חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ בבית - חלונות אלומיניום

מאת: יורוסטיילבית חכם28/02/20111087 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוץ בבית - חלונות אלומיניום

שיפוץ בבית יכול לקחת שנים או מספר ימים – תלוי בכמה בחינות: גודל השיפוץ / מהירות ומקצועיות של הקבלן / ביקוש וצורך של דורש השירות / מצב הבית: האם הוא ריק או שכבר מתגוררים בו וכו'.

לשיפוצים הגדולים : כמו צביעה, בנייה, ריצוף, גבס אכן נדרשת השקעה גדולה, זמן ותכנון מראש, בירורים ושיקולים רבים.

אמנם לשיפוצים קטנים כמו התקנת או החלפת חלונות, תיקון תריסים וכד', איכות השירות היא גוברת על זמן הביצוע והמחיר בו משלמים לא תמיד הכי משתלם או הכי זול. לעיתים התקנת חלונות אלומיניום, חלונות מעוצבים, רשתות או תריסים חשמליים נדרשים השקעה מינימלית אך זוהי השקעה לדבר איכותי וברמה גבוהה. לשם כך, לפניכם כמה טיפים ועצות שהנכם נדרשים לקחת לשיקול לפני קניית המוצר בכדי לבצע קנייה חכמה וגם משתלמת לטווך ארוך:

- יש לברר את זמן התקנת החלונות מכל סוג רגילות או חלונות אלונימיום, אחריות, ושירות תיקונים לפי הצורך. זהו זכות של הצרכן לקבל שירות אמין ומקצועי.

- מיקום התקנת המוצר, האם השטח פנוי לפתיחת חלון – חייבים לשקול היטב שלא יהיו מצבים שלאחר סיום הפרויקט לא ניתן לפתוח ולסגור חלון – ודבר זה קורה בהרבה מקרים לצערנו, בגלל חוסר אחריות של החברה.

- קיימים בשוק היום כמה יתרונות טכנולוגיות המועילות לשימוש יומיומי של החלונות המודרניות בצורה פרקטית יותר כמו: ניקוי אוטומטי של חלונות אלומיניום שזוהי מערכת מיוחדת של ניקוי עצמי ללא צורך של שטיפה וניקוי מסויים הדורש עליית על מדרגות, זמן מבוזבז ועייפות.

- ניתן לבקש מהחברה לקבל ייעוץ של מומחה בתחום כדי להחליט לגבי גודל וסוג החלון המתאים ביותר בכל איזור של הבית ובכן לגבי צבעים המתאימים יותר.

- תנאי מזג אוויר, מיקום זריחה ושקיעה של השמש בבית, אם קיימים בניינים מסביב שחוסמים את חשיפת השמש. כיוון הרוח – כל אלו עם שימוש נכון בחלונות אלומיניום יכולים לגרום לחיסכון בצריכת החשמל, אם זה בשימוש באור השמש ופחות בהדלקת אור , או צמצום שימוש בחשמל אם קיים אוורור טבעי מהחלון הגורם לפחות שימוש במזגן.

חלון פשוט ולא איכותי יכול לגרום למשתמשים בו לסבול משריטות קטנות עד פציעות חמורות ביותר, חלונות כאלו מאפשרות כניסה של מים מהגשם ורוחות חזקות בחורף שיכולות אפילו להרוס את הזכוכית ואת התריסים וגם לגרום לחלודה. נזקים רבים נוספים יכולים להתרחש בשל קנייה לא נבונה של מוצר לא איכותי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורוסטייל

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181708 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181574 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181437 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181504 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181669 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181511 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171644 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica