חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על קלנועיות ועל אופני הרים

קלנועית היא רכב חשמלי קטן לאדם אחד או שניים.

קלנועיות מיועדות במיוחד עבור אנשים הסובלים מקושי בהליכה, בדרך כלל מבוגרים, אך גם אנשי תחזוקה במפעלים, בקיבוצים, במושבים ובכפרים מעדיפים לנהוג על קלנועית בשל יכולתה להגיע לכל מקום. קלנועיות יגיעו גם למקומות שאי אפשר להגיע ברכב רגיל כמו שבילים ומקומות הומי אדם.

קלנועית מאפשרת ניידות ונגישות, הגעה לכל מקום בקלות ובנוחות.

קלנועיות הן רכב חשמלי ומונעת על ידי מנוע חשמלי, קלנועיות הן רכב שקט ואינה פולטת עשן ולכן מאפשרת נסיעה נעימה גם בתוך מבנים.

בנסיעה על קלנועית אין צורך ברישיון נהיגה או בטסט.

לסיכום, נסיעה על קלנועיות מהווה חופש, עצמאות וניידות עבור אנשים רבים.

אין עוד צורך להישאר בבית. אפשר להמשיך ולנהל אורח חיים עצמאי.

כמעט בכל ספורט חוץ משחיה, אופני הרים ואופניים בכלל, אנו משתמשים בכל משקל גופינו תוך כדי אימון. לא כך בענף אופני הרים. אופני הרים יתנו לך לשבת על האופניים ולהישען על הכידון ובכך להעביר חלק עקרי ממשקל גופך לאופניים ההרים. אופני הרים יישאו את משקלך במקומך ובכך יורידו לחץ מכל גופך ובעיקר מהגפיים ועמוד השדרה. לרכב על אופני הרים קל מאוד, אופני הרים יכניסו אותך לכושר בזמן קצר ובמאמץ מינימאלי.

אופני הרים ישנו את מצב רוחך, רק אופני הרים יכולים להוציא אותך בשעת בוקר מוקדמת מהבית, כדי לפגוש את שותפיך לספורט אופני הרים. תוכל לפגוש לפעמים מאות אנשים בלבוש ומיגון אופני הרים על אופני ההרים שלהם.

חווית הרכיבה על אופני הרים בשטח אין שני לה.

אופני הרים והשטח יסבו את תשומת לבך, ממטלות ודאגות היום ויוחלפו בניווט אופני הרים בסינגלים ובשבילים כשכל כולך נכנס לעולם שכולו נוף ספורט ו- אופני הרים.

אופני הרים מושכים אליהם אנשים רבים בגלל שאם נתמיר אפילו רק פעמיים בשבוע במשך שעה, השינוי הכושר הגופני ומצב הרוח הכללי ישתפרו להפליא.

 



תגיות המאמר: קלנועיות, אופני הרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים- SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן אברהם

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121155 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121279 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121237 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםריהוט 16/06/111575 צפיות
לחברת פולירון ישנם מעת לעת מבצעים מיוחדים, אשר עשויים לסייע לציבור ברכישת מזרנים מתאימים. כמו כן מציעה חברת פולירון לההיות חבר מועדון לקוחות, אשר כל חבר במועדון לקוחות זוכה להטבות והצעות ייחודיות.

מאת: רן אברהםטיפול בעור02/06/111579 צפיות
תהליך הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר אורכו כמספר טיפולים בלבד, אורכו של טיפול כמו הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית הוא חד פעמי בדרך כלל.

מאת: רן אברהםהדברה26/05/111313 צפיות
הדברה ירוקה היא הדברה נקייה מחומרים כימיים. לעיתים, ניתן לראות שיטות הדברה ירוקה אשר בהם מופיעים חומרים כימיים, אך חשוב לציין שלשיטה ספציפית זו יש מטרה לחסל מזיקים מוגדרים מראש בלבד. כמו כן, אם וכאשר ישנה התערבות של חומרים כימיים בהדברה ירוקה, ברוב המקרים מדובר בחומרים אשר מתפרקים בקלות, ולא יוצרים הצטברות של רעלים באדמה.

מאת: רן אברהםתחבורה ורכב - כללי16/05/111565 צפיות
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213551 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204141 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205061 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192536 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181354 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181313 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181517 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica