חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרכים שונות לביצוע הגדלת חזה

Normal 0false false falseEN-US X-NONE HE/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-bidi-font-family:Arial;}

ניתוחים פלסטיים נחשבים והם גם משמשים בתור טיפולים אסתטיים, אשר הם כוללים בהם תחומים שונים כמו: הגדלת חזה, הרמת חזה, בוטוקס, מילוי קמטים וכדומה.

כאשר בחורה מחליטה לבצע ניתוח של הגדלת חזה, היא לפני ביצועו של הניתוח מתייעצת עם מנתח פלסטי אשר הינו מומחה בתחום, כי יש לו ניסיון של שנים רבות בעשיית ניתוחים אילו של טיפולים אסתטיים.

כאשר מבצעים טיפולים אסתטיים של הגדלת חזה ניתן הסברו של מנתח פלסטי, אשר מסביר את שיטת ביצוע החתך בגופה של המנותחת. וכיצד יתנהל ניתוח הגדלת חזה.

ישנן שלוש שיטות לביצוע החיתוך בעת ביצוע של ניתוח הגדלת חזה, שיטת החיתוך נקבעת לפי מיקומו של החתך, אשר דרכו יוכנס השתל לגופה של המנותחת.

*ביצוע ניתוח הגדלת חזה בעזרת הכנסתו של השתל דרך חתך אשר נעשה סביב הפטמה – יתרון משמועתי אשר בולט מאוד בשיטה זו הינו, כך נוצרת הסתרה מינימלית של התפר ונעשה צמצום משמעותי באפשרות כי יהיה ניתן בכלל לראות כי אכן האישה עברה הגדלת חזה.

*ניתוח הגדלת חזה במקרה זה נעשה על ידי הכנסת השתל דרך חתך אשר נעשה מתחת לפני השד – שיטה זו הינה מועדפת על מספר רב של מנתחים פלסטיים, הם עושים חתך ברוחב של בערך 5 ס"מ. אשר חתך זה נעשה תחת השד בנקודת החיבור בגוף, לאחר מכן מנתח פלסטי תופר נקודה זה.

*ניתן לבצע הגדלת חזה באמצעות חתך אשר עושים אותו מתחת לפני הזרוע – במצב זה מחדירים את השתל מתחת לחתך שנשעה בזרוע, וכמובן שנעזרים במכשיר מיוחד, אשר יש בו מצלמה זעירה שדרכה ניתן לראות מה קורה בתוך הגוף של האישה אשר אותה מנתחים. במידה שאכן בוחרים לבצע את ניתוח הגדלת חזה בשיטה של החדרת השתל דרך חתך שנעשה בזרוע, לא תישאר שום צלקת באזור החזה, אשר היא תעיד "ותסגיר" את האישה המנותחת כי אכן היא ביצעה ניתוח של הגדלת חזה.

מכאן ניתן להבין כי, ברור לנו שמבין שלוש שיטות אילו מנתח פלסטי הוא זה אשר ייבחר בסופו של דבר את השיטה שהכי מתאימה למנותחת לפי מבנה גופה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעיין זלי

מאת: מעיין זליריהוט 14/11/11798 צפיות
כאשר אנו רוצים לעשות עיצוב חדרי ילדים, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שבנוסף לנושא של עיצוב חדרי ילדים יש לדאוג כי החדר יהיה נוח ויענה על הצרכים של הילד, הרי מה שווה חדר שהוא מעוצב בלי ילדים בתוכו.

מאת: מעיין זלילימודים אקדמאיים13/11/11868 צפיות
כאשר יש לכם את הצורך לבצע הקלטות שיחה אתם חייבים לבצע תמליל שיחה בשביל שיהיה יעיל מה שהקלטתם ומובן כיוון שלפעמים מרוב רעש ההקלטה לא תצא מובנת וכתוצאה מכך היא לא שווה.

מאת: מעיין זליבידור ופנאי - כללי23/10/11873 צפיות
כאשר אתם מארגנים מסיבת יום הולדת חשוב לדאוג לקחת קוסם בבאר שבע או קוסם בדרום בשביל שיהיה לכם מסיבה פשוט שיגעון, כמובן שיש מבחר גדול של קוסמים אבל חשוב שתדאגו לקחת מי שהכי טוב.

מאת: מעיין זליפילאטיס27/09/111165 צפיות
אפשר לראות שבזמן האחרון הרבה גברים עושים אימון של פילאטיס, מאוד חשוב לדעת כי אימון זה תורם להם רבות החל מזרימת דם תקינה, כאבי גב ועוד ברור שכל אחד ייבחר האם לבצע את האימון עם קבוצה או עם מאמן כושר פרטי.

מאת: מעיין זלישיפוצים26/09/11755 צפיות
כיום מספר רב מאוד של אנשים עושים שיפוצים בבית, מסיבה זו מאוד חשוב בעת עשיית עבודות שיפוצים לקחת לשם כך בעל מקצוע כדי שהעבודות יתבצעו על הצד הטוב ביותר ולא יהיה לנו נזקים בבית בגלל השיפוץ.

מאת: מעיין זליבר אירועים25/09/11767 צפיות
כאשר אתם יודעים שמתקרבים ימי הולדת במרכז או מסיבות בר מצווה באזור המרכז אתם צריכים שיש חברה שהיא דואגת לעשות הפקות אירועים בתל אביב מאוד מומלץ לקחת אותה לאירוע שיהיה מושלם.

מאת: מעיין זליהפקת אירועים13/09/111154 צפיות
כאשר אתם צריכים לארגן ימי הולדת בשרון או ימי הולדת במרכז אתם יכולים לעשות לילדכם אירוע אשא הוא יהיה ייחודי אשר בו אתם תדאגו להביא את הילדים אל תחנת הרדיו שם הם יחגגו את יום ההולדת בצורה המושלמת ביותר שיש.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183981 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184252 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica