חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טרמפולינות לחצר לא רק כיף!

מאת: טרמפולינהריקוד04/03/20111393 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טרמפולינה היא מתקן, המורכב ממסגרת ברזל ועליה מתוח בד המחובר באמצעות קפיצים. הבד אלסטי בשל הקפיצים המחברים אותו למסגרת ומאפשר קפיצה רחיפה והנאה על משטח הבד.

בישראל הטרמפולינות מגיעות בנוסף עם רשת הגנה סביב הטרמפולינה למניעת נפילה .

לטרמפולינה יתרונות רבים, היתרון הבולט ביותר הוא כמובן ההנאה והכייף שהטרמפולינה תעניק לכם וילדיכם. הטרמפולינה מאפשרת לכם להנות יחד עם המשפחה והחברים. תוכלו להפוך את החצר למקום שעשוע, לקפוץ, לרחף, להתגבש, להנות, והשמיים הם הגבול.

עם זאת, יתרון בולט פחות אך חשוב מאד הוא יתרון מהבחינה הבריאותית. לטרמפולינה סגולות רבות- הטרמפולינה משפרת את היכולות המוטוריות שלכם ושל ילדיכם ומחזקת את השרירים. הקפיצה על הטרמפולינה שורפת קלוריות (לפי מחקרים, הטרמפולינה שורפת יותר קלוריות מרכיבה על אופניים או ריצה), מקטינה את הסיכוי להשמנה ומסייעת בהרזייה,. מחקרים מוכיחים כי הקפיצה בטרמפולינה מסדירה את פעילות כל המערכות בגוף (מערכת הדם, פעילות המעיים, מערכת העצבים).

ילדיכם ישמחו לקפוץ על הטרמפולינה, אך לא רק הם. גם אתם תוכלו לקפוץ ולהנות מהטרמפולינה. מחקרים מוכיחים כי הקפיצה על טרמפולינה מפיגה מתחים, ודווקא לאלו השקועים בשגרה הלא פשוטה של היום-יום יהיה טוב לשכוח לרגע מהשגרה הבנאלית ולרחף אל מעבר לדמיון...  

כשקונים טרמפולינה חשוב מאד לשים דגש על הבטיחות. ואחריות המוצר לתנאי מזג אוויר בארץ הטרמפולינה חשופה לתנאי מזג האוויר השונים: לחום, חום, גשם וכו'. רק טרמפולינה עמידה ואיכותית תחזיק מעמד לאורך השנים ותבטיח לכם ולילדכם קפיצה מהנה והכי חשוב- בטוחה.

כשאתם קונים טרמפולינה חשוב מאד לוודא כי הטרמפולינה עומדת בתוי התקן, כמוכן, מומלץ לרכוש טרמפולינה עם אחריות ואף לבקש תעודת אחריות כתובה, מכיוון שמדובר בקפיצים ובחלקים רגישים ועדינים שעלולים לההרס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טרמפולינה

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172802 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152923 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152670 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152196 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152106 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145105 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica