חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה

מאת: almogאינטרנט - כללי01/03/20113123 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סדרת חלקי הסרטים של שודדי הקאריביים הינם מז'אנר הרפתקאות ואקשן, הסרט על חייהם של שודדי הים.

עד כה זכינו לצפות בשלושה חלקים שיצאו לסרט המוצלח, הראשון היה בשם: "קללת הפנינה השחורה", החלק השני: "תיבה של איש מת" והחלק השלישי נקרא "סוף העולם".

שודדי הקאריביים כבשו את קהל הצופים וזכו להצלחה משובחת וביקורות טובות מצד רבים, כתוצאה מכך הם החליטו להוציא סרט רביעי ואחרון - שודדי הקאריביים 4 בשם זרמים זרים.

שודדי הקאריביים 4 עתיד לצאת בתאריך 20 במאי 2011, לא ידוע אם ההקרנה בישראל תהיה גם כן בתאריך זה, אך בשל היותו של הסרט פופולארי ומבוקש, שאנשים רבים מחכים לו בקוצר רוח, לא יתעכב זמן רב ויצא זמן קצר גם בישראל.

שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה

שודדי הקאריביים לצפייה ישירה

בשל הצלחתו של הסרט, הוא יודלף גם לאתרי סרטים לצפייה ישירה שיאפשרו לראות שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה בחינם על גבי המחשב. כלומר תוכלו לראות את הסרט דרך אתרים אלו ללא כל עלות או תמורה, שכן בנוסף סרטים רבים אחרים מופיעים באתרים אלו.

גם כאן הסרט ייצא במהרה לאחר ההקרנה, ואף ייתכן שעוד לפני הקרנת הסרט שודדי הקאריביים 4 בישראל, הסיבה לכך שוב, היא הביקוש הגדול לסרט המוצלח וכן התחרות שבין אתרי הסרטים, מי שמדליף את הסרט ראשון זוכה לכניסות מרובות לאתרו וכך אנו הצופים מרוויחים מכך.

כולנו מחכים לסרט הרביעי שצריך לצאת, נקווה לסרט טוב ושירתק אותנו כמו חלקיו הקודמים שבהחלט סיפקו אותנו.

שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת almog

מאת: almogקולנוע05/06/1110543 צפיות
הסרט אקס-מן ההתחלה לצפייה ישירה בחינם, עלילת הסרט שצפוי לשבור קופות והצפייה לו גוברת - אקס מן ההתחלה.

מאת: almogקולנוע21/04/118528 צפיות
כולנו או לפחות חלק רב מאתנו, יודעים כבר כי מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה עומד לצאת סוף חודש הזה. עלילת הסרט כשמו של הסרט, "מהיר ועצבני", מרדפי מכוניות מטורפים המלווים בפעלולים שונים ומרהיבים.

מאת: almogאינטרנט - כללי16/02/115640 צפיות
בעבר היה נהוג למצוא תוכן וידאו כזה או אחר ברשת האינטרנט, להוריד אותו למחשב האישי ולצפות בו. לעיתים התוכן שהורדנו אינו התוכן המבוקש כשלרוב הוא תוכן לא ראוי. במקרה הרע יותר היינו נתקלים בתוכן נגוע בווירוסים רבים שהופץ לרשת וכעט הורס לנו את המחשב דבר הדורש זמן רב ועלות תיקון יקרה.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223066 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213537 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193858 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163171 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163267 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163207 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163316 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica