חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפליקציות ישראליות

אפליקציות לאייפון, רובכם המוחלט שקנה אייפון שואל את עצמו שאלות מאיפה אני משיג אפליקציות בחינם, איך אני לא משלם על משחקים או יישומים שאני רוצה , התשובה מאוד פשוטה אך מאוד ארוכה במאמר שלפניכם .

ראשית בכדי להשיג אפליקציות לאייפון בחינם, יש לבדוק ברשת איזה אתרים ישראלים או אתרים בחול מציעים שירותים של מידע על כל מה שמתרחש בעולם האפליקציות לאייפון.כאמור יש מאות אלפי אתרים בחול המסקרים מידי יום אפליקציות לאייפון, חלקם מסקרים אפליקציות בתשלום חלקם מסקרים אפליקציות בתשלום וחלקם מסקרים גם אפליקציות בחינם וגם בתשלום.

הכי טוב זה להתמקד באתרים המסקרים אך ורק אפליקציות לאייפון בחינם ובתשלום וזאת למה ? מכיוון שהמון מפתחי אפליקציות בד"כ שהם מעלים משחקים או כל יישום אחר הם מבקשים תשלום של כמה דולרים, אך לאחר מכן הם מורידים את המחיר ולבסוף "נותנים" אתמשחקים לאייפון או היישום בחינם.

המשחקים הטובים ביותר ברשת הם לא בהכרח הגרועים ביותר, ישנם המון אפליקציות לאייפון בחינם שהם מאוד טובים ומאוד מושקעים, מדוע מפתחי האפליקציות לאייפון משקיעים מיליוני שקלים במשחקים ומעלים אותם לחנות של אפל, הנקראת והידועה בשם אפסטור .ראשית ישנה סברה כי אפל משלמת למפתחי האפליקציות לאייפון כסף, המון כסף בכדי "שימלאו" את החנות הוירטואלית של אפל בהמון אפליקציות, אך טענה זו כבר לא רלוונטית כיום, מכיוון שלאפל יש כבר למעלה מ 290,000 אלף משחקים יישומים ועוד המון פיתוחים מעניינים בחנות של האפליקציות שלה .

בכל מקרה מה שמומלץ לעשות בכדי למצוא אפליקציות לאייפון חינם זה להכנס לאתר theiphoner.co.il ולהתעדכן מדי יום באפליקציות שעולות לאתר ע"י צוות הסוקרים המקצועי הפעיל באתר, האתר מסקר מדי יום עשרות אפליקציות לאייפון בחינם,והמון אפליקציות ישראליות לאייפון.

זהוא לבנתיים במאמר הבא אסקר איך מפורצים אייפון .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים SEO TANK

מאת: קידום אתרים SEO TANKמשחקי אונליין28/03/111577 צפיות
כולם רוצים את המכשיר הנחשק אייפד 2, מדוע מה רע באייפד 1 ? אני רוצה להזמין את האייפד החדש מארצות הברית,אך הבנתי שזה תהליך מסורבל מידי

מאת: קידום אתרים SEO TANKמשחקי אונליין28/03/111340 צפיות
כולם רוצים את המכשיר הנחשק אייפד 2, מדוע מה רע באייפד 1 ? אני רוצה להזמין את האייפד החדש מארצות הברית,אך הבנתי שזה תהליך מסורבל מידי

מאת: קידום אתרים SEO TANKמשחקי אונליין24/03/111309 צפיות
כולם רוצים את המכשיר הנחשק אייפד 2, מדוע מה רע באייפד 1 ? אני רוצה להזמין את האייפד החדש מארצות הברית,אך הבנתי שזה תהליך מסורבל מידי צריך להיכנס לאי ביי ולחפש שם איזשהו מבצע טוב ואז יש תחרות מי יציע את המחיר הטוב ביותר לאייפד

מאת: קידום אתרים SEO TANKרכב27/02/112343 צפיות
תמיד רציתם לדעת מהי צריכת הדלק של הרכב שלכם, כמה הרכב שותה ,האם הוא חסכוני בדלק האם הרכב מזהם את האוויר הא הרכב ירוק או לא . כל זאת במאמר הבא .

מאת: קידום אתרים SEO TANKרכב27/02/111302 צפיות
תמיד רציתם לדעת מהי צריכת הדלק של הרכב שלכם, כמה הרכב שותה ,האם הוא חסכוני בדלק האם הרכב מזהם את האוויר הא הרכב ירוק או לא .

מאת: קידום אתרים SEO TANKמשחקים באינטרנט26/02/111126 צפיות
כולנו מכירים את המשחק וכמו שאמרתי על המשחק Doodle Jump, המשחק הוא אותו משחק רק העלילה השתנת. אבל סך הכול הגראפיקה מאוד טובה והעלילה כיפית עם כל במוזיקת רקע והמשחק מאוד ממכר. עוד 6 ימים חג הHalloween וכל החברות כבר בהכנה, וחלקם כבר שחררו משחקים/עדכונים חדשים לכב

מאת: קידום אתרים SEO TANKמשחקים באינטרנט24/02/111826 צפיות
אפליקציות לאנדרואיד נועדו לשמש את אלו שלא נפל בחלקם לקנות אייפון. אז איך זה עובד ?

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138287 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138239 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138175 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132159 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138224 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica