חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי צריך הרחבת ספורט חורף לביטוח נסיעות לחו"ל?

מאת: Gonen Gordonביטוח נסיעות26/02/20111320 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל סטנדרטיות מגיעות ללא הרחבות שהן ועם החרגות רבות המגדירות מצבים אשר אינם מכוסים על ידי פוליסת הביטוח. המצבים שאינם מכוסים הם למרבה הצער המקרים בעלי הסיכון הגבוה יותר לקרות - החמרה במצבים רפואיים קודמים, עיסוק בפעילויות אשר יש עימן סיכון וכו'. במקרים רבים חשוב לבדוק את פוליסת הביטוח שנרכשה ולוודא כי אתם והטיול אשר אתם מתכננים נכללים במסגרת הכיסוי שמציעה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל.

כיוון ובימינו רבים נוסעים תוך הפעלת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הסטנדרטית המוצעת על ידי חברות האשראי כשירות לבעלי כרטיסי אשראי, רבים אינם מודעים לכך כי הרחבות אלו אינן נכללות באופן אוטומטי בפוליסה אשר בידם. הנתונים מצביעים על כך שמרבית הנוסעים לחו"ל מצטיידים בפוליסות מעין אלו.

נוסעים נוספים שעליהם לבדוק את פוליסת ביטוח נסיעו לחו"ל שבידם הם אנשי עסקים אשר פוליסת ביטוח הנסיעות שלהם הופקה על ידי מקום העבודה. במקרים רבים פוליסה מעין זו כבר כוללת כיסוי עבור ספורט חורף, אולם לא בכל המקרים.

גם כאשר רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות קופות החולים (האחוז השני בגובהו מקרב מחזיקי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל) הסבירות היא כמעט וודאית כי הפוליסה לא תכיל כיסוי לפעילויות מסוכנות כגון פעילויות ספורט חורף המתוכננות בטיול.

למה חשובה רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הכוללת הרחבה עבור  ספורט חורף?

רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הכוללת הרחבה עבור ספורט חורף חשובה מאד כיוון ופגיעה במהלך פעילות כזו עלות הפיצוי עלולה להגיע לסכומים גבוהים מאד. ראשית, יש לקחת בחשבון כי גם אם הפגיעה מסתכמת בשבר פשוט, נניח, לעתים ידרשו פעילויות חילוץ ממקום התאונה והסעת הפצוע לבית החולים הסמוך. בארץ איננו חושבים לרב על נושא זה כיוון ועל כולנו חל חוק הבריאות המעניק כיסויים אלו במסגרת שירותי הבריאות הניתנים, אולם בחו"ל עלות החילוץ והפינוי, במיוחד באם נדרש פינוי ימי או אוירי, גבוהות מאד ועלולות להגיע לעשרות אלפי דולרים ויותר.

בנוסף, גם עלות הבדיקה, הצילום והגיבוס עשויים להגיע לבכומים המתקרבים ומגיעים גם לאלפי ועשרות אלפי דולרים. במידה והפגיעה גדולה יותר ונדרש לבצע ניתוח - העלות מתייקרת מאד כיוון ויש לכסות את עלות שכר המנתח, שכר המרדים וכן את עלויות האשפוז.

במידה ולא נרכשה הרחבה עבור ספורט חורף, הסיכון לפגיעה הוא רב, והסיכון להוצאה כספית ניכרת, לעתים כזו אשר המבוטח לא יוכל לעמוד בה - גבוהה.

אילו סוגי ספורט מכסה הרחבת ספורט חוף עבור ביטוח נסיעות לחו"ל?

הרחבת ספורט חורף מכסה את סוגי הספורט השונים המערבים קר ושלג כגון סקי, החלקה על הקרח, סנובורדינג, או קרוס קאנטרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יועץ בענייני ביטוח

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Gonen Gordon

מאת: Gonen Gordonביטוח נסיעות27/03/111134 צפיות
לקראת נסיעה לחו"ל נדרשות הכנות מרובות, ורבות מהכנות אלו הן בתחום הניירת: חידוש הדרכון, הוצאת ויזה, רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת מקומות לינה בבתי מלון, רכישת כרטיסים להופעות, הצגות או אטרקציות ייחודיות ולא פחות חשוב – רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל.

מאת: Gonen Gordonביטוח רכב27/03/111225 צפיות
במסגרת רכישת פוליסות ביטוח רכב ניתן לרכוש ביטוח רכב צד שלישי ללא רכישת ביטוח רכב מקיף. באילו מקרים ניתן לרכוש ביטוח רכב צד שלישי בנפרד מביטוח רכב ובאילו מקרים כדאי לרכוש רק ביטוח צד ג'?

מאת: Gonen Gordonביטוח רכב22/03/111356 צפיות
מבין פוליסות ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב הינו הביטוח היחיד אותו יש חובה לרכוש. מה הנקודות המרכזיות להבנת נושא ביטוח חובה, מהי קרנית ומתי יש לפנות אליה? מהו הפול ומתי יש לפנות אליו? על כך במאמר.

מאת: Gonen Gordonביטוח רכב21/03/111086 צפיות
מה ההבדל בין ביטוח מקיף לביטוח צד ג' ובאילו מקרים ניתן להסתפק ברכישת ביטוח צד שלישי לרכב בלבד? מתי ניתן לפצל בין פוליסות הביטוח השונות ולרכוש ביטוח מקיף וביטוח צד שלישי ממבטחים שונים? על כך במאמר.

מאת: Gonen Gordonביטוח נסיעות21/03/111095 צפיות
מצבים שונים הקשורים במבוטח דורשים לרכוש הרחבה לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, אולם כאשר הפוליסה למעשה אינה נרכשת אלא פשוט מופעלת כשירות של חברות האשראי, לעתים הדבר אינו ידוע למבוטחים העלולים למצוא את עצמם ללא כיסוי ביטוחי נדרש בעת הנסיעה לחו"ל.

מאת: Gonen Gordonביטוח נסיעות21/03/111133 צפיות
בימינו רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל נעשית בצורה קלה ומהירה דרך ערוצים שונים: חברות האשראי, סוכני הנסיעות, קופות החולים ועוד. מרבית הפוליסות המשווקות בדרך זו הן פוליסות סטנדרטיות שאינן כוללות בהכרח הרחבות להן נזדקק כפונקציה של אופי הנסיעה המתוכננת.

מאת: Gonen Gordonביטוח רכב14/03/111927 צפיות
הוצאות אחזקת רכב משתנות וכוללות רכיבים רבים. מה כדאי לחשב כאשר באים לבדוק כמה באמת עולה לתחזק את הרכב ואיפה ניתן לחסוך.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163017 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162995 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162817 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162454 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163545 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica