיד בקונדומים כאשר אתם עם פרטנרים פעילים שאינכם יודעים דבר על עברם. המבחר והמגוון של הקונדומים השונים נותן לכם אפשרות למצוא את סוג הקונדומים שימצא חן בעיניכם.

גם הגלולות נגד הריון גרמו למהפיכה, בזכותן היה אפשר לקיים יחסים בלי "מחסומים" ובלי סכנת היריון. היום הן אמצעי נגיש, ולא מעט בחורות משתמשות בו. אולם, אסור לשכוח כי גלולות למניעת היריון לא שומרות מפני מחלות, וכי יעילותן היא לא מוחלטת. אם פיספסת גלולה, או שהקאת לאחרונה - כדאי להפעיל שיקול דעת והשתמשי גם באמצעי מניעה נוסף כדי להיות זהירה.

גלולות נגד הריון - יש מצב חירום?

הריון בלתי רצוי בתקופת ההתבגרות יכול להיות אסון של ממש, ולפני כמה שנים הסיפור היה לא ניתן לפיתרון. כעת בזכות גלולות למניעת הריון לאחר מגע מיני לא מוגן, קיימת אפשרות לבטל את ההריון, ולהימנע מסיבוכים לא נעים. האופציה הזו להשתמש בגלולת הפלא ממש לא מיועדת להיות הרגל שחוזר על עצמו, זהו אינו אמצעי מניעה, רק פיתרון כאשר יש מצב חירום. תמיד מומלץ להיות מודעים לגלולת ה"פלא" ולהכיר את פעולתה, אך אסור להסתמך על הגלולה הזאת בתור אמצעי מניעה יעיל.

הייתם רוצים עוד טיפים בנושא אמצעי מניעה שונים? לטיפים ועוד אינפורמציה אודות אמצעי למניעת הריון, תגלשו באתר http://www.postinor.co.il/. קריאה נעימה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111767 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111901 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111818 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111810 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112555 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111831 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111869 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא פוריות

מאת: ג.ט קראוןפוריות23/09/132994 צפיות
השפעת התזונה על כניסה להיריון . למרות היותנו סובלים מעודף משקל . הגוף פשוט לא יאפשר קליטה להתרחש או המשך היריון אם אין לו את היסודת,, הבסיסי שהוא צריך כדי לקיים את ההריון. נשים רבות פונות לדיאטת סיבים דלת שומן, אמנם הדיאטה תורמת לבריאות ולירידת משקל. ירידה במשקל הוכחה כמגדילה את הפריון, אך ירידה במשקל , אבל בדרך הנ"ל היא רק לעתים נדירות יעילה להגדלת פוריות משום שהיא שוללת מהגוף החלבונים והשומנים הנחוצים לייצור הורמונים הדרושים

מאת: ג.ט קראוןפוריות21/09/131979 צפיות
אי פוריות היא בעיה עולה וגוברת בחברה של היום. כמשהי שחוותה את העניין מקרוב ,אני בחרתי להציג נתונים שיכולים לעודד כל אחת בעולם,שחושבת שהיא לבד במאבק של השגת היריון תקין.. ניסיתי למצוא מידע מדויק בגוגל על כמה הון מושקע לשנה על טיפולי פוריות , ואני כל הזמן מקבלת תוצאות עבור דרכים כדי לממן את טיפולי פוריות . החלק העצוב ביותר הוא כי במקרים רבים , הגוף יכול להפוך להיות בעל פוריות תקינה אם ינתנו לו המשאבים הנכונים . פוריות , כמו כל מחלה , היא פשוט סימן לכך שמשהו לא בסדר בגוף וחייב להיות מטופל. מני

מאת: מיכל פוניפוריות10/07/132119 צפיות
אחרי ארבע שנים של טיפולים הבינה מיכל ש"אני לא יכולה לחכות עוד ש'יעשו עלי' – לא טיפולים, לא ניסיונות, לא הזרעות". היא החליטה להיות אקטיבית והחלה לתרגל את שיטת אביבה. כעבור חמישה חודשים נכנסה להריון

מאת: גולאסופוריות18/06/131838 צפיות
גבר עובר בדיקת זרע. על הגבר למסור זרע לאחר הפרשתו באופן מבוקר. בדיקת זרע כוללת בדיקת איכותו מכמה היבטים: ספירת זרע, צפיפות הזרע בנוזל, המורפולוגיה שלו, והתנועתיות שלו.

מאת: מיכל פוניפוריות21/03/132396 צפיות
למה רק אני לא מצליחה? למה כולן מסביב מצליחות להיכנס להריון בשנייה ורק אני מחכה ומחכה?" למה כולן תוקעות ג'אנק פוד בלי הכרה ורק לי אומרים לאכול נכון? למה כל העצבניות, הנוירוטיות, הוורקוהוליות כבר מזמן בהריון שני ושלישי, ורק לי אומרים, 'כשתירגעי, תצליחי..'?

מאת: אליס פ.סטפןפוריות26/02/132297 צפיות
איך מוגדר אי פוריות,מה זה אי פוריות? מה זה בדיוק בעיות פוריות? הבעיות בכניסה להריון או הבאת ילד, או עם הגעה לסוף הריון הפורה , נופלות תחת ההגדרה של אי פוריות. אי פוריות היא אי היכולת של פרט להיות בהריון, במקרה של נקבות, או אי היכולת לגרום להריון, במקרה של הזכרים. חוסר היכולת של אדם לשאת את הריון לטווח המלא שלו הוא גם זכה לכינוי פוריות. איך תזהה בעיות פוריות? מה הם סימנים לבעיות פוריות?

מאת: פונדקאות המרכז להורותפוריות28/01/139372 צפיות
בשנים האחרונות נפתחו מספר מרכזים המציעים פונדקאות בישראל ובחו"ל. ההיצע מצד אחד מעודד כי יש לגיטימציה רחבה לנושא הפונדקאות אבל מצד שני יש קושי לקבל החלטה איך לעבור את תהליך הפונדקאות בארץ או בחו"ל ? ודרך איזה מרכז ? אנו ננסה לתת לכם טיפים כדי לארגן את ההיצע הרחב לבסיס שממנו תוכלו לבחור את הבחירה הנכונה עבורכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica