חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת זיכרון למחשב נייד

לאורך זמן, הזיכרון הפנוי של המחשב הנייד שלנו ילך ויתמעט כתוצאה מהתקנות של יישומים רבים על המחשב הנייד והביצועים, איך לומר בעדינות, יורדים פלאים. אתם בוודאי מכירים את ההרגשה בזמן שאנחנו רוצים להתקין תוכנה חדשה ונוצצת ואז מקבלים הודעה שלא ניתן להתקין אותה עקב מחסור בזיכרון? אז זהו שהתקנת זיכרון למחשב נייד זה לא סיפור מסובך.

את המהירות ואת הביצועים של המחשב הנייד ניתן לשפר על ידי שדרוג או התקנה של זיכרון נוסף. ובכן, למה לשדרג את הזיכרון למחשב הנייד?

התקנת תוכנות חדשות במחשב תופסות יותר ויותר מקום בזיכרון המחשב הנייד שלנו וכל תוכנה בתורה יכולה להפוך את המחשב הנייד שלנו לאיטי בצורה בלתי נסבלת. לפעמים כל נפח הזיכרון תפוס על ידי תוכנה או שתיים הפועלות ברקע ומה שנשאר להפעלת מערכת ההפעלה אינו מספק ואף לעיתים מגיע מתחת לסף המינימום של המחשב. אז אנחנו מקבלים הודעה ממערכת ההפעלה כי הזיכרון שנשאר לנו במחשב הוא מתחת למינימום כדי להפעיל את מערכת ההפעלה בצורה תקינה. במצב כזה, שדרוג הזיכרון במחשב הנייד יועיל מאוד בכדי להריץ את היישומים שלנו באופן יעיל ומהיר.

בדיקת סוג הזיכרון המותקן במחשב

לפני שנתחיל עם תהליך ההתקנה, חשוב לדעת את כמות הזיכרון המותקנת כרגע בתוך המחשב הנייד שלנו. זאת ניתן לדעת על ידי בדיקת מאפייני המערכת.

האם ניתן להוציא בקלות את מודול הזיכרון? מודול הזיכרון של המחשב הנייד בדרך כלל נגישים, אם כי ישנם מחשבים ניידים - בעיקר ישנים שהגישה למודולי הזיכרון שלהם אינה ומצריכה עזרה מקצועית יותר.

בחר את החנות המתאימה

לאחר שבדקנו את כמות הזיכרון המותקנת בתוך המחשב הנייד, הפעולה הבאה שאנחנו צריכים לבצע היא לרכוש את מודול הזיכרון. ישנן חנויות מקוונות שונות המציעות זיכרונות למחשבים ניידים שונים. כלל האצבע הוא שאם אנחנו רוצים לבצע את העסקה הטובה ביותר עבורנו אזי עלינו לבצע סקר שוק נרחב.

זה ממש קל!

רוב האנשים שיש להם גישה למחשבים יכולים לספר לכם כי אתם לא צריכים להזמין טכנאי מחשבים כדי להתקין את הזיכרון בתוך המחשב הנייד. זה ממש קל. הדבר הראשון שיש לעשות הוא לבדוק את הכמות המקסימלית של הזיכרון שניתן להתקין המחשב הנייד ע"פ נתוני היצרן, שם גם נוכל לאמת את המידע שלנו על המהירות וסוג הזיכרון שאנחנו צריכים, יחד עם מספר חריצי זיכרון שיש בדגם המחשב הנייד שלנו.

כבו את המחשב הנייד והפכו אותו. הסירו את הסוללה. לאחר מכן פתחו את מכסה מודול הזיכרון. ברוב המחשבים הניידים, המכסה ממוקם בחלק התחתון של המחשב הנייד. אם אינכם יכולים למצוא את המכסה, אז פנו אל אתר היצרן, שם תוכלו למצוא עוד מידע היכן מודול הזיכרון של המחשב הנייד נמצא. הסירו את הברגים ואת מכסה המודול. אם אתם משדרגים או מחליפים את מודול הזיכרון שאתם משתמשים כעת, שימו לב כי צריך להוציא את מודול הזיכרון מהחריץ בו הוא נמצא בזהירות, תוך כדי הטייתו בזוית כלפי מעלה. לאחר מכן הכניסו את מודול הזיכרון החדש אל חריץ ההרחבה הפנוי תוך כדי הטיית המודול בזוית כלפי מעלה. לאחר שאבטחנו את מודול הזיכרון במקומו, נכסה את מודול הזיכרון עם המכסה ונבריג חזרה את הברגים למקום. לבסוף, נחזיר את הסוללה למקומה. תהליך התקנת הזיכרון למחשב נייד הושלם.

כל הכתוב במדריך זה הינו בגדר המלצה בלבד. הכותב אינו אחראי לנזקים ישירים ו/או עקיפים שיכולים להיגרם למחשב הנייד ו/או למידע המאוכסן בו ו/או לסביבתו כתוצאה מביצוע ההנחיות הכתובות במדריך זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעוניינים במדריכים וטיפים נוספים? בקרו אותנו באתר "עזרה אונליין" בכתובת http://www.ezraonline.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עזרה אונליין

מאת: עזרה אונלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/02/111155 צפיות
בימינו אנו, כמעט לכל אחד יש מחשב אחד בבית ובמקרים רבים אף יותר ממחשב אחד. עם האפשרויות הבלתי מוגבלות שהאינטרנט מציע לנו כגון: אימיילים, מסרים מידיים, רשתות חברתיות וכו' כאמצעי לתקשורת, זה ברור מדוע לרוב האנשים יש לפחות מחשב אחד.

מאת: עזרה אונלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי06/02/111386 צפיות
אם יש לך מחשב איטי מאוד? מחשבים לאורך זמן, כמו כל מכשיר אלקטרוני אחר, מתחילים ל"גמגם" או במקרה הזה להאט לאחר שימוש ממושך בהם. אבל שלא כמו בכל מכשיר אלקטרוני אחר, מחשב איטי ניתן לתיקון מבלי לקחת אותו לטכנאי מחשבים ובזבז זמן יקר.

מאת: עזרה אונלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי12/01/111227 צפיות
תיקון מחשבים מצריך התייחסות למספר לא קטן של גורמים. במאמר זה אשתדל לעמוד על שני גורמים עיקריים שצריכים את ההתייחסות של טכנאי מחשבים ולאחריות של בעל המחשב בכדי להגן על מחשבו ולשמור על ביצועים תקינים.

מאת: עזרה אונלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי25/12/101007 צפיות
טכנאי מחשבים הוא האדם הראשון אליו פונים בעלי המחשבים האישיים כאשר הם נתקלים בבעיה. טכנאי מיומן יוכל להתמודד עם רוב תקלות חומרה ותוכנה, אלא אם כן ישנה בעיה מהותית במחשב ואז נאלצים לשלוח את המחשב לתיקון אצל היצרן.

מאת: עזרה אונלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי08/12/10989 צפיות
בוא ללמוד איך בעזרת מספר שלבים פשוטים תוכל לאחות את הכונן הקשיח שלך ולהאיץ את ביצועי המחשב

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213113 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187597 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187734 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187698 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183489 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182369 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181921 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica