חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לך מחשב איטי? יכולות להיות לכך מספר סיבות

אם יש לך מחשב איטי מאוד?

מחשבים לאורך זמן, כמו כל מכשיר אלקטרוני אחר, מתחילים ל"גמגם" או במקרה הזה להאט לאחר שימוש ממושך בהם. אבל שלא כמו בכל מכשיר אלקטרוני אחר, מחשב איטי ניתן לתיקון מבלי לקחת אותו לטכנאי מחשבים ובזבז זמן יקר.

אתה בוודאי שואל את עצמך כיצד? זאת ניתן להשיג באמצעות תפעול תקלות באופן עצמאי, או שמומחה מחשוב מתחבר אל המחשב מרחוק דרך האינטרנט ופותר את התקלה. זאת מכיוון שמרבית התקלות במחשב האישי הן בעיות תוכנה הניתנות לתיקון מרחוק.

ישנן מספר סיבות למחשב איטי, אלה כוללות וירוסים, תוכנות ריגול, בעיות זיכרון, או בעיות בעורך הרישום (Registry). אלה הם הסיבות העיקריות.

הנה מה שאתה צריך לעשות כדי לפתור באופן עצמאי את התקלה:

1.      לסרוק את המחשב לאיתור וירוסים או תוכנות ריגול. אלה יכולים לגרום נזק חמור מחשב. הווירוס יכול לצרוך גם הרבה כוח עיבוד (של המעבד) או לשנות ולהסיר קבצים של מערכת ההפעלה. כאשר הווירוס צורך כוח עיבוד ומאט את המחשב כל כך, ייתכן כי פתיחת תיקיות במחשב תארך לנצח.

2.      בניגוד לווירוס שיכול למחוק קבצים חשובים, כאשר מדובר בתוכנות ריגול המקרה שונה. תוכנות ריגול פועלות ברקע ואתה לא יכול לראות אותם. הן בעיקר משמשות לאיסוף מידע אישי לרבות פרטי כרטיס אשראי, סיסמאות ומידע אישי אחר. הן פועלות, בדרך כלל, להשגת שמות משתמש וסיסמאות ולרגל אחר הרגלי הגלישה שלנו באינטרנט. גם תוכנות אלה צורכות הרבה משאבי עיבוד, וכתוצאה מכך המחשב מאט מאוד ולא תצליח לבצע שום פעולה במחשב כי הוא פשוט קופא! תוכנות ריגול אלה נפוצות מאוד. הדרך הטובה ביותר להתמודד איתן היא באמצעות תוכנות אנטי ריגול ואנטי וירוס.

3.      בדוק את הזיכרון של המחשב. זיכרון מלא במחשב היא בעיה נפוצה. גם אם מותקן במחשב שלנו הרבה זיכרון, במידה והוא יהיה תפוס על ידי תוכנות שעובדות ברקע, זה לא ממש יעזור לנו. התוכנות שפועלות ברקע, מופעלות באופן אוטומאטי עם עליית המחשב, ומתחילות להשתמש בזיכרון ברגע שהמחשב מופעל. הפתרון הטוב ביותר הוא להפסיק את הפעלת התוכנות הללו בעת עליית המחשב. תוכנות שאתה כלל לא משתמש בהן – מומלץ להסיר אותן דרך לוח הבקרה. פעולות אלה יפנו את זיכרון המחשב ולא תצטרך להשלים עוד עם מחשב איטי.

4.      סיבה נוספת שיכולה לגרום לביצועי מחשב איטיים יכולה לנבוע מבעיות ברישום (Registry). בעיות אלה יכולים להיגרם על ידי הסרת תוכנות המותקנות במחשב, תוכנות זדוניות, תוכנות ריגול, או וירוסים. בעיות ברישום אינן נובעות בדרך כלל מבעיה אחת, אלא מהצטברות של שגיאות על פני כלל מערכת הרישום, שיכול להיגרם גם על פני תקופת זמן ארוכה.כאשר אנו מסירים תוכנות לגיטימיות, לרוב הן משאירות אחריהן "עקבות" בערכי הרישום שאינן נדרשות עוד. התוצאה של כל אלה היא מחשב איטי מאוד שלא ניתן לעבוד איתו בצורה תקינה. הפתרון הוא להוריד תוכנת סריקה למערכת הרישום ולהסיר את הערכים המיותרים, והיא גם תעזור לך לתקן את הבעיות באופן אוטומטי ובמהירות בתוך דקות.

למדריכים וטיפים נוספים בקרו אותנו באתר "עזרה אונליין" בכתובת http://www.ezraonline.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעוניינים במדריכים וטיפים נוספים? בקרו אותנו באתר "עזרה אונליין" בכתובת http://www.ezraonline.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עזרה אונליין

מאת: עזרה אונלייןמחשבים ניידים24/02/111118 צפיות
לאורך זמן, הזיכרון הפנוי של המחשב הנייד שלנו ילך ויתמעט כתוצאה מהתקנות של יישומים רבים על המחשב הנייד והביצועים, איך לומר בעדינות, יורדים פלאים. אתם בוודאי מכירים את ההרגשה בזמן שאנחנו רוצים להתקין תוכנה חדשה ונוצצת ואז מקבלים הודעה שלא ניתן להתקין אותה עקב מחסור בזיכרון? אז זהו שהתקנת זיכרון למחשב נייד זה לא סיפור מסובך.

מאת: עזרה אונלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/02/111155 צפיות
בימינו אנו, כמעט לכל אחד יש מחשב אחד בבית ובמקרים רבים אף יותר ממחשב אחד. עם האפשרויות הבלתי מוגבלות שהאינטרנט מציע לנו כגון: אימיילים, מסרים מידיים, רשתות חברתיות וכו' כאמצעי לתקשורת, זה ברור מדוע לרוב האנשים יש לפחות מחשב אחד.

מאת: עזרה אונלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי12/01/111227 צפיות
תיקון מחשבים מצריך התייחסות למספר לא קטן של גורמים. במאמר זה אשתדל לעמוד על שני גורמים עיקריים שצריכים את ההתייחסות של טכנאי מחשבים ולאחריות של בעל המחשב בכדי להגן על מחשבו ולשמור על ביצועים תקינים.

מאת: עזרה אונלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי25/12/101007 צפיות
טכנאי מחשבים הוא האדם הראשון אליו פונים בעלי המחשבים האישיים כאשר הם נתקלים בבעיה. טכנאי מיומן יוכל להתמודד עם רוב תקלות חומרה ותוכנה, אלא אם כן ישנה בעיה מהותית במחשב ואז נאלצים לשלוח את המחשב לתיקון אצל היצרן.

מאת: עזרה אונלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי08/12/10990 צפיות
בוא ללמוד איך בעזרת מספר שלבים פשוטים תוכל לאחות את הכונן הקשיח שלך ולהאיץ את ביצועי המחשב

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195911 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189114 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183058 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181960 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171668 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171767 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171777 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica