חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת קעקוע -כי יש פתרון לעור חלק

מאת: רן אברהםטיפול בעור02/06/20111582 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אחוז גדול מציבור המקועקעים במהלך חייו ירצה להיפטר ולהסיר קעקוע שביצע כאשר היה צעיר. לביצוע הסרת קעקועים סיבות לא חסר, אם זו אישה לאחר לידה או חוזר בתשובה, אם זו כלה לפני חתונתה או אסיר שהשתחרר זה עתה. רבים מציבור המקועקעים ניגשו לצייר על גופים קעקועים כאשר היו צעירים ויפים, אך במרוצת השנים מתבגרים, וכך גם מראה העור ועליו הקעקועים. בעבר לא היה ניתן לבצע הסרת קעקועים כראוי. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה ותחום האסתטיקה ניתן לבצע הסרת קעקועים במספר דרכים.

הסרת קעקועים לא מתפשרים על מחירים

כמו בכל תחום בחיים שלנו, גם בתחום של טיפולי אסתטיקה וכן הסרת קעקועים ישנם מחירים שונים עבור טיפול זה. רבים נוטים לבחור במקום אשר יבצע את הטיפול במחיר הזול ביותר, אך אסור לשכוח כי מדובר אחרי הכל בטיפול שאם לא יעשה כראוי עלול לגרום נזקים על פני העור. יש להתייחס לטיפול כמו הסרת קעקועים לטיפול רפואי לכל דבר ועיניין, ולפנות לאנשי מקצוע בתחום ולא לפנות לחובבנים או גורמים המציעים מחירים מפתים. מומלץ לבצע סקר שוק זה נכון, כדי שנמצא מחיר הוגן ומתאים לנו, אך יחד עם זאת גם לבקש מהגורם שמבצע הסרת קעקועים לראות תמונות של לפני ואחרי הטיפול שביצעו אצל מטופלים, לחפש אחר חוות דעת של מטופלים שעברו תהליך זהה אצל אותו גורם וכן הלאה. כי אין להתפשר על הבריאות שלנו בגלל המחיר.

הסרת קעקועים השיטות ועוד

לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים, כגון: גודל הקעקוע, צבעי הקעקוע, צבע העור של המטופל ועוד. יש לקחת בחשבון שלא תמיד התוצאות תהיינה מאה אחוז הצלחה. הסרת קעקועים יכולה להתבצע במכוני יופי, רופאים עצמאיים, בתי חולים, קליניקות אסתטיקה ועוד. תהליך הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר אורכו כמספר טיפולים בלבד, אורכו של טיפול כמו הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית הוא חד פעמי בדרך כלל.


 



תגיות המאמר: הסרת קעקועים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים- SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן אברהם

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121159 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121282 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121241 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםריהוט 16/06/111579 צפיות
לחברת פולירון ישנם מעת לעת מבצעים מיוחדים, אשר עשויים לסייע לציבור ברכישת מזרנים מתאימים. כמו כן מציעה חברת פולירון לההיות חבר מועדון לקוחות, אשר כל חבר במועדון לקוחות זוכה להטבות והצעות ייחודיות.

מאת: רן אברהםהדברה26/05/111315 צפיות
הדברה ירוקה היא הדברה נקייה מחומרים כימיים. לעיתים, ניתן לראות שיטות הדברה ירוקה אשר בהם מופיעים חומרים כימיים, אך חשוב לציין שלשיטה ספציפית זו יש מטרה לחסל מזיקים מוגדרים מראש בלבד. כמו כן, אם וכאשר ישנה התערבות של חומרים כימיים בהדברה ירוקה, ברוב המקרים מדובר בחומרים אשר מתפרקים בקלות, ולא יוצרים הצטברות של רעלים באדמה.

מאת: רן אברהםתחבורה ורכב - כללי16/05/111568 צפיות
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה.

מאת: רן אברהםניתוחים פלסטיים16/05/111212 צפיות
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187529 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica