חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קלנועיות -יתרונות וחסרונות

מאת: רן אברהםתחבורה ורכב - כללי16/05/20111565 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק הקלנועיות של ימינו הוא רחב ומגוון. ישנן קלנועיות עם מושב אחד וישנן עם שני מושבים, ישנן קלנועיות עם גג וישנן ללא גג, ישנן קלנועיות עם ארבעה גלגלים וישנן קלנועיות עם שלושה גלגלים, ישנן קלנועיות עם כוס סוס אחד וישנן קלנועיות בעלות שלושה כוח סוס וכן הלאה והלאה, מגוון קלנועיות כך שכל אחד יכול למצוא בקלות את מבוקשו על פי צרכיו האישיים. טרם רכישת קלנועית עלינו לבדוק מספר נתונים על מנת להתאים לנו את הקלנועית במאת האחוזים, כגון: היכן תהיה הנסיעה על הקלנועית? בכביש סלול או בדרכים רעועות? האם הנסיעה תהיה בשטח מישורי או בשטח תלול בעל ירידות ועליות? האם אנו עתידים לנסוע למרחקים קצרים או ארוכים? האם אנו עתידים לנסוע לבד על הקלנועית או שיש לנו פרטנר לנסיעות עליה? תשובות על שאלות אלו ואחרות יוכלו לכוון אתכם בבחירה מבין מגוון קלנועיות שקיים כיום, ולבצע רכישה נבונה ומתאימה לצרכים שלכם בדיוק.

קלנועיות יתרונות וחסרונות

השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה. קלנועיות קטנות ומתפרקות היתרונות שלהן שהן ניתן לפירוק מהיר ונוח, ניתן לתמרן איתן בקלות, זמן טעינתן קצר, והן קלות להעברה ממקום למקום. החסרונות, בגלל גודלן הן חלשות ומאפשרות נסיעה רק של 12 קילומטר ללא טעינה. היתרונות של קלנועיות בינוניות, ניתן לנסוע איתם ברחובות, יותר נוחות וטווח מרחק הנסיעה שלהן ללא טעינה ארוך יותר עד כשלושים קילומטר. החסרונות שלהן באים לידי ביטוי בכך שלא תמיד ניתן לעבור איתם המעברים צרים, לא ניתן לקחת נוסע נוסף. היתרונות של קלנועיות גדולות: חזקות, נוחות, ניתן "לשדרג" אותן בכל מיני תוספים כמו גגון ומגן רוח וגשם, טווח הנסיעה שלהם גדול. החסרונות: מחירן יקר יותר מהאחרות, לא תמיד ניתן להכניס אותן למבנים, זמן טעינתן ארוך.

קלנועיות מחירים

כאמור שוק הקלנועיות מתחלק לשלוש: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות וקלנועיות גדולות. ככל שגודל הקלנועית עולה כך גם המחיר עולה, אך גם הביצועים. קלנועיות קטנות ומתפרקות ניתן למצוא בשוק במחירים הנעים בין 5,000 ש"ח ל- 7,000 ש"ח, קלנועיות בינוניות ניתן למצוא בשוק במחירים הנעים בין 9,000 ש"ח לבין 12,000 ש"ח, קלנועיות גדולות ניתן למצוא במחירים הנעים בין 15,000 ש"ח עד 25,000 ש"ח. כמו בכל רכישה שאנו עושים, גם ברכישת קלנועית מומלץ לבצע סקר שוק והשוואת מחירים בין דגמים שונים, על מנת לבצע את הרכישה המתאימה.


 



תגיות המאמר: קלנועיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים- SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן אברהם

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121157 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121280 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121239 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםריהוט 16/06/111576 צפיות
לחברת פולירון ישנם מעת לעת מבצעים מיוחדים, אשר עשויים לסייע לציבור ברכישת מזרנים מתאימים. כמו כן מציעה חברת פולירון לההיות חבר מועדון לקוחות, אשר כל חבר במועדון לקוחות זוכה להטבות והצעות ייחודיות.

מאת: רן אברהםטיפול בעור02/06/111580 צפיות
תהליך הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר אורכו כמספר טיפולים בלבד, אורכו של טיפול כמו הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית הוא חד פעמי בדרך כלל.

מאת: רן אברהםהדברה26/05/111314 צפיות
הדברה ירוקה היא הדברה נקייה מחומרים כימיים. לעיתים, ניתן לראות שיטות הדברה ירוקה אשר בהם מופיעים חומרים כימיים, אך חשוב לציין שלשיטה ספציפית זו יש מטרה לחסל מזיקים מוגדרים מראש בלבד. כמו כן, אם וכאשר ישנה התערבות של חומרים כימיים בהדברה ירוקה, ברוב המקרים מדובר בחומרים אשר מתפרקים בקלות, ולא יוצרים הצטברות של רעלים באדמה.

מאת: רן אברהםניתוחים פלסטיים16/05/111211 צפיות
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213561 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204153 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205072 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica