חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רילוקיישן - מה זה אומר?

מאת: עו"ד רן אטסצרכנות27/02/20112145 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רילוקיישן - מעבר ממדינה למדינה שמצריך הכנה מנטאלית, נפשית ותפיסתית. לפני יום המעבר עצמו, ישנם כמה דברים חשובים שההמלצה לגבם היא חמה מאוד, ויש מספר טיפים שיכולים לעזור על מנת לעבור את תהליך הרילוקיישן בצורה אופטימאלית ככל הניתן. להלן מספר נקודות שיכולות לעזור לכל מי שעובר ונעזר בחברת רילוקיישן.

 

לדאוג לבד לדברים החשובים

לכל אחד יש דברים חשובים שהוא צריך לשמור עליהם. כאשר הם נמצאים בבית, ההגנה עליהם היא הטובה ביותר, אך כאשר צריך להעביר אותם ממקום למקום, על אחת כמה וכמה כשמדובר במדינה אחרת, חשוב לשמור עליהם בצורה הטובה ביותר, בהתאם לתנאי המעבר. רילוקיישן הוא תהליך שעוזר למעבר, אך את הדברים החשובים באמת כדאי לשמור קרוב. מדובר בעיקר על מסמכים חשובים ואישיים, חפצים יקרים רגשית למשפחה או כל דבר אחר שעלול להינזק במעבר של תכולת הבית ליבשת אחרת. חברת רילוקיישן שמבינה במה מדובר, תעזור ותייעץ בנוגע לחפצים אותם כדאי לשמור קרוב.

לדאוג לחיות הבית

אם יש חיות מחמד כלשהן, צריך לדאוג להן. הן עומדות לעבור את המסע הזה בפעם הראשונה, וחשוב שיהיה להן את כל מה שהן צריכות. קודם כל, צריך לדעת כיצד מעבירים את חיית המחמד, באילו תעודות היא מחויבת והאם ישנו תהליך מסודר של מעבר למדינה שאליה מבצעים רילוקיישן. הטיפול בחיות הוא הכרחי, משום שלא צריך להפקיר את החיה בתא המטען של המטוס כאשר היא מפחדת, רעבה או חולה. אחת ההמלצות היא לצרף לחיה צעצוע אחד שהיא אוהבת ומבלה איתו זמן רב, על מנת שגם החיה תוכל לעבור תהליך רילוקיישן כבר מרגע ההמראה או ההפלגה.

לא לשכוח שום דבר

לפעמים מרוב לחץ לקראת הנסיעה, יש נטייה לשכוח דברים קטנים, אבל חשובים לא פחות. חשוב לוודא שכל התשלומים שולמו ושאין חובות לאף גורם רשמי, כמו חברת החשמל או חברת המים, לאסוף את הבגדים מהמכבסה, וכמובן, להיפרד מכולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד רן אטס, אחראי פיתוח עסקי בחברת Ocean Relocation עוסקת,

למעלה מ-65 שנה, בניהול תהליכי ניוד גלובליים לקהל לקוחות פרטי ועסקי תוך מתן פתרונותמותאמים אישית על פי צרכי הלקוח ובתוך כך: פתרונות דיור קצרי וארוכי טווח,שירותי השכרת ריהוט, שירותי התאקלמות ראשונית,פתרונות שילוח ואחסנה ועוד.

http://www.OceanRelocation.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד רן אטס

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי23/02/121060 צפיות
אמנם בעל הבית של דייר מרצון (Tenant at Will) רשאי לסיים את השכירות או להעלות את שכר הדירה ללא כל סיבה, אך הוא אינו רשאי לעשות זאת כתגובה על כך שהדייר מימש את זכויותיו החוקיות. אם בעל הבית מנסה להעלות את שכר הדירה שלך, לסיים את השכירות או לשנות את תנאיה בתוך שישה חודשים מהמועד שבו פנית למשרד הבריאות (Board of Health), הצטרפת לארגון דיירים או מימשת זכויות חוקיות אחרות, פעולותיו של בעל הבית ייחשבו כנקמה (retaliation) נגדך. אם בעל הבית לא יצליח להוכיח ששינוי תנאי השכירות נובע מסיבות שאינן קשורות לבחירתך לממש את זכויותיך החוקיות, הוא לא יוכל להעלות את שכר הדירה, לשנות את תנאי השכירות או לסיימה. אמנם החוק מציע הגנה זו, אך עליך להיות מודע לכך שייתכן כי בעל הבית ינסה לנקום בך.

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי23/02/121688 צפיות
רוב הדירות להשכרה בהונג קונג נקיות ומצויות במצב כללי טוב, והן מרוהטות באופן מלא או חלקי, או שאינן מרוהטות כלל. בהתאם למחיר ולסוג הנכס, יהיו גם הבדלים בריהוט ובעיצוב חלל הבית, ולכן חשוב להביא בחשבון את פריטי הריהוט, מכשירי החשמל והאביזרים החסרים שיהיו הכרחיים לחיי היומיום שלך. בנייני דירות נבדלים ביניהם בשירותי האבטחה ובשירותים האחרים שהם מספקים לדייריהם, כך שאם יש שירות כלשהו שאתה זקוק לו, אל תהסס לשאול עליו. כשמגיעים להתרשם מדירה בהונג קונג, חשוב מאוד לבדוק

מאת: עו"ד רן אטסעבודה וקריירה - כללי23/02/121440 צפיות
מה יש לשקול בעת בחירת נכס לשכירות? כשאתה מחפש נכס לשכירות, מעל לכל עליך לשקול מה יהיה מיקום. בחירת המיקום המתאים חשובה מאוד מאחר שכך נקבעת רמת הנוחות לך ולמשפחתך. בנוסף לכך, גודל הנכס, התשתיות, תקופת השכירות, רמת הריהוט והתקציב שלך מהווים גם הם גורמים חשובים שיש להביא בחשבון.

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי23/02/121261 צפיות
חוק ההשכרה בערים משנת 1994 (Urban Leases Act of 1994) מאז 1994 מסדיר חוק ההשכרה בערים את כל הנושאים הקשורים לחוזי השכרת נכסים למטרות מגורים, מסחר או חופשות. היעד העיקרי של חוק מקרקעין זה הוא להקנות לשוכרים בספרד, ובעיקר לשוכרים לטווח ארוך, אפשרות לתהליך משפטי ליישוב מחלוקות בינם לבין בעלי הבתים שלהם. החוק גם מעניק לשוכרים את הזכות להארכה אוטומטית מעוגנת בחוק של תקופת השכירות.

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי23/02/121131 צפיות
הסכם השכירות בצרפת (droit de bail או bail à loyer) קובע את תנאי השכירות ותעריפיה ונחתם בין בעל הבית או מתווך הדירות (בשם המשכיר) לבין השוכר. על הסכם השכירות לכלול את הפרטים הבאים: שמו וכתובתו של בעל הנכס, ובמידת הצורך גם של מתווך הדירות הפועל בשמו תאריך תחילת החוזה משך החוזה גובה דמי השכירות והתנאים לבדיקה מחודשת/העלאה שיטת התשלום סכום הפיקדון סוג המגורים (בית, דירה, בית משותף) הצהרה על רכוש משותף תיאור הנכס (מספר החדרים, מחסן, חצר, מרתף)

מאת: עו"ד רן אטסעבודה וקריירה - כללי12/01/121360 צפיות
רילוקיישן למדינה זרה מורכב מהמון משתנים שיש לקחת אותם בחשבון – מה עושים עם הנכס בארץ, כיצד מוצאים דירה בחו"ל, פתרונות שילוח ואחסנה ועוד. בעוד שחוקי השכירות בארץ ידועים לכל, במאמר הבא אנסה לתאר בפניכם את חוקי השכירות במדינת אוסטרליה על מנת לסייע לכם,ככל הניתן, להבין את חוקי השכירות ביבשת זו, בטרם תבצעו רילוקיישן לשם.

מאת: עו"ד רן אטסעסקים - כללי08/01/12953 צפיות
קיבלתם הצעה לעשות רילוקיישן לאחת ממדינות אפריקה וחשבתם לעצמכם שהנה, מצאתם את הנחלה שלכם, שכן המשכורת גבוהה ויוקר המחיה נמוך? אנחנו בחברת Ocean Relocation יודעים אחרת וממליצים לכם לבדוק את הדברים בעין בוחנת יותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica