חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ויזה לארצות הברית

כל אזרח אשר בידו רק דרכון ישראלי מחוייב בהוצאת ויזה לארצות הברית, זאת במיוחד לאור התקנות שהוחמרו במדינה זו לאחר אירועי ספטמבר 2001.

תהליך הבקשה ויזה לארצות הברית כולל מספר שלבים שהראשון בהם מתחיל בכניסה לאתר שגרירות ארצות הברית ומענה על טופס מיוחד המכונה DS160  וכן על שאלון באנגלית. לאחר מכן יש להמציא מסמכים שונים וכן דרכון ותמונות, ובהמשך לקבוע מועד ריאיון בשגרירות ארה"ב. בסופו של דבר יש לגשת עם כל החומר לריאיון הנערך כאמור בבניין שגרירות ארה"ב. מטרתו של ריאיון זה הינה לאמת את כוונת נסיעתו של מבקש ויזה לארצות הברית, שכן סוגי השהות המותרים לרוב הם שהות בארה"ב למטרת נופש או ביקור. מבקשי ויזה לארצות הברית אינם יכולים ברוב המקרים לקבל את הויזה עבור הגירה או השתקעות של ממש.

מבחינת טפסים, בנוסף לפריטים האחידים לכל מבקשי ויזה לארצות הברית כגון תמונות, אגרת תשלום ויזה ומסמכים המעידים על קשרים בארה"ב אם קיימים, ישנם מסמכים ואישורים הייחודיים לאוכלוסיות מסויימות של מבקשי ויזה לארצות הברית: כך למשל סטודנטים צריכים להגיש אישור קבלה ללימודים וקבלה על תשלום שכר לימוד.

מבקשי ויזה לארצות הברית שהם עובדים שכירים צריכים להגיש אישור מעסיק לגבי תאריך חזרה שהוסכם עליו עם המעסיק וכן תלושי משכורת מהחודשים האחרונים. עובדים עצמאיים המבקשים ויזה לארצות הברית צריכים להמציא רישיון עסק ואישור של רואה חשבון לגבי סוג העסק, הותק וכן טווח רווחים.

לגבי הריאיון – מיקום הריאיון הינו בדרך כלל בבניין שגרירות ארה"ב בתל אביב. עם זאת, תושבי ירושלים, ההתנחלויות, רצועת עזה ואיזורי יהודה ושומרון מוזמנים לריאיון בקונסוליה האמריקאית בירושלים. הריאיון בשגרירות הינו אישי ומחייב התייצבות. עם זאת מבקשי ויזה לארצות הברית שגילם עד גיל ארבע עשרה או מעל גיל שמונים יכולים לצרף בקשתם לבני המשפחה האחרים.

ההמלצה היא להגיע לריאיון אפילו לפני הזמן שנקבע ולהיות מצויידים בכל המסמכים הנדרשים, הטפסים והשאלון. כמו כן חשוב לתת תשובות אמינות ולהיות מדוייקים בכל הפרטים – במיוחד אלו הקשורים למטרת השהות, שכן בריאיון נבדקת מטרתה האמיתית של הנסיעה.    

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131780 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131828 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131637 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132085 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131536 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131679 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131675 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222268 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221861 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211653 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206050 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181889 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172120 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica