חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות גרנוליט זה אומנותי?

עבודות גרנוליט זה אומנותי?

אבן מסוג גרנוליט, היא בעצם אבן מסוג חצץ שבדרך כלל משמשת כשביל כניסה לבניין מגורים או בית פרטי. חוץ משימוש זה יש לאבן מסוג גרנוליט עוד מספר שימושים היא יכולה לשמש בשביל לצפות חומות או בניני מגורים. במיוחד בשנים האחרונות גרנוליט הפכה להיות האבן המיועדת בעיקר כריצוף של גינות של בתים פרטיים, בתים משותפים ושטחים ציבוריים של עיריות וכדומה.

משתמשים באבן הגרנוליט מובא מאיזורים שונים בארץ בעיקר מן הנגב כאשר האבנים מחוברות בזה יוצר משטח מרוצף של גרנוליט. השימוש העיקרי באבני גרנוליט שהן אבני חלוקי נחל שגודלם כגודל שועית.

עבודות גרנוליט על ידי ריצוף גרנוליט זה בעצם יציקת 8 ס"מ בערך של יצקת בטון ועל הבטון יוצקים ציפוי גרנוליט ביובי בערך של שני ס"מ. ציפוי זה של גרנוליט מכיל אבני חלוקי נחל בצבעים שונים ובגדלים שונים. בשלב הבא יוצקים את אבן הגרנוליט ישירות מעל הבטון, ומיישרים את אבני הגרנוליט ומחכים להתקשות.

לאחר מכן שריצוץ הגרנוליט החל להתקשות יש להבריש את הריצוף ולגרד את חומרי הפלדה ואז אבני גרנוליט יפות נראות.

תהליך זה של עבודות גרנוליט מצריך מימנות רבה ומרובה. עבודות גרנוליט, מי שעוסק בהם צריך לגלות מימנות רבה ואחריות רבה. הסיבה היא לגילוי אחריות שכזו היא בשביל לא לפגוע באבני הגרנוליט ובשביל לא לעוקרם מן הריצוף. לאחר מכן יש לשטוף את הריצוף שעשוי מגרנוליט בחומצת מלח שמהולה במים על מנת שינוקו שאריות הבטון וחומרי המלט.

ציפוי גרנוליט זה סוג של אומנות.

יש כניסות כל כך יפות לבתים עד שזה הפך להיות ממש כאומנות. לאבן הגרנוליט מספר רב של גוונים. לאבן הגרנוליט גם מספר רב של גדלים וגם צורות רבות. לכן בעזרת אבני הגרנוליט ניתן ליצורלהיות אפילו יצירת אומנות מעניינת. עיריות רבות ומקומות ממוסדים רבים מזמינים עבודות גרנוליט כאלה משום שזה יפה מעשיר את הנוף.

מחירים של אבני הגרנוליט:

בשביל לעשות עבודות גרנוליט כמובן שצריך לרכוש אבני גרנוליט. אבני הגרנוליט הבהירים יותר זולים מאבני הגרנוליט הכהיים.

יתרונות וחסרונות של גרנוליט.

גרנוליט הוא ריצוף פשוט. גרנוליט מוצגת מתחת לבטון. מה שגם יכול להוות כחיסרון שכן הבטון הוא חומר סופג. במידה וישפך חומר צבעוני על הגרנוליט, אז חבל על כל עבודות גרנוליט שנעשו במקום מפני שברוב המקרים הגרנוליט סופג את הצבע ויהיה קשה מאד להסיר את הצבע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גרנוליט- סנשיין עבודות גרנוליט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנשיין עבודות גרנוליט

מאת: סנשיין עבודות גרנוליטשיפוצים21/08/111317 צפיות
קבלן ריצוף איכותי זה לא פשוט למצוא לפעמים אתם זקוקים לכמה עבודות במקביל. לעיתים אתם זקוקים לעבודות פנימיות בתוך הבית ולפעמים יש עבודות ריצוף גם מבחוץ לבית דהיינו בגינה וכדומה. מה שבטוח צריך למצוא קבלן ריצוף אחראי שיודע היטב מהי העבודה

מאת: סנשיין עבודות גרנוליטשיפוצים02/06/112539 צפיות
הרבה אנשים רוצים רענון בחיים. איך ירעננו את חייהם? יש כמה אפשרויות. דבר ראשון לשנות משהו באדם עצמו במראה שלו. אך להרבה מאד אנשים יש רצון עז לעשות שינוי גדול במראה הבית. יש אנשים שעדיין לא החליפו את השבילים מבטון לכניסה לביתם. ואת הקירות החיצוניים והפנימיים של הבית לא שיפצו מימים ימימה. הפתרון? חיפוי אבן וגם ריצפת גרנוליט.

חיפוי אבן זה בוודאי נושא שמעניין את כל מי שבונה את ביתו. החלטה זו חשובה ובהחלט משמעותית בהתנהלות של הבית והיא יכולה לשנות הכל גם במובן הפרקטי מבחינת ניקיון וגם במובן הפרקטי של ניקיון הקירות. מהבחינה הפרקטית חיפוי האבן מוסיף חוזק לקיר ומבטיח עמידות וחזק לאורך הרבה זמן. בנוסף לזאת חיפוי אבן על הקירות זה מוסיף ליופי של הקירות הבית ובשונה משאר החומרים האבן לא תהרס כל כך בקלות. הבית יעשה יפה יותר ועמיד יותר כמו האבן שבעזרתה נעשה החיפוי.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222801 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223112 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica