חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צריך שיפוץ? גרנוליט וחיפוי אבן זה הפתרון

הרבה אנשים רוצים רענון בחיים. איך ירעננו את חייהם? יש כמה אפשרויות. דבר ראשון לשנות משהו באדם עצמו במראה שלו. אך להרבה מאד אנשים יש רצון עז לעשות שינוי גדול במראה הבית.

יש אנשים שעדיין לא החליפו את השבילים מבטון לכניסה לביתם. ואת הקירות החיצוניים והפנימיים של הבית לא שיפצו מימים ימימה. הפתרון? חיפוי אבן וגם ריצפת גרנוליט.

עבודות גרנוליט- פארק אזורים צומת גהה

שינויים רציניים הם תמיד לטובה, במיוחד שזה קשור לשיפוץ הבית. לא מובן איך בעידן המתקדם שטוף הזיו ההדר והיופי אנשים עדיין נשארים עם ריצפת הבטון חסרת הצורה. התשובה לכך היא ריצפת גרנוליט. פתרון זול יחסית יפה ואסטטי. יש כל כך הרבה גוונים לאבי גרנוליט ולכן כל אחד יכול לבחור את הגוון המועדף עליו, יכול להיות אפשרות יפה וטובה לשלב מספר צבעים וגוונים.

אז מהם אבני גרנוליט בכלל?

אבני גרנוליט הינם אבנים גרוסות במגוון צורות וסוגים. האבנים מוצמדות ומודבקות זו לזה עד שהם יוצרות משטח אחד.

יתרונות מובילים לגרנוליט.

הרבה יתרונות ישנם לעבודות גרנוליט, מלבד העובדהשעבודות גרנוליט הם איכותיות, יפות ואסטטיות עבודות גרנוליט מונעות החלקה בגלל שהאבנים שמצורפות זו לזו יוצרות מרקם מחוספס.לכן מי שיש לו ילדים קטנים או מבוגרים מאד ריצפה זו אידיאלית ביותר למניעת החלקה ומאד בטיחותית יחסית לשאר הסוגים של הרצפות.

בהרבה מקומות שיש יותר סיכויים להחלקה ריצפה זו היא אידיאלית.

בנוסף, אבני הגרנוליט ידועות בכך שאינן סופגות אליהן נוזלים ושמנים. ועוד דבר אבני גרנוליט אינן קולטות שמש כשאר האופציות לריצוף.

בנוסף עוד יתרון נוסף שהיא התחזוקה. לא כל כך קשה לנקות ולתחזק את ריצפת הגרנוליט.

חיפוי אבן- חוף הים בראשון לציוןגרנוליט- כניסה לבית פרטי

חסרונות לרצפת גרנוליט:

  1. לא עמידים לנצח- כעבור זמן מסויים ריצפת גרנוליט עלולים להיסדק ולהישבר.
  2. רטיבות חלקלקה- כאשר ריצפת הגרנוליט רטובה היא מאד חלקלקה.
  3. במידה ומחליקים כאבים- במידה והחליקו בגלל רצפת גרנוליט רטובה הכאביםנוראים וגדולים.

הרבה מקומות ציבוריים כגון: חוף ים, טיילות, פארקים וכו'. מעדיפים את הפתרון הזה לריצוף. מפני שהוא נוח ועמיד יחסית.

מה נעשה בכדישריצוף הגרנוליט יראה יפה כבתחילה?

לרוב נצטרך לשכור שירותי חברה שמתמחה בניקוי משטחים. לחברת הניקיון יש דרכים יחודיות להתמודדות עם משטחי גרנוליט.לאחר שחברת הניקיון סיימה ניתן לעשות איטום לאבני הגרנוליט. ל

חיפוי אבן- ציפי של קירות אדניות וכו' באבנים. יש הרבה סוגים שח אבנים שאיתם עושים עבודות חיפוי אבן. בטוח שחיפוי אבן גם בין אם זה עבור הקירות החיצוניים ובין אם זה לקירות הבית החיצוניים

האבנים לחיפוי קירות החיצוניים אמורות להיות עבות יותר ומסיביות יותר.

אבן לחיפוי אבן לקירות הבית הפנימיות יכולות להגיע לעובי של 4 סנטימטר. האבן לחיפוי חיצוני אמורה להיות יותר עמידה וחזקה ומבודדת מנוזלים ומחום.

האבנים לחיפוי קירות הבית הפנימיים יהיו יותר דקות אחרת יסבכו את ההדבקה על הקירות. חיפוי אבן מאבנים טבעיות ברור שזה יותר יפה אך יותר יקר.

כמו לכל דבר בעולמינו יש לחיפוי אבן יתרונות וחסרונות עליהם נרחיב במאמר הבא.

לסיכום: יש הרבה דרכים לעשות שינוי מהותי לנראות הבית. עם שיפור המראה החיצוני של הבית כנראה שגם ההרגשה תשתפר. דרכים משמעותיות להפוך את הבית והחצר ליפים יותר הן: חיפוי אבן וחיפוי גרנוליט.

 



תגיות המאמר: חיפוי אבן, גרנוליט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גרנוליט- סנשיין עבודות גרנוליט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנשיין עבודות גרנוליט

מאת: סנשיין עבודות גרנוליטשיפוצים21/08/111317 צפיות
קבלן ריצוף איכותי זה לא פשוט למצוא לפעמים אתם זקוקים לכמה עבודות במקביל. לעיתים אתם זקוקים לעבודות פנימיות בתוך הבית ולפעמים יש עבודות ריצוף גם מבחוץ לבית דהיינו בגינה וכדומה. מה שבטוח צריך למצוא קבלן ריצוף אחראי שיודע היטב מהי העבודה

חיפוי אבן זה בוודאי נושא שמעניין את כל מי שבונה את ביתו. החלטה זו חשובה ובהחלט משמעותית בהתנהלות של הבית והיא יכולה לשנות הכל גם במובן הפרקטי מבחינת ניקיון וגם במובן הפרקטי של ניקיון הקירות. מהבחינה הפרקטית חיפוי האבן מוסיף חוזק לקיר ומבטיח עמידות וחזק לאורך הרבה זמן. בנוסף לזאת חיפוי אבן על הקירות זה מוסיף ליופי של הקירות הבית ובשונה משאר החומרים האבן לא תהרס כל כך בקלות. הבית יעשה יפה יותר ועמיד יותר כמו האבן שבעזרתה נעשה החיפוי.

אבן מסוג גרנוליט, היא בעצם אבן מסוג חצץ שבדרך כלל משמשת כשביל כניסה לבניין מגורים או בית פרטי. חוץ משימוש זה יש לאבן מסוג גרנוליט עוד מספר שימושים היא יכולה לשמש בשביל לצפות חומות או בניני מגורים. במיוחד בשנים האחרונות גרנוליט הפכה להיות האבן המיועדת בעיקר כריצוף של גינות של בתים פרטיים, בתים משותפים ושטחים ציבוריים של עיריות וכדומה. משתמשים באבן הגרנוליט מובא מאיזורים שונים בארץ בעיקר מן הנגב כאשר האבנים מחוברות בזה יוצר משטח מרוצף של גרנוליט. השימוש העיקרי באבני גרנוליט שהן אבני חלוקי נחל שגודלם כגודל שועית.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232606 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica