חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמירה ואבטחה זה IN

מאת: א.שמשאבטחת הבית22/02/2011775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר המושג של חברת אבטחה באסוציאציה של הרבה אנשים היה קשור לאבטחת אישים במדינות שונות בכלל ובמדינת ישראל בפרט. כיום כל כך הרבה גופים משתמשים בשירותיה של חברת אבטחה. שמירה ואבטחה היום זה דבר מאד בסיסי עבור כל חברה שיש לה ציוד יקר ערך. ואפילו על בתים פרטיים שיש אליהם סכנת פריצה וחדירה של גורמים בלתי רצויים.

כיום לצערנו כמעט כל חברה או ארגון זקוקים לשירותי שמירה ואבטחה ביעילות מירבית בכדי שיעזרו להם לשמור על הרכוש שלהם.

חברת אבטחה מקצועית תעביר את המאבטחים שלה הכשרה מקצועית ויסודית בעזרת מיטב המכשור המקצועי שיעזור לחברת האבטחה ליצור מערכת שמירה ואבטחה. לחברת אבטחה מהימנה יהיה אישורים ספצפים שמעונקים על ידי גורמים ממשלתיים.

יש הרבה מקרים שחברות או אישים יצטרפו לשרותיה של חברת אבטחה:

1. אבטחת אישיים- אנשים שידועים בציבור או אישיים שנשקפת סכנה לחייהם. גם לאנשים שלא נשקפת סכנה לחייהם חברת האבטחה מעניקה שומר צמוד שמונע מכל אדם זר להתקרב לאישיות עליה הוא מגן.

2. אבטחת אירועים- היום המושג של שמירה ואבטחה התרחב והוא מתקשר גם לשמירה ואבטחה על אירועים מסויימים דבר שלא היה בתודעה בעבר. יש חברות אבטחה רבות שמשקיעות במאבטחים שלהם על מנת שיהיו מקצועיים יותר ויתנו מענה מספק לכל נושא זה של שמירה ואבטחה. רמת האבטחה באירוע חייב להיות מתאים ומספק דיו לסוג האירוע. בדרך כלל אבטחת אירועים יהיה אירוע חד פעמי שנערך מספר שעות או מספר ימים.

3.אבטחת איזורים- חברת אבטחה מקצועית תדע לספק אבטחת ישובים, מתחמים או איזורים. בדרך כלל חברת אבטחה בישוב תפעיל מוקד אבטחה עירוני (106). בנוסף חברת אבטחה שמגינה על ישוב תפעיל מחסום ותבדוק כניסה ויציאה של אזרחים וכו'.

4.אבטחת מוסדות- חברות שמירה ואבטחה מספקות שירותים לגופיים מסוימים מוכרים או איזוריים. כגון אבטחת מוסדות חינוך וכו'.

5. אבטחת משלחות- בעת כנסים של אנשים רבים במסגרת ארגון כלשהו או תחרות נערך מערך שמירה ואבטחה על משלחות שונות או גופים שונים.

לסיכום: בימינו למושג חברת אבטחה יש הרבה עבודה שבעבר לא הייתה לה. חברת האבטחה וודאי נהנת ומרוצה מהמצב החדש ואנחנו, יכולים רק להצטער על המצב הירוד של שמירה ואבטחה באופן טבעי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבטחה- א.שמש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת א.שמש

מאת: א.שמשעסקים - כללי16/08/11756 צפיות
אבטחת מוסדות זה לא משהו פשוט. בכל מדינה ומדינה נדרשים מאמצים מסויימים על מנת לדאוג לאבטחת מוסדות.. ומה יגידו אזובי הקיר? במיוחד במדינות שהן בסיכון גבוה מבחינה בטחונית נדרשים מאמצים מסויימים על מנתלדאוג לכל נושא הביטחון. אבטחת מוסדות אף מהוגנים בחוק מחייבת משרדים מסויימים, מסגרות חינוכיות, משרדיים ממשלתים וכל מקום ציבורי אחר לשכור שירותי אבטחה.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201626 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201323 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201194 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191547 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191969 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181801 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181448 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica